CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 17335|Reply: 138

Apabila hero kaki mabuk

[Copy link]
Post time 13-2-2007 05:52 AM | Show all posts |Read mode
Apabila hero kaki mabuk

KALAU sebut nama hero yang seorang ini tentu ramai yang terkejut. Sebabnya dia memang terkenal dengan bakat lakonannya.Tetapi yang tak sedapnya, hero yang menjadi pujaan seantero Malaya ini dikatakan semakin hari semakin tidak terurus kehidupannya.Mana tidaknya, menurut angin-angin yang Kak Uda dengar, apabila ada waktu terluang sebuah pusat hiburan di Kuala Lumpur menjadi tumpuannya. Tempat itu bukan sekadar untuk berhibur malah ia menjadi tempat si hero itu melepaskan gian minum sampai mabuk-mabuk dengan ditemani wanita di situ.

Nak dijadikan cerita ketika dia mabuk, muncullah seorang aktor bersama seorang wanita yang pernah menjadi teman hiburan si hero yang mabuk itu. Tahu apa yang jadi? Hero yang mabuk ini tanpa memikirkan orang keliling mencabar si aktor itu untuk bertumbuk kerana mendakwa telah merampas perempuannya. Nasib baiklah si aktor itu tidak layan si hero mabuk itu, kalau tidak, tak tahulah apa nak jadi!

Kak Uda: Serik berkawan dengan orang yang talam dua muka!

Note: Rasanya gosip ni pasal Ako-Jehan-Jue
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 13-2-2007 06:57 AM | Show all posts
ako mmg suka minum...jue pn...jehan pn sama....
Reply

Use magic Report

ninnalissa This user has been deleted
Post time 13-2-2007 07:40 AM | Show all posts
ye ka????? adui...ya allah bukakn pintu ati mereka
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2007 07:45 AM | Show all posts
Selalu kes rebut merebut perempuan nie antara AKO dan Jehan aje kerana merebutkan si Jue tu.......
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2007 07:46 AM | Show all posts
Kenapa lah suka minum benda tu, apalah nikmatnya yang aku tau buat mabuk aje, belajar tinggi-tinggi akal kat kepala lutut..
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2007 08:00 AM | Show all posts
dah tak ingat mati
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2007 08:03 AM | Show all posts
daripada rebut si Jue..bagus korang rebut mak andak aku. cantik dan bergaya..seksi lagi
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2007 08:30 AM | Show all posts
ala..dorunk haus...mestila nk kena minum..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 13-2-2007 08:34 AM | Show all posts
Originally posted by Login_ID at 13-2-2007 08:03 AM
daripada rebut si Jue..bagus korang rebut mak andak aku. cantik dan bergaya..seksi lagi


yelah.  walaupun I tak kenal mak andak you, 1 support youlah.

coz is jue really worth it?
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2007 08:35 AM | Show all posts
ingatlah ...wahai manusia..( versi lagu cite nabila TV9 )...sapa hafal lagu tu sila sambung...
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2007 08:39 AM | Show all posts
Originally posted by Login_ID at 13-2-2007 08:03
daripada rebut si Jue..bagus korang rebut mak andak aku. cantik dan bergaya..seksi lagi



hahahhahaha
aku suke statement ni....
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2007 08:41 AM | Show all posts
di waktu kaya...ingatlah pd Allah
di waktu miskin ...ingatlah pd Allah:music: (nabila tv9)
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2007 08:41 AM | Show all posts
Ako ni tension sangat coz tak ada penganti lagi .... Jue-Jehan pulak asyik berkepit aje kehulu kehilir .....
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2007 08:44 AM | Show all posts
dulu ex gf ako separuh gila sbb ako tinggal dia skrg ni giliran dia pulak lps berpisah dgn ju-on tulah tiap2 perbuatan mesti ada balasannya
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2007 09:00 AM | Show all posts
Artis2 Mesia memang ramai yg bangsat dan rendah moralnya. Sekian.
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2007 09:03 AM | Show all posts
alah kebanyakkan artis malaysia nie memang kaki minum dan mabuk...termasuklah fasha
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 13-2-2007 09:03 AM | Show all posts
ntah apa2ntah
dok kejarla si jue-on yang perasan tu
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2007 09:16 AM | Show all posts
bosan dh citer ni.....
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2007 09:22 AM | Show all posts
AKAI TARAKKKKKKKKKKK....
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2007 09:24 AM | Show all posts
Jue yg dah semakin membesar gedabak tu yg direbutkan
apa punya taste le diorg ni
perut pun mengalahkan perut lembu
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-12-2022 08:40 PM GMT+8 , Processed in 0.195354 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list