Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
17649
View
151
Reply

All About MRSM -

[Copy link]

Author: hitamputih       Show all posts   Read mode

Post time 5-4-2008 05:55 PM | Show all posts
Originally posted by shya at 15-3-2008 12:45 PM
adik shya masuk mrsm langkawi xpakai kabel pun..yes dia dpt 8A..tp sbg anak pegawai penjara yg berpangkat sub inspektor n kerani pjbt tanah..apa kabel yg kami ada..dia dpt masuk sbb she deserve i ...


adik shya batch biler?
mane taw kads knal.
kui3.
kads ex langkawi batch 06/07.
dulu time kads masuk situ, langkawi still lagik diiktiraf as mrsm bitara.
tp time f5, dgr citer bitara tuh da kne tarik.
start last yr baru diorg start intake f1.
kirenyer batch ktorg nih yg batch terakhir bitara ntuk lgkwi.
sedey tul.
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2008 09:44 AM | Show all posts

MRSM

Aku nak citer kowang pasal MRSM, anak sedara sekarang kat MRSM. Kakak aku citer makanan yang disediakan tak menarik. Aku tanya apa yang tak menarik, dah ada tu makan je lah. Dia kata anak dia selalu komplen kantin selalu sediakan ikan tongkol. Dia pun tak kisah tapi kalau selang seli ngan ikan lain cam kembung, cencaru, selar, bukan kah elok, ni cam setiap hari ikan tongkol!

Kakak aku sambung lagi, dia kata kadang2 masak yang dimasak tu tak tau lah lauk apa, cili pun kadang2 berbau..tak lalu anak dia nak makan tapi sebab lapar makan lah jugak...kakak aku selalu bekalkan biskut, in case dia tak makan lauk yang disediakan!

Kesian aku dengar, macamana lah sekarang dengan keadaan segala2 nya naik, ada tak anak2 kowang yang sekolah asrama ni makan dengan betul tak? Kalau tak, camna nak belajar ngan perut kosong! :@

Sori ek, anak bandar cara pemakanan dia lain sikit! Contohnya anak aku sendiri, dowang tak makan ikan tongkol! Anak pompuan aku tak makan ikan pari. Yang lelaki tak makan ikan keli! Nampaknya lepas ni aku kena ajar le makan ikan2 ni!  

Tapi kakak aku kata kawan anak dia yang belajar kat MRSM yang lain makanan dia sedap2 sebab banyak anak2 VIP kat situ!

Double standard ke???
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2008 09:45 AM | Show all posts
Mod! Silap Thread! Tolong delete!
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2008 09:46 AM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2008 09:47 AM | Show all posts
wahhh... gossiip hangat nih......
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2008 09:57 AM | Show all posts
gosip ke ni????
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2008 09:58 AM | Show all posts
Originally posted by skun at 16-6-2008 09:47
wahhh... gossiip hangat nih......


gossip paling hangat
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2008 09:59 AM | Show all posts
aduh ape nih...aku ingta gosip panas sangat
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2008 10:00 AM | Show all posts
amenda laaa.......
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2008 01:25 PM | Show all posts

Reply #1 jees's post

sampai dua tempat ko buka..
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2008 01:25 PM | Show all posts

Reply #1 jees's post

-double post-
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2008 04:53 PM | Show all posts
makanan mrsm sedap apa...

aku pernah sekolah sbp and mrsm...
ternyata mrsm mmg 10 kali lebih sedap...

aku rasa yang terlebih manja je tak reti makan2 asrama nih
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list