CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

1234Next
Return to list New
View: 4593|Reply: 67

Kes Nurin belum resolve, dah ada kes baru

 Close [Copy link]
Post time 5-11-2007 10:20 AM | Show all posts |Read mode
Weekend baru ni terbaca kes Preeshena who was raped, sodomised and murdered di Selayang. Kes adik Nurin pun polis tak dapat selesaikan ni dah ada lagi satu. And kenapa liputan berita untuk adik Preesena ni tak meluas?

Polis tak buat apa-apa ke..asyik nak gaduh ngan ACA je kerja.. :@

Budak mati jatuh kondo mangsa rogolOleh Hardi Effendi Yaacob dan Ifwan Tun Tuah
Laporan forensik dapati mangsa turut diliwat

KUALA LUMPUR: Punca kematian seorang budak perempuan berusia sembilan tahun yang sebelumnya dikatakan terjatuh dari tingkat sembilan amat mengejutkan apabila dia dipercayai dicampak dari tingkat dua selepas dirogol, liwat selain kecederaan teruk di badan dan kepala.

Preeshena Varshiny, murid Tahun Tiga Sekolah Kebangsaan St Mary, Selayang, ditemui mati dalam longkang di Kondominium Casamila Tower, Batu Caves, dekat sini Khamis lalu kira-kira jam 4 petang, oleh seorang pengawal keselamatan yang meronda di kawasan berkenaan sebelum melaporkannya kepada polis.

Difahamkan, mangsa ditemui berpakaian lengkap, namun tidak berseluar dalam, dan polis turut menemui kunci rumahnya di tempat kejadian.

Sumber memberitahu Berita Minggu, kes itu pada mulanya diklasifikasikan sebagai kematian mengejut, tetapi diubah kepada pembunuhan selepas laporan forensik mendapati kematian mangsa mempunyai unsur jenayah, termasuk kesan rogol dan liwat.

"Mulanya, mangsa dipercayai mati akibat terjatuh dari unit kediamannya di tingkat 9 kondominium itu, tapi kes diklasifikasikan semula sebagai pembunuhan selepas bedah siasat mendapati ada unsur jenayah di sebalik kematiannya.

"Ini termasuk kecederaan teruk pada kepala, tangan kanannya patah, lebam pada dada dan belakang badan mangsa, selain kesan dirogol dan liwat," katanya.

Sumber berkata, mangsa dipercayai tinggal berseorangan di rumahnya sebelum kejadian itu kerana ibu bapanya, masing-masing pegawai kerajaan dan kakitangan swasta keluar bekerja.

"olis tidak menemui sebarang kesan pecah masuk di rumah mangsa, malah pintu rumah itu berkunci ketika kejadian," katanya.

Katanya, siasatan lanjut mendapati kejadian jenayah berkenaan tidak berlaku di situ, sebaliknya di sebuah rumah kosong di tingkat 2, kondominium sama, milik seorang wanita Cina, sebelum dicampak ke dalam longkang tempat mayatnya ditemui.

"Mangsa dipercayai masih hidup ketika dicampak, tetapi mati tidak lama kemudian akibat cedera parah. Polis turut mendapati tingkap belakang rumah kosong itu terbuka, dipercayai digunakan penjenayah terbabit untuk mencampak mangsa," katanya.
Sementara itu, Ketua Polis Daerah Gombak, Asisten Komisioner Mohd Abdullah, ketika dihubungi, mengesahkan kejadian itu dan memaklumkan belum ada sebarang tangkapan dibuat setakat ini.

"Kita sedang menyiasat kes ini dari segala aspek. Orang ramai yang mempunyai maklumat mengenai kes ini diminta segera menghubungi polis," katanya.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 5-11-2007 10:21 AM | Show all posts

Kes Nurin belum resolve, dah ada kes baru

Weekend baru ni terbaca kes Preeshena who was raped, sodomised and murdered di Selayang. Kes adik Nurin pun polis tak dapat selesaikan ni dah ada lagi satu. And kenapa liputan berita untuk adik Preesena ni tak meluas?

Polis tak buat apa-apa ke..asyik nak gaduh ngan ACA je kerja.. :@

Budak mati jatuh kondo mangsa rogolOleh Hardi Effendi Yaacob dan Ifwan Tun Tuah
Laporan forensik dapati mangsa turut diliwat

KUALA LUMPUR: Punca kematian seorang budak perempuan berusia sembilan tahun yang sebelumnya dikatakan terjatuh dari tingkat sembilan amat mengejutkan apabila dia dipercayai dicampak dari tingkat dua selepas dirogol, liwat selain kecederaan teruk di badan dan kepala.

Preeshena Varshiny, murid Tahun Tiga Sekolah Kebangsaan St Mary, Selayang, ditemui mati dalam longkang di Kondominium Casamila Tower, Batu Caves, dekat sini Khamis lalu kira-kira jam 4 petang, oleh seorang pengawal keselamatan yang meronda di kawasan berkenaan sebelum melaporkannya kepada polis.

