Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
102676
View
317
Reply

Aktiviti Guru, Murid Dan Sekolah (Bergambar Sahaja)

[Copy link]

Author: CharlieDale       Show all posts   Read mode

Author
Post time 23-3-2007 06:48 PM | Show all posts |Read mode
Ruangan ini dikhususkan hanya untuk gambar yang berkaitan dengan aktiviti yang berkaitan dengan anda sama ada selaku murid atau guru dan sekolah ( yang berkaitan dengan pendidikan). gambar hendaklah hak milik sendiri dan bukannya diambil dari mana-mana sumber lain (seperti internet, surat khabar dan sebagainya). Gambar hendaklah disertakan dengan kenyataan pendek mengenai gambar tersebut. Jika boleh, MOD kalau baik hati bagilah kredit kepada mereka yang menyumbangkannya.

Sebagai permulaan.

Kursus kejurulatihan kriket daerah Sabak Bernam pada 20 dan 21/3 2007 di S.K Binjai Jaya.



latihan terpaksa dilakukan di dalam dewan kerana cuaca yang tidak mengizinkan.







Perlawanan antara guru-guru yang mengikuti kursus di mana kumpulan B berjaya mengatasi kumpulan A dengan lkeputusan 60 larian berbalas 57 larian.

[ Last edited by  dexa at 13-5-2007 08:52 AM ]

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2007 07:05 PM | Show all posts
bagus juga ada topik ni.. meh la kita sama2 sharekan gambar2... baru best..

gambar sekitar pertandingan bola tampar daerah awal pertengahan bulan mac yang lalu.. masa ni perlawanan akhir..




akhirnya penyertaan kali kedua tahun ni membuahkan hasil. Walaupun takde yang memberikan sebarang harapan utk mendapatkan pingat.. namum mereka membuktikan sebaliknya..  gelaran johan berjaya diperolehi dan 4 org murid terpilih mewakili daerah ke pertandingan peringkat negeri..  gambr guru terpaksa dibuang atas sbb2 yang tertentu.. hehe. tp aku takde kat situ sbb aku jurukamera..


dan mereka ini juga la yang membawa harapan sekolah dalam pertandingan bola baling yang berlansung 22-23 mac.. dan sekali lagi ada suara-suara sumbang yang semacam tidak mahu menghantar pelajar pada hari kedua pertandingan atas sbb teruk sgt corak permainan pada hari pertama..

namum mereka ini sekali lagi membuktikan bahawa tiada yang mustahil dalam hidup ini.. Hasilnya mereka berjaya meraih tempat keempat dalam pertandingan.. dan aku juga terasa semacam tak percaya bile tgk corak permainan mereka yang terus berubah pada hari kedua.. sampaikan ada sesetengah guru sekolah lain yang meramalkan mereka akan berjaya mara ke final. namum nasib tidak menyebelahi..

yang lebih mengharukan lagi.. dalam gambar ini ada sorang budak miskin.. tak pernah naik kenderaan selain dari motorsikal.. masa nak bawa berlawan mmg mabuk dan ketika dalam perjalanan mmg terpaksa berhenti sbb dia ni muntah... namum aku kagum dgn semangat dia yang kental untuk mengharumkan nama sekolah dan rela menahan mabuk naik kereta.. dan dia satu-satunya pelajar yang aku tgk menangis ketika bergelar johan bola tampar dan juga menangis kerana tersekat di separuh akhir perlawanan bola baling..








[ Last edited by  tuahayam at 23-3-2007 07:18 PM ]

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2007 07:17 PM | Show all posts
hehehhehe
kalu aku tepek gambar2 aktiviti sekolah...
sure orang bule teka sekolah aku kat mana
Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2007 07:19 PM | Show all posts
Originally posted by coyotemawi at 23-3-2007 07:17 PM
hehehhehe
kalu aku tepek gambar2 aktiviti sekolah...
sure orang bule teka sekolah aku kat mana


tepek la.. meh kita kongsi sama2 aktiviti sekolah..
Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2007 08:59 PM | Show all posts

Reply #3 coyotemawi's post

Lar.. takper.. nanti kasik kredit ek?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 24-3-2007 12:18 PM | Show all posts
Originally posted by coyotemawi at 23-3-2007 07:17 PM
hehehhehe
kalu aku tepek gambar2 aktiviti sekolah...
sure orang bule teka sekolah aku kat mana



biarlah orang nak meneka...kalau tahu pun apa salahnya, bukan buat salah pun....
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 24-3-2007 01:31 PM | Show all posts

Kejohanan Sukan Tahunan ke 26

Perbarisan rumah-rumah sukan.


