Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
9467
View
135
Reply

[PENDAPAT] Da buat baju raya ker..??

[Copy link]

Author: gnelmack       Show all posts   Read mode

Author
 Author| Post time 11-9-2006 01:48 PM | Show all posts
ade ke kwn aku soh simpan baju pakai tawon depan.... :stp:

buat baju keje blehlah...pasal buat sekali ngn anak dara aku tu...tawon depan kompom dia da besar..

nampak gayanye..kena cari sepasang (aku & anak) kaler kelabu balik ler ni...nak cover kebaya 'we all' :lol
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 11-9-2006 01:49 PM | Show all posts
Originally posted by azerlma at 11-9-2006 01:38 PM
ehehhe mane gelakkan ko gnel...

aku baise je la
aku langsung xde baju raye lagi,., nie ha..

nak beli ke tenpah x tau lew..

aku amik baju kebaya pendek mak aku yg dulu2 je.. modify balik l ...


cantik kan baju kebaya pendek org dolu2 tu..aku sempatlah dpt pakai tu dolu...lani...
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2006 02:02 PM | Show all posts
Originally posted by gnelmack at 11-9-2006 01:49 PM


cantik kan baju kebaya pendek org dolu2 tu..aku sempatlah dpt pakai tu dolu...lani...


ehehehehhe same lew tue..

haku pon.. skrg leh pakai nye
harap2 sok2 dah  ade family pun.. xdelah setakat geget jari je tgk.. payah nak jage dah
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 11-9-2006 02:16 PM | Show all posts
:lol baik le ko berhati2 di jalanraya dr skrg azerl ooii... :lol
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2006 04:31 PM | Show all posts
huhuh aku tak penah rasa balik raya...pasal umah aku tuh adalah kg aku...so tunggu jer org lain yg balik raya...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 12-9-2006 11:53 AM | Show all posts
aku kat umah ni...tak keje aini...

adeehhh..baru happy2...smlm balik keje...bleeding plak..!

aini tgh tunggu..klu still bleeding lagi...spital lah gamaknye... :cry:

kwn2 doakan aku yer...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 12-9-2006 11:56 AM | Show all posts
Originally posted by silverchair959 at 11-9-2006 04:31 PM
huhuh aku tak penah rasa balik raya...pasal umah aku tuh adalah kg aku...so tunggu jer org lain yg balik raya...


alaaa..jgnlah sedih2....nanti kitorg g beraya umah ko...amcam??? :hmm:
Reply

Use magic Report

Post time 12-9-2006 04:31 PM | Show all posts
hehehe dtg jgn tak dtg...
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2006 12:01 AM | Show all posts
sapoe brani bukak open house kt mlk ...?
hahahahhaa
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2006 08:48 AM | Show all posts
saya pulak tahun ni beli baju ala2 songket siam. Warna oren muda.. anak dara dua owang tu aku belikan kaler hijau pucuk pisang. Aku tempat kat kg aku kat masjid tanah tu ler.. murah aje berbanding kat kl ni ... bukan apa. baik tolong org kampung aku..
tapi tu ler taun ni giliran kg suami aku hari pertama kat Pahang...
tapi kampungku tetap menggamit-gamit...

Pulanglah berhari raya...
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2006 09:07 AM | Show all posts
uhuhu...aku dah terbeli baju kebaya...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 13-9-2006 10:43 AM | Show all posts
Originally posted by silverchair959 at 12-9-2006 04:31 PM
hehehe dtg jgn tak dtg...


biar betul..biar betul2...!! :lol
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 13-9-2006 10:45 AM | Show all posts
Originally posted by Ax at 13-9-2006 12:01 AM
sapoe brani bukak open house kt mlk ...?
hahahahhaa



aku tetiap tawon buat utk kengkawan opis aku...korg klu nk join bleh..Insyaallah...dialu2kan...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 13-9-2006 10:48 AM | Show all posts
Originally posted by adiraa at 13-9-2006 08:48 AM
saya pulak tahun ni beli baju ala2 songket siam. Warna oren muda.. anak dara dua owang tu aku belikan kaler hijau pucuk pisang. Aku tempat kat kg aku kat masjid tanah tu ler.. murah aje berbanding  ...


asal aitu pun...nk amik kaler ijau pucuk pisang gak...tapi..adik ipar dah ckp baju raya dia kaler tu..

so..plan B nye..dptlah KELABU dan juga PEACH...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 13-9-2006 11:07 AM | Show all posts
Originally posted by lissa at 13-9-2006 09:07 AM
uhuhu...aku dah terbeli baju kebaya...


aikkk...bleh TER plak???? :lol

apsal tu...??
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2006 11:37 AM | Show all posts
hehehe...sebab x budget bak beli kebaya......
ingat nak beli baju kurung jek..

dah adik aku sambar satu...jeles la plak...:lol
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2006 11:38 AM | Show all posts

Reply #73 gnelmack's post

hehehe...erk...ko buat kat mana....boleh join...:lol
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 13-9-2006 12:43 PM | Show all posts
Originally posted by lissa at 13-9-2006 11:38 AM
hehehe...erk...ko buat kat mana....boleh join...:lol


buat kat umah je selalu nye.... bleh2..tak jadi masalah..klu nk dtg..nanti gnel bitau...bile nk raya nanti...

langsir raya umah aku da siap da smlm..jap jer..!! :lol tak sabar plak rasa... :geram:
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2006 11:20 AM | Show all posts

Reply #78 gnelmack's post

umah ko kat mana?..


omak aku x ganti langsir tahun ni....aritu dia kata nak ganti...la ni senyap jek...x jadi ganti kot...heheh..
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2006 03:36 PM | Show all posts
Originally posted by lissa at 13-9-2006 11:37 AM
hehehe...sebab x budget bak beli kebaya......
ingat nak beli baju kurung jek..

dah adik aku sambar satu...jeles la plak...:lol


alar biala adik ko tu
nnti aku belikn ko 145 meter kain
hehehehhe
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.079645s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list