Difahamkan, mangsa ditemui berpakaian lengkap, namun tidak berseluar dalam, dan polis turut menemui kunci rumahnya di tempat kejadian.

Sumber memberitahu Berita Minggu, kes itu pada mulanya diklasifikasikan sebagai kematian mengejut, tetapi diubah kepada pembunuhan selepas laporan forensik mendapati kematian mangsa mempunyai unsur jenayah, termasuk kesan rogol dan liwat.

"Mulanya, mangsa dipercayai mati akibat terjatuh dari unit kediamannya di tingkat 9 kondominium itu, tapi kes diklasifikasikan semula sebagai pembunuhan selepas bedah siasat mendapati ada unsur jenayah di sebalik kematiannya.

"Ini termasuk kecederaan teruk pada kepala, tangan kanannya patah, lebam pada dada dan belakang badan mangsa, selain kesan dirogol dan liwat," katanya.

Sumber berkata, mangsa dipercayai tinggal berseorangan di rumahnya sebelum kejadian itu kerana ibu bapanya, masing-masing pegawai kerajaan dan kakitangan swasta keluar bekerja.

"olis tidak menemui sebarang kesan pecah masuk di rumah mangsa, malah pintu rumah itu berkunci ketika kejadian," katanya.

Katanya, siasatan lanjut mendapati kejadian jenayah berkenaan tidak berlaku di situ, sebaliknya di sebuah rumah kosong di tingkat 2, kondominium sama, milik seorang wanita Cina, sebelum dicampak ke dalam longkang tempat mayatnya ditemui.

"Mangsa dipercayai masih hidup ketika dicampak, tetapi mati tidak lama kemudian akibat cedera parah. Polis turut mendapati tingkap belakang rumah kosong itu terbuka, dipercayai digunakan penjenayah terbabit untuk mencampak mangsa," katanya.
Sementara itu, Ketua Polis Daerah Gombak, Asisten Komisioner Mohd Abdullah, ketika dihubungi, mengesahkan kejadian itu dan memaklumkan belum ada sebarang tangkapan dibuat setakat ini.

"Kita sedang menyiasat kes ini dari segala aspek. Orang ramai yang mempunyai maklumat mengenai kes ini diminta segera menghubungi polis," katanya.
Reply

Use magic Report

Post time 5-11-2007 10:23 AM | Show all posts

Reply #1 chillipepper's post

huuuuuuu~makin dahsyatla manusia zaman sekarang....

sian kat budak2 xbedosa
Reply

Use magic Report

Post time 5-11-2007 10:24 AM | Show all posts

Reply #1 chillipepper's post

Polis ramai yang tidur, kalau nak siasat betul-betul, apa kes yang tak boleh selesai?
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 5-11-2007 10:26 AM | Show all posts

Lagi satu kes sadis like Nurin

Weekend baru ni terbaca kes adik Preeshena ni -  rapes, sodomised pas tu kena kena tolak jatuh from condo ke dalam longkang. Kes Nurin pun tak solve lagi dah ada lagi satu case macam ni. Apa nak jadi la ..

Polis buat apa ni? Please la tangkap these sadist killers... Asyik nak gaduh ngan ACA je kerja :@
Budak mati jatuh kondo mangsa rogolOleh Hardi Effendi Yaacob dan Ifwan Tun Tuah
Laporan forensik dapati mangsa turut diliwat

KUALA LUMPUR: Punca kematian seorang budak perempuan berusia sembilan tahun yang sebelumnya dikatakan terjatuh dari tingkat sembilan amat mengejutkan apabila dia dipercayai dicampak dari tingkat dua selepas dirogol, liwat selain kecederaan teruk di badan dan kepala.

Preeshena Varshiny, murid Tahun Tiga Sekolah Kebangsaan St Mary, Selayang, ditemui mati dalam longkang di Kondominium Casamila Tower, Batu Caves, dekat sini Khamis lalu kira-kira jam 4 petang, oleh seorang pengawal keselamatan yang meronda di kawasan berkenaan sebelum melaporkannya kepada polis.

Difahamkan, mangsa ditemui berpakaian lengkap, namun tidak berseluar dalam, dan polis turut menemui kunci rumahnya di tempat kejadian.

Sumber memberitahu Berita Minggu, kes itu pada mulanya diklasifikasikan sebagai kematian mengejut, tetapi diubah kepada pembunuhan selepas laporan forensik mendapati kematian mangsa mempunyai unsur jenayah, termasuk kesan rogol dan liwat.

"Mulanya, mangsa dipercayai mati akibat terjatuh dari unit kediamannya di tingkat 9 kondominium itu, tapi kes diklasifikasikan semula sebagai pembunuhan selepas bedah siasat mendapati ada unsur jenayah di sebalik kematiannya.

"Ini termasuk kecederaan teruk pada kepala, tangan kanannya patah, lebam pada dada dan belakang badan mangsa, selain kesan dirogol dan liwat," katanya. Sumber berkata, mangsa dipercayai tinggal berseorangan di rumahnya sebelum kejadian itu kerana ibu bapanya, masing-masing pegawai kerajaan dan kakitangan swasta keluar bekerja.

