Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
12286
View
128
Reply

SuRaT&sMs kOrUnK pArEnTs bUkAk@BaCa..!!~

[Copy link]

Author: evita_ina       Show all posts   Read mode

Author
Post time 25-6-2006 03:38 AM | Show all posts |Read mode
Assalamualaikum..
                                                                        
skung lbey kurang..remaja 88% smua dah tak guna cara surat menyurat nih..:ah:
..zmn tuh dah ketinggalan..yg ader email,sms,ym etc etc..:cool:
tp..kalo korunk ader terima surat drpd sesaper..:cak:..
                                 
btulker korunk tak kisah biler surat korunk dpt tuh..dah trang2 terbukak..::
ahahxsax..kalo tak kisah takperla..hal biasa..:pmuka:
pd yg teramat kisah..first skeli apa tindakn korunk?..:bgrin:
..kalo dah sah2 korunk tanya..parents ngaku diorunk yg bukak..korang mmg slamber ghakker.?.:cool:


*teringat lak dulu..pengetua tapis surat satu2 kat skewl..adey..:kant:..nasib baik tak kner...
*bygkn hal sama jadik kalo SMS dibaca...:bgrinatas permintaaan..:cool












.......SoMeTiMeS tHe LaSt PeRsOn oN EaRtH U wAnT 2 B WiTh~iS ThE oNe PeRsOn U cAn't B WiThOuT.......


[ Last edited by  evita_ina at 25-6-2006 07:14 PM ]

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2006 04:07 AM | Show all posts

Reply #1 evita_ina's post

kes ina ke ni hehehe :bgrin:

kalau yg terang2 bukak tu ialah ahli keluarga terdekat, tak kisah pon..tp kalau owang luar yg bukak, sah2 la nak makan penampo.

lgpun rasanye setakat ni takde lagi parents bukak surat2 sy..sy bukak surat2 parents ada la wakaka

hmm sy kalau dpt surat pun parents leh agak isinye takde kandungan yg perlu ditapis kekeke. anak deme nih kawan sume pompuan je la katakan :lol
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2006 05:59 AM | Show all posts
hmm....

tak penah main utus2 surat ar..hehehe
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2006 11:56 AM | Show all posts


takder saper yg berani bukak surat aku dari dulu sampai skang nehh ... ~
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2006 03:47 PM | Show all posts
x penah lak tulis surat2 ni...:cak:

setakat note2 kecik tu ada la...:love: :love:
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2006 03:50 PM | Show all posts
Originally posted by topeng perak at 25-6-2006 11:56 AM


takder saper yg berani bukak surat aku dari dulu sampai skang nehh ... ~


yea ke...:hmm: :cak:

org x nak buka sbb takut ada bom kot...: :
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2006 04:43 PM | Show all posts
Originally posted by topeng perak at 25-6-2006 11:56 AM


takder saper yg berani bukak surat aku dari dulu sampai skang nehh ... ~



pasal ko mana penah dapat surat.. takde sapa ingin nak anto surat kat ko.. warghhhhhhhhhw warghhhhh warghhhhhh :lol
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2006 04:45 PM | Show all posts
cuba ubah topik `sms parents korang baca`..   surat2 nih zaman dulu kala je..  lainla kalo surat urusan seri paduka baginda..
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2006 04:48 PM | Show all posts
parents bukak surat
biasa la kot.. but depends la jugak surat ape
if surat from university... memang sah la diaorang bukak
coz nak tengok result.. hehehe
tu takleh nak lari aa.. hehe :nerd:

if surat lain.. from kawan ker.. etc.. memang diaorang tak penah bukak lar
i guess they know what is the meaning of privacy.. hehe :pmuka::pmuka:
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2006 08:23 PM | Show all posts
surat-menyurat selain dari bil kehapa mmg lantak le sapa nak baca pun...aku pun paham bila diorang sendiri tertanya-tanya isi kandungan surat tu smpai tergerak hati utk membacanya sblm aku baca pasal mmg pelik kalo ada surat smpai utk aku..er! tunggang-tonggeng dah ayat aku ni..:cool:
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2006 08:25 PM | Show all posts
Originally posted by Luca_Pitok at 25-6-2006 08:23 PM
surat-menyurat selain dari bil kehapa mmg lantak le sapa nak baca pun...aku pun paham bila diorang sendiri tertanya-tanya isi kandungan surat tu smpai tergerak hati utk membacanya sblm aku baca pas ...



weit ... kau nehh remaje lagik kerh? :cak:
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2006 08:30 PM | Show all posts

Reply #11 topeng perak's post

er! apsal ko tanya? ada cam org tua ke aku?haha..
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2006 01:18 AM | Show all posts
Originally posted by Luca_Pitok at 25-6-2006 08:30 PM
er! apsal ko tanya? ada cam org tua ke aku?haha..



ader perkataan tok kat belakang hee hee hee :nyorok:
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 26-6-2006 01:40 AM | Show all posts
Originally posted by emiko at 25-6-2006 04:07
kes ina ke ni hehehe :bgrin:

kalau yg terang2 bukak tu ialah ahli keluarga terdekat, tak kisah pon..tp kalau owang luar yg bukak, sah2 la nak makan penampo.

lgpun rasanye setakat ni takde lag ...

yer jugakkan..
ina buat topic sbb teringat kes kecurian surat..2 tahun lepas..posmen yg ditangkap tuh..:ah:
ntah2 smua dia baca..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 26-6-2006 01:42 AM | Show all posts

Reply #13 topeng perak's post

ahahaszx...smpat tuh diteliti..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 26-6-2006 01:48 AM | Show all posts
Originally posted by G3N[X] at 25-6-2006 05:59
hmm....

tak penah main utus2 surat ar..hehehe

yerla..kalo yg rasmi tak kisah ah..kalo yg tak rasmi psl hal2 harian nak utus surat..:hmm:
ahaaxszx..klasik benor tuh..
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2006 01:49 AM | Show all posts
Originally posted by evita_ina at 26-6-2006 01:42 AM
ahahaszx...smpat tuh diteliti..



heheheh ... kawan pembakaran kat board WC ngan BOLATALK heheheh
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 26-6-2006 01:51 AM | Show all posts
Originally posted by Luca_Pitok at 25-6-2006 20:23
surat-menyurat selain dari bil kehapa mmg lantak le sapa nak baca pun...aku pun paham bila diorang sendiri tertanya-tanya isi kandungan surat tu smpai tergerak hati utk membacanya sblm aku baca pas ...

ahahxszx...erm..biasalah inkuiri org nak tahu mmg tinggi...susah nak phm..:ah:
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 26-6-2006 01:52 AM | Show all posts

Reply #17 topeng perak's post

kwn pmbkrn.....
adey..:bgrin:
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2006 01:53 AM | Show all posts
Originally posted by evita_ina at 26-6-2006 01:52 AM
kwn pmbkrn.....
adey..:bgrin:



ina ... jom kita kawan! :cak:
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.094945s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list