Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
20459
View
201
Reply

UPSI

[Copy link]

Author: lizaldo       Show all posts   Read mode

Post time 22-7-2007 01:04 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2007 01:35 AM | Show all posts
ibu kandung suluh budiman

hal graduan pendidikan ipta dengan kpli/dpli rasanyer sampai skang tak abes lagik. Masing2 ikut cara masing2, kalau banding2 nnt buat tambah sakit ati jer.

[ Last edited by  hunt_fear at 21-10-2007 01:45 AM ]
Reply

Use magic Report

Post time 4-11-2007 08:31 PM | Show all posts
weh x baik tau

skrg upsi dah ketat kan kemasukan, dah lama dah, 2-3 tahun. Mungkin dulu ye ler mcm tu. Skrg bnyk prosedur, xleh main amik je student. ada interview lagi nak masuk upsi ni. Antara kriteria ni:

suara kene kuar, pemakaian kena smart, hanya perempuan tulen dan lelaki tulen saje (pondan xleh, laki lembut terutamanya kena reject), sengau x leh (nanti budak sekolah gelak kat cikgu sengau)

serius ni, aku tau la
Reply

Use magic Report

Post time 4-11-2007 09:49 PM | Show all posts
upsi bagus aper..... u lain pun  bagus..... semua bagus laaa..... maner ada yg xbagus kat mesia.....
Reply

Use magic Report

Post time 7-11-2007 11:53 PM | Show all posts
Bagi saya, kalau dah kat U pun tak aktif dengan persatuan dan aktiviti luar dah tu masuk maktab pun sama, mandom jer...hasilnya kat luar dan bila posting pun nanti tak ke mana. yang saya nampak banyak persatuan/kelab/permainan mati sebab yang paling utama bebanan kerja dan tiada guru yang benar boleh handle. apa pun, kalau hang pa ada minat, mesti boleh jalan punya aktiviti koku, masalahnya ramai yang tak minat.... dan masalah ni bertambah jika tiada program berterusan contoh guru penasihat PBSM, setakat ni tak pernah nampak lagi mereka di hantar berkursus ke, di panggil bantu kerja luar ke...semua tu atas inisiatif diri sendiri. kalau tak...tak da la... yang paling jelas aku nampak terurus pengakap, st john, Puteri Islam, Tunas Puteri dan TKRS/KRS
Reply

Use magic Report

Post time 23-12-2007 08:06 PM | Show all posts

UPSI-camana hostel nya?

mawar nak tau camana keadaan hostel UPSI sebenarnya.biliknya luas mana?sebab takut gak terlebih bawa barang dan melebihi had.hehe.satu bilik berapa orang.lepas tu almari besar ke tak?pastu bilik air camana.hope dapat lah bg sikit info..
Reply

Use magic Report

Post time 23-12-2007 09:36 PM | Show all posts
3 kaki lebar..7 kaki panjang dan 6 kaki dalam...
Reply

Use magic Report

Post time 23-12-2007 09:36 PM | Show all posts

Reply #1 mawar_pinky's post

hostel die lbh kurang mcm sebuah rumah..bilangan ahli dlm umah tu depends on kolej mane yg u duduk..ade yg 3 or 4 bilik.setiap 1 blk ade 2 org.lengkap ngn katil, almari, meja tulis, meja mkn..n toilet..bw yg perlu sj..
Reply

Use magic Report

Post time 24-12-2007 07:37 AM | Show all posts
ooo mcm pangsapuri masa mawar belajar kat UTHM dulu.
wireless ada x kat sana?
Reply

Use magic Report

Post time 24-12-2007 08:10 AM | Show all posts
Originally posted by iblismerah at 23-12-2007 09:36 PM
3 kaki lebar..7 kaki panjang dan 6 kaki dalam...


Reply

Use magic Report

Post time 24-12-2007 10:34 AM | Show all posts
Originally posted by mawar_pinky at 24-12-2007 07:37 AM
ooo mcm pangsapuri masa mawar belajar kat UTHM dulu.
wireless ada x kat sana?


adaa....
Reply

Use magic Report

Post time 24-12-2007 11:03 AM | Show all posts
Hati-hati duduk di hostel UPSI tu sebab ada banyak hantu Jepun berkeliaran waktu2 tertentu. Ada yang bernasib baik jumpa mereka sedang berkawad di padang sebelah kuil Hindu tu waktu bulan sedang mengambang.
Reply

Use magic Report

Post time 24-12-2007 11:11 AM | Show all posts
besa gak bilik tu...nak bawak fridge yg kecik tu ble ke ek? sbb nak simpan susu badan nih..weekend balik anta kat baby..huehue pengorbanan betul..maklum raya haji..
Reply

Use magic Report

Post time 24-12-2007 11:20 AM | Show all posts
ramai btol mummy2 kat sane ekk nanti..
Reply

Use magic Report

Post time 24-12-2007 11:21 AM | Show all posts
Originally posted by missmila at 24-12-2007 11:20 AM
ramai btol mummy2 kat sane ekk nanti..


Betul...alasan untuk tidak mahu melibatkan diri dalam aktiviti ko-kurikulum.
Reply

Use magic Report

Post time 24-12-2007 11:25 AM | Show all posts
Originally posted by duraroslen at 24-12-2007 11:11 AM
besa gak bilik tu...nak bawak fridge yg kecik tu ble ke ek? sbb nak simpan susu badan nih..weekend balik anta kat baby..huehue pengorbanan betul..maklum raya haji..


boleh....tp kena bayar laa...
smua brg eletrik yg dibawa sendiri kena byr (beli sticker)
tp haku tak penah byr...pandai2 la cover....
Reply

Use magic Report

Post time 24-12-2007 11:29 AM | Show all posts
ape pulak...mummy2 nie comel ape...
Reply

Use magic Report

Post time 24-12-2007 11:32 AM | Show all posts
Originally posted by masjuana at 24-12-2007 11:25 AM


boleh....tp kena bayar laa...
smua brg eletrik yg dibawa sendiri kena byr (beli sticker)
tp haku tak penah byr...pandai2 la cover....


Patutlah habis duit kerajaan...sebab ramai yang dok mencilok spt ni.
Reply

Use magic Report

Post time 24-12-2007 12:22 PM | Show all posts
nak jadikan cerita..dulu masa kat U..kita sorork camtu la..radio member...sampai satu hari spot check...
kita sorok ler belakang bangunan..
dok esok ingatkan selamat...
rupanya hilang...
makcik cleaner amik bagi kat pengetua...
www bocor ler...rahsia..bak katas pepatah
nak lari dari mulut boya...tertelan dalam mulut harimau...

last last kena bayar denda jugak...
Originally posted by Oranggunung at 24-12-2007 11:32 AM


Patutlah habis duit kerajaan...sebab ramai yang dok mencilok spt ni.
Reply

Use magic Report

Post time 24-12-2007 01:02 PM | Show all posts
soalan bodoh
kat almari tuh ada cermin x?hehe
meja besar mana?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.092991s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list