"olis tidak menemui sebarang kesan pecah masuk di rumah mangsa, malah pintu rumah itu berkunci ketika kejadian," katanya.

Katanya, siasatan lanjut mendapati kejadian jenayah berkenaan tidak berlaku di situ, sebaliknya di sebuah rumah kosong di tingkat 2, kondominium sama, milik seorang wanita Cina, sebelum dicampak ke dalam longkang tempat mayatnya ditemui.

"Mangsa dipercayai masih hidup ketika dicampak, tetapi mati tidak lama kemudian akibat cedera parah. Polis turut mendapati tingkap belakang rumah kosong itu terbuka, dipercayai digunakan penjenayah terbabit untuk mencampak mangsa," katanya.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Gombak, Asisten Komisioner Mohd Abdullah, ketika dihubungi, mengesahkan kejadian itu dan memaklumkan belum ada sebarang tangkapan dibuat setakat ini.

"Kita sedang menyiasat kes ini dari segala aspek. Orang ramai yang mempunyai maklumat mengenai kes ini diminta segera menghubungi polis," katanya.
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 5-11-2007 10:28 AM | Show all posts
Mod sorry...tersalah post 2 x...tolong delete!!!

Kita budak baru belajar...
Reply

Use magic Report

Post time 5-11-2007 10:28 AM | Show all posts
sadisnya...
risau je sekarang keselamatan anak2
Reply

Use magic Report

Post time 5-11-2007 10:30 AM | Show all posts
giloz mangkuk saper yang bunuh tu :@
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-11-2007 10:30 AM | Show all posts
-----dabel posting-----hampehgas nyer serber :@

[ Last edited by  Trunkk_ZZ at 4-11-2007 11:51 PM ]
Reply

Use magic Report

Post time 5-11-2007 10:32 AM | Show all posts
Originally posted by yusyanti at 5-11-2007 10:28 AM
sadisnya...
risau je sekarang keselamatan anak2

Anak JB balik jer rumah, terpaksa dikunci.
Reply

Use magic Report

Post time 5-11-2007 10:32 AM | Show all posts
Budak mati jatuh kondo mangsa rogol Oleh Hardi Effendi Yaacob dan Ifwan Tun Tuah

itu ke nama orang yang rogol budak tu...atau tu nama wartawan yang tulis laporan ni.....confius aku la
Reply

Use magic Report

Post time 5-11-2007 10:32 AM | Show all posts
Astarfullahulazimmmmm..,

Apa nak jadi ngan manusia sekarang..Sekalipun dah rogol..tak payah lah ko bunuh ...Kesian kat budak tu...

Aku risau la sekarang..kat keselamatan anak2 aku...

Polis mmg takde jkrediabiliti dan tak boleh diharap kan lansung...Sbb tu ak mmg panggil depa ni ANJING je..:@
Reply

Use magic Report

Post time 5-11-2007 10:33 AM | Show all posts
binatang pun tak macam nie..
macam mana nak classifiied species manusia macam nie :@
Reply

Use magic Report

Post time 5-11-2007 10:35 AM | Show all posts
Originally posted by orkit at 5-11-2007 10:32 AM
Budak mati jatuh kondo mangsa rogol Oleh Hardi Effendi Yaacob dan Ifwan Tun Tuah

itu ke nama orang yang rogol budak tu...atau tu nama wartawan yang tulis laporan ni.....confius aku la

aiyo soalan pun.....
wartawan la...
Reply

Use magic Report

Post time 5-11-2007 10:35 AM | Show all posts
makin tak selamat anak2 kita sekarang... tak berani nak lepaskan saja2.
Reply

Use magic Report

Post time 5-11-2007 10:35 AM | Show all posts
Originally posted by orkit at 5-11-2007 10:32 AM
Budak mati jatuh kondo mangsa rogol Oleh Hardi Effendi Yaacob dan Ifwan Tun Tuah

itu ke nama orang yang rogol budak tu...atau tu nama wartawan yang tulis laporan ni.....confius aku la

aiyo soalan pun.....
wartawan la...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-11-2007 10:35 AM | Show all posts

hrmmm

smkin byk kes cmnie ....kalo budk tu kt area umh dier jerk ...nk slhkn saper plak ..adehh ...
kes nurin xsettle ..kes br plak ...memg psiko tul malaun pembunuh nih ....
Reply

Use magic Report

Post time 5-11-2007 10:36 AM | Show all posts

hrmmm

smkin byk kes cmnie ....kalo budk tu kt area umh dier jerk ...nk slhkn saper plak ..adehh ...
kes nurin xsettle ..kes br plak ...memg psiko tul malaun pembunuh nih ....
Reply

Use magic Report

Post time 5-11-2007 10:36 AM | Show all posts
makin tak selamat anak2 kita sekarang... tak berani nak lepaskan saja2.
Reply

Use magic Report

Post time 5-11-2007 10:37 AM | Show all posts
makin tak selamat anak2 kita sekarang... tak berani nak lepaskan saja2.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-12-2022 10:22 PM GMT+8 , Processed in 0.108932 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list