Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
10937
View
147
Reply

[PENDAPAT] Keunikan diri anda!

[Copy link]

Author: Ax       Show all posts   Read mode

Post time 23-7-2006 02:32 PM | Show all posts
hheheheheh.... tulisan maman mcm lalang...
Reply

Use magic Report

Post time 28-8-2006 05:16 PM | Show all posts
apa yg unik eekk? mmm ...
Reply

Use magic Report

Post time 29-8-2006 03:00 AM | Show all posts
unik aku..eh..:hmm::hmm:

jap aku pikir...






apa eh ...:hmm:









ha...:cak:






org kalau jumpa aku mesti kata'adik aku comel'..
padahal tu anak aku...ahahaha
sampaikan ..ada tu panggil hubby 'pakcik' dan aku 'adik'..
hehehe...




unik tak?


kalau tak ..nnti aku pk lagi....

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2006 09:00 AM | Show all posts
aku plak...tak bleh klu...org2 yg aku sayangi...ibu bapa..adik beradik..rakan sekerja..suami..isteri..anak... disakiti/dikhianati oleh org lain....  :stp: cane tu ye??

contoh plg mudah..klu de org sakiti aku...kire dah tahap cipan aaaa tu...aku akan ade perasaan marah yg teramat dlm ati aku ni..dah smpy cam mengong.... pastu...........something bad will happen to her/him.. kompom...!!! (aku tak niatkan pe2 pun tau........)

pasal tu..aku klu bleh..tak moh buat org sakit ati..dan begitu jugak org lah..pasal aku tau..nanti..buruk padahnya... sampai pernah de org tu...kena marah ngn bos..dan2 lepas aku de sakit ati....dan2 kete dia accident..dan2...tayar pancit...

tapi....aku ke yg bersalah????  ni KEUNIKAN yg baik ke tak baik??? :stp:
Reply

Use magic Report

Post time 4-9-2006 05:11 PM | Show all posts
assalamualaikum....

aku baru tinjau bod melaka ni...

aku nak join....
melaka ni tempat kelahiran aku...
tapi x sempat membesar kat melaka....
bapak aku kene pindah melaka....

:lebai:
Reply

Use magic Report

Post time 4-9-2006 05:15 PM | Show all posts
k lah...bukan nak cite pasal asal usul aku.....

aku ni x de keunikan yg pelik lah....

tapi masa mak aku lahirkan aku....kat atas lantai jerk...org semua atas katil...
padahal kat hospital....org yg nak beranak ramai sangat masa tu.....

tu jelah kot uniknye aku.....kikikiki

boleh terima.....:hmm:

:nyorok: :nerd: :pompom:

:lebai:
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 4-9-2006 07:37 PM | Show all posts
Originally posted by chammy_girlz at 29-8-2006 03:00 AM
unik aku..eh..:hmm::hmm:

jap aku pikir...






apa eh ...:hmm:









ha...:cak:






org kalau jumpa aku mesti kata'adik aku comel'..
padahal tu anak aku...ahahaha
...


acecece kire mude la ni ehh
ehhehehehe
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2006 12:07 AM | Show all posts
unik?

ade taik lalat tempat toooooooooooooot
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.073654s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list