CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 12152|Reply: 58

"Beritahu Isteri Saya, Tolong Balik Rumah,"- Fikry Ibrahim

  [Copy link]
Post time 11-10-2021 09:36 AM | Show all posts |Read mode










Aktor kacak, Fikry Ibrahim menolak gossip sesetengah pihak yang mengatakan dirinya berkahwin secara senyap-senyap.

Menurut Fikry, dia lebih selesa memberi tumpuan kepada kerjaya dan keluarganya.

"Kalau betul saya kahwin, saya tertanya mana isteri saya sampai hari ini tak balik rumah. Beritahu isteri saya, tolong balik rumah."








Kata Fikry, soal percintaan dan peribadi bukanlah keutamaan buatnya pada masa ini.

"Dalam keadaan diri mak saya yang tidak sihat, saya tidak fikir langsung untuk mendirikan rumah tangga kerana ia bukan keutamaan."


Seperti  temubual secara maya oleh Melodi TV3, Fikry turut memberitahu dia mengimpikan calon isteri yang boleh menerima dirinya seadanya.



Foto : IG



"Insya-Allah kalau tiba masanya, saya akan berkongsi kepada semua siapakah gerangan permaisuri di hati saya."



Okey, kita pegang kata-kata Fikry Ibrahim ya. - CARI
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-10-2021 09:50 AM From the mobile phone | Show all posts
Acik penah serempak dgn heshe. Dah pemes nampak la wangi khennnnz
Tapi lubang idong nye besaq sangat
Mcm terganggu sket pandangan acik
Begitu pulak haku komen
Asal rentis je semua tak kena
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2021 10:16 AM | Show all posts
Acikgomen replied at 11-10-2021 09:50 AM
Acik penah serempak dgn heshe. Dah pemes nampak la wangi khennnnz
Tapi lubang idong nye besaq sanga ...

hahahahahahahaa dalam byk2 benda acik tgk, lobang hidung juga menjadi pojaaann hatikuuu
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2021 10:23 AM | Show all posts
Heouls memang sejenis citarasa!
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2021 11:09 AM From the mobile phone | Show all posts
Acikgomen: Acik penah serempak dgn heshe. Dah pemes nampak la wangi khennnnzTapi lubang idong nye besaq sangatMcm terganggu sket pandangan acikBegitu pulak hak ...


Walaupun rupamu tidak kukenal tatapi lobang hidungmu tatap menjadi pojaan hati acik hahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2021 11:11 AM From the mobile phone | Show all posts
Dia sedap.. nalla
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2021 12:08 PM | Show all posts
Acikgomen replied at 11-10-2021 09:50 AM
Acik penah serempak dgn heshe. Dah pemes nampak la wangi khennnnz
Tapi lubang idong nye besaq sanga ...

Hahaha.....
Mesti hidung Acik terpacak je kan..jenis lubang idung halus ala2 jarum peniti
Si Fikry ni best jugak dia berlakon


Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2021 12:31 PM From the mobile phone | Show all posts
asamfish replied at 11-10-2021 12:08 PM
Hahaha.....
Mesti hidung Acik terpacak je kan..jenis lubang idung halus ala2 jarum peniti ...

Acik pi klinik idong skali dgn miss lana tetek yach
harus lahhh lobang idong runcing
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-10-2021 12:37 PM From the mobile phone | Show all posts
suka tgk muka dia ni. ada manisnya. pakej dgn boleh berlawak mmg suka. mujur suami i lagi pandai berlawak pakej penyabar so still xleh lawan my hubby eh tiber.. ape pun moga beroleh jodoh yg sekufu dan solehah. jadilah lelaki yg terbaik.
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2021 12:41 PM | Show all posts
Acikgomen replied at 11-10-2021 12:31 PM
Acik pi klinik idong skali dgn miss lana tetek yach
harus lahhh lobang idong runcing

Hahaha.....itu runcing tirus betul tuuuuu.....

Si Fikri ni suka senyum...boleh cair bila dia dok jelin2 main mata...nallarekek...


Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2021 12:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni blakon ok, ke Tarmimi Siregar groom dia helok
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2021 12:46 PM | Show all posts
Nenasketum replied at 11-10-2021 12:43 PM
Dia ni blakon ok, ke Tarmimi Siregar groom dia helok

Haaaa....iols pun terpikir mcm tu.  Iols mula start kenal dia dlm cite Ayahanda.  Bagus sgt dia berlakon.  Pandai main perasaan dan lenggok badan.  Tarmimi pandai groom dia.  Pastu baru tgk dlm cite reen ngokngek dan kau yang pertama....itu pun bagus lakonan dia.

Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2021 12:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Die ni i suka. I loikkeee
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2021 01:00 PM | Show all posts
dia ni mmh nalllaaa...brg baekk
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2021 01:02 PM | Show all posts
helokkk laaa bila dia kata mak dia sakit ...so dia taknak kahwin sebb utamakan mak dia
maknannya bagi dia if kahwin kena tumpukan dua2
mak tak leh tgl..isteri tak leh tgl
so dia nak adil dua2
dia amek keputusan tak perlu kahwin sbb nnt dia aaaakan tumpukan mak diaa je
so nnt isteri dia terabai

bukan appaaa
kenkadng lelaki ni dia nak kahwin
lepas tu abaikan bini sebb nak tumpukan hal kelurga dia
yg si bini kesian la...di abaikannn
so buat ape kahwin?ape motif kahwin???
baik tak yah kahwin..leh tumpukan mak ayah sendiri
dan tak anaya anak org

kepada lelaki
if korang ni ada mak ayah yg sakit dan korang nak tumpukan
jgn kahwin dulu...
tolonglahh tumpukan mak ayah dulu
kalau korang kahwin nnt suruh isteri mengalah sebb kau nak utamakan mak ayah kau dulu....
kesian la bini tu semua nnt isteri yg uruskan disebb kan kena fhm yg kau punya tanggungjawab....
so takyah kahwin senang ceritaaa
tak melukakan hati sesiapa
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2021 01:04 PM | Show all posts
mmg herlok sgt la dia ni...

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-10-2021 04:24 PM | Show all posts
kannn.. aku pun suka dia..
herlokkkk... berlakon pun pandai..
melawak pun boleh gak...
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2021 04:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Lama dh x nmpk fikriaq blakon..
Ka aku yg x tgk drama?
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2021 04:32 PM | Show all posts
ingat dgn ct nana
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2021 04:43 PM | Show all posts
Acikgomen replied at 11-10-2021 09:50 AM
Acik penah serempak dgn heshe. Dah pemes nampak la wangi khennnnz
Tapi lubang idong nye besaq sanga ...

baca komen terus terbayang situasi kahkahkah...

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-1-2023 12:21 PM GMT+8 , Processed in 0.112571 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list