Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
137634
View
1241
Reply

Kelas Bahasa Jepun (Nihongo)

[Copy link]

Author: lin_okinawa       Show all posts   Read mode

Post time 26-12-2012 12:06 AM | Show all posts
maja07 posted on 25-12-2012 11:57 PM
Tapi gua masih tak faham apa dia " mo si po si " kat 1st ayat tu..

entahlah. aku pun tak paham dan tak pernah jumpa perkataan ni. mungkin ejaan sebenar lain kot. tapi kalau tengok pada ayat mo si po si tu macam tak berapa kena.

Reply

Use magic Report

Post time 7-4-2015 10:52 PM | Show all posts
Wow! jajaja
Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2015 05:30 PM | Show all posts
Ohayo. Ogenkidesuka. Watashiwa akulaki des

Pagi. pekabor. den akulaki
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2017 07:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Wahh! Best nye benang ni...

Nak tnye ade sape2 mmg boleh aja online tak bahasa jepun...
berminat la.. klau tahu, do PM okayyyy
Reply

Use magic Report

Post time 6-10-2018 05:52 PM | Show all posts
Bahasa Jepun ni aku nak cakap tak berapa boleh, tapi klau orang ckap aku boleh tangkap la sikit sikit apa maksud dia walaupun tak secara keseluruhan. Hasil daripada dgar lagu dgn tgok anime. Hahahaaaa.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
4.757067s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list