Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
43215
View
341
Reply

-Ex- UUM Students

[Copy link]

Author: pejuang_abadi       Show all posts   Read mode

Post time 13-12-2007 02:42 PM | Show all posts

Reply #12 as_iszn's post

lepas konvo..tak pernah jejak uum lagi....
teringin jugak nak pi...tp tak tau ler bilerrr.........
Reply

Use magic Report

Post time 13-12-2007 02:47 PM | Show all posts
cek...saya ada pi baru jer...9 Dec baru ni..baruuuu jer...huhu. Tu pun aku saja singgah,sambil2 gi kenduri kat alor setar..huu..aku mmg byk lupa la jln kat situ. YAAA..mmg byk kenangan indah ..nostalgia....kenangan pahit pun tak kurang juga.  
Aku sempat snap few pics there..nanti aku upload la...
gambo bilik2 aku pun ada (dr luar la huhuhu)
Reply

Use magic Report

Post time 13-12-2007 02:47 PM | Show all posts
Originally posted by encha at 13-12-2007 02:41 PM
mcm kenal jerr.........ex-rommate matrixx jer...
hahahahhahahaa.........lepak cari jugak ek...



ex-roomate matrix ada dua org amik account...mana satu nie :p
Reply

Use magic Report

Post time 13-12-2007 02:49 PM | Show all posts
Originally posted by aisirie99 at 13-12-2007 02:47 PM
cek...saya ada pi baru jer...9 Dec baru ni..baruuuu jer...huhu. Tu pun aku saja singgah,sambil2 gi kenduri kat alor setar..huu..aku mmg byk lupa la jln kat situ. YAAA..mmg byk kenangan indah ..no ...


upload jgn x upload....hari ada lalu kat changlun masa nak pi langkawi.....rupanya kat changlun dah ada supermarket noo...besaq jugak.....
Reply

Use magic Report

Post time 13-12-2007 02:50 PM | Show all posts
Originally posted by aleem at 13-12-2007 02:34 PM
Yup...btul tu sakinna..
1 course la kami...
kinna course ape????

x buhsan ke tgok muka membe tuh.... hahhahaa..
sa amik finance...
Reply

Use magic Report

Post time 13-12-2007 02:50 PM | Show all posts

Reply #28 adrienero's post

jon,
kienna ni yg hang ckp keja LHDN tu kan??
ke kiena lain ni???
Reply

Use magic Report

Post time 13-12-2007 02:52 PM | Show all posts
Originally posted by as_iszn at 13-12-2007 02:49 PM


upload jgn x upload....hari ada lalu kat changlun masa nak pi langkawi.....rupanya kat changlun dah ada supermarket noo...besaq jugak.....

namanya c-mart...hahahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 13-12-2007 02:56 PM | Show all posts
Originally posted by encha at 13-12-2007 02:41 PM
mcm kenal jerr.........ex-rommate matrixx jer...
hahahahhahahaa.........lepak cari jugak ek...


na na na na ganu kiter ke? hehehehe
Reply

Use magic Report

Post time 13-12-2007 02:56 PM | Show all posts

Reply #33 as_iszn's post

sat aku ym hang..........
Reply

Use magic Report

Post time 13-12-2007 02:57 PM | Show all posts
nanti nak godek gambar2 kenangan kat uum...nanti aku upload kat sini....tapi muka kene hitam kan ler   
Reply

Use magic Report

Post time 13-12-2007 02:58 PM | Show all posts

Reply #38 as_iszn's post

opsssssssss..................
Reply

Use magic Report

Post time 13-12-2007 02:58 PM | Show all posts

Reply #36 aleem's post

bila masa aku cakap mcm tu?..hg silap orang kot?...ni sakinna..junior kt ni..hehhee
Reply

Use magic Report

Post time 13-12-2007 03:00 PM | Show all posts
Originally posted by sakinna at 13-12-2007 02:50 PM

x buhsan ke tgok muka membe tuh.... hahhahaa..
sa amik finance...



mana leh bosan..hehe..

lem, hg bosan ke tgk muka aku..
Reply

Use magic Report

Post time 13-12-2007 03:04 PM | Show all posts
jom ler meriahkan thread ni dgn gambar2 kenangan kat UUM...hehehe....
Reply

Use magic Report

Post time 13-12-2007 03:04 PM | Show all posts
Originally posted by aleem at 13-12-2007 02:50 PM
jon,
kienna ni yg hang ckp keja LHDN tu kan??
ke kiena lain ni???

sama ngan si amad nun...tuko lg..adess..
Reply

Use magic Report

Post time 13-12-2007 03:05 PM | Show all posts
selain ader c-mart kat changlung tuh........
apa lagi yg berubah ek........
aku dah 4 tahun la tak jejak uum tuh....................
Reply

Use magic Report

Post time 13-12-2007 03:06 PM | Show all posts
Originally posted by sakinna at 13-12-2007 02:52 PM

namanya c-mart...hahahahaha


best ke dalam nya...nampak macam ala2 care4 jer...
Reply

Use magic Report

Post time 13-12-2007 03:08 PM | Show all posts

Reply #46 encha's post

ade go kart!!
tp x pnh skali naik pon..huhuhuhuh..
Reply

Use magic Report

Post time 13-12-2007 03:10 PM | Show all posts

Reply #47 as_iszn's post

besh?erm..biasa jek..lg best kuar dr changlun nun...hehe..kalo mls sgt nk g a star bru g sana..

zmn senior dolu2...pasar mlm chanlun(PMC) mmg dh ade ari rabu ek?
Reply

Use magic Report

Post time 13-12-2007 03:10 PM | Show all posts
Originally posted by sakinna at 13-12-2007 03:08 PM
ade go kart!!
tp x pnh skali naik pon..huhuhuhuh..


pasar malam changlun ada lagi ka...ingat lagi klu hari rabu tak dak kelas petang mesti tggu bus HBR yang buruk tu pi pasar malam....huhuhu..pekena keow teow kerang kat situ.......
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.078657s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list