Rumah Biru


Rumah Kuning


Rumah Merah


Rumah Hijau

Perbarisan rumah-rumah sukan tahun ini bertemakan flora dan fauna. walaupun peruntukan modal bagi setiap rumah terhad, namun guru-guru tetap cuba melaksanakannya bagi meastikan apa yang dirancang berjalan dengan lancar.

Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 25-3-2007 08:45 PM | Show all posts
wahh...bagus nie..
tapi aku lum ada pic sekolah upload kat pc aku..
Reply

Use magic Report

Post time 25-3-2007 08:57 PM | Show all posts

Reply #2 tuahayam's post

YG BAJU HITAM TU TENTU TUAH AYAM
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 31-3-2007 01:11 PM | Show all posts
Cikgu-cikgi dan murid-murid takkan tak da gambar utk dikongsi bersama mengenai aktiviti anda dan sekolah?

saya sambung lagi....



Antara acara yang dijalankan. Lari berhalangan 100 m lelaki.







Disamping itu, Agensi Anti Dadah Kebangsaan (ADK) turut mengambil peluang ketika kejohanan sukan ini berlangsung untuk menyampaikan maklumat mengenai penyalahgunaan dadah. Murid-murid sekolah-sekolah berhampiran juga  hadir ke tapak ADK. mereka juga menjalankan beberapa aktiviti seperti sukaneka untuk ibu bapa, melukis dan mewarna untuk murid pra sekolah dan kuiz.

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 31-3-2007 04:05 PM | Show all posts
Originally posted by sayawifenikmie at 25-3-2007 08:57 PM
YG BAJU HITAM TU TENTU TUAH AYAM



baju hitam yang membelakangi camera tu ka --
jauh sana nun -

tapi  tu macam lelaki aje --

tuahayam kan pompuan --
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2007 12:14 PM | Show all posts

Reply #11 dexa's post

dexa*
tuahayam = lelaki tulen..

sama juga dulu. ingatkan dexa ni lelaki.. rupanya pmpuan.. hehe

dlm gambar tu takde gambar aku.. sbb yang jadi jurukamera tu aku.. hehe
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2007 01:30 PM | Show all posts

Reply #12 tuahayam's post

oooOOOooo --

so tuahayam ni lelaki rupanya --

ooooooooooooooooooooooo
selama lamanya ini saya ingat awak pompuan -
maaf --
so  u bukan perempuan ---

ohhhhhhhh  ---   
well.......... nice  yes --
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2007 05:20 PM | Show all posts
[quote]Originally posted by dexa at 1-4-2007 01:30 PM
oooOOOooo --

so tuahayam ni lelaki rupanya --

ooooooooooooooooooooooo
selama lamanya ini saya ingat awak pompuan -
maaf --
sou bukan perempuan ---

ohhhhhhhh---
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2007 08:27 PM | Show all posts
gambar suatu ketika dulu. masa jadi guru sandaran.. lepas abih blaja kat U..
disini hati aku terus terpaut dgn bidang perguruan...

kenangan bersama para pelajar tingkatan 4 di pulau redang pada tahun 2003.. masa org tgk gambar ni mesti tak perasan mana satu gamabr aku. mana satu gambar cikgu.. haha

tetapi ada hikmah juga. aku ditempatkan mengajar di sek ren skrg...

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2007 10:52 PM | Show all posts
mana satu muka ko tuahayam...
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2007 11:02 PM | Show all posts
Ini gambar waktu aku dijemput utk attend Majlis penyampaian hadiah pelajar cemerlang di SMK Bintulu...







Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2007 12:19 AM | Show all posts
Originally posted by Agul at 1-4-2007 05:20 PM


Tuahayam seorang kelaki yang hensem. Aku pernah tengok gambar dia...



ishhh
semua dia letak x   x   x  ni  
camana nak tengok -
untung la agul dapat tengok cikgu hensem -
tak try tackle ka  agul?

tuahayam single
agul single
apa lagi ......  
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2007 01:12 AM | Show all posts
[quote]Originally posted by dexa at 2-4-2007 12:19 AM



ishhh
semua dia letak x
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2007 01:51 AM | Show all posts

Reply #19 Agul's post

laaaaaaaaa
lelaki lagi --

macho pulak tu...
so kiranya  agul dan tuahayam
jejaka hensem kat  board ni ye  --
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.098858s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list