CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
123Next
Return to list New
View: 6362|Reply: 43

"Cik B Dan Kacak Terima Cik Lan Seadanya" - Roslan Shah Mimpi Kahwin D

  [Copy link]
Post time 20-9-2021 03:53 PM | Show all posts |Read mode
Alamak, pelakon dan pengacara, Roslan Shah, 49, mendedahkan dia bermimpi kahwin dengan Datuk Seri Vida (DSV)?




Kredit foto: IG




Katanya, dia tidak menolak andainya berjodohan dengan usahawan popular itu yang kini hangat diperkatakan ramai berikutan hasratnya untuk berkahwin dengan bekas pembantu peribadi, Ahmad Iqbal Zulkefli (Iqbal).


Berkongsi perkara itu di Instagram, Roslan mesra disapa Cik Lan berkata, dalam mimpinya anak DSV, Cik B dan Kacak menerima dia seadanya.

"Selamat cuma mimpi. Tapi kalau sudah berjodoh, nak buat macam mana ya?" selorohnya.




Kredit foto:

Kredit foto: IG




Ramai terhibur dengan perkongsiannya itu, malah ada yang mengusiknya bahawa mereka merestui sekiranya Cik Lan berjodohan dengan DSV.


Kalau DSV dengan Cik Lan, anda setuju tak? - CARI
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 20-9-2021 03:55 PM | Show all posts
HAHAHAHAHAHAHA. Dia pun nak jugak @itis.azilah
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2021 04:00 PM | Show all posts
Lps mimipi tu mandi tak?
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2021 04:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Ponen ni pun nak masuk jugak?

Yang ni iols yakin kalau kahwin memang sebab nak menumpang senang, bukan bernafsu pun tengok perempuan, naik pun tidak lesung batu heols tu, nak2 perempuan kepam macam si vida tu.

Malam2 jumaat dua2 kehausan menonggeng hingga ke subuh menanti di tusuk, rhopernya sampai ke maghrib pun tak ditusuk2. Baik la perabih duit bela anak ikan pucuk muda macam si kebal tu je, janji sedap dan berbaloi dari ponen yang kita harapkan boleh jadi laki untuk kita bersiap demi dia hari2, rupanya malam2 sama2 mekap sebelum tido.
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2021 04:14 PM | Show all posts
dudaberhias replied at 20-9-2021 04:01 PM
Ponen ni pun nak masuk jugak?

Yang ni iols yakin kalau kahwin memang sebab nak menumpang senang,  ...

hahaha padu dan menghiburkan

lelagi bab sesama make up sebelum tidur kekeke
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2021 04:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Mimpi pun nk cerita kt org .. ntah2 ko mimpi kawen dgn ikebal tak. Harus mandi junub kan lps mimpi tuu{:smile
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2021 04:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Comel je cik B masa
Kecik tu. Gambar tu masa arwah adik dia meninggal kan.
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2021 04:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahaha cik lan cik lan
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 20-9-2021 04:30 PM From the mobile phone | Show all posts
JohnyEnglish replied at 20-9-2021 04:00 PM
Lps mimipi tu mandi tak?

Aduiyai…. Ni lawak. Mesti dia mandi cause bangun subuh ahgitchew
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2021 04:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Suchi replied at 20-9-2021 04:14 PM
Comel je cik B masa
Kecik tu. Gambar tu masa arwah adik dia meninggal kan.

Abang dia yang meninggal sis
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2021 04:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Comel nya cik b masa kecik2..pakai baju gugirl. Rambut lurus ikat kemas2..cmnelah ya dia boleh beralih arah ala2 boyish. Mak dia punyalah feminin gayanya
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2021 04:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Halahhhh fonen boobies ni pun nak masuk line jugakkk
Dah dapat pisang muda, nak buat apa pisang fonen tua nan layu
Pergi comolot tempat lain
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2021 04:37 PM | Show all posts
Haaihhh stress iolss baik laah si zizi tu..anak ikan jugak gap 7 tahun..tapi herlok..tall dark handsome...mmg nampak KELAKIAN itew...
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2021 04:37 PM From the mobile phone | Show all posts
NK enterframe juga dia ni.....
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2021 04:37 PM From the mobile phone | Show all posts
...ni mmg lawak...
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2021 04:41 PM | Show all posts
So ini kene bukak thread ke?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 20-9-2021 04:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Laku betul bidah semenjak dua ni ya...
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2021 04:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Nak masuk Q jugak ke
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2021 05:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahahaha heshe pon nak
Masih tak dapat kulupa selfish kepit boo* ittew yach
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2021 05:11 PM From the mobile phone | Show all posts
DSV walaupun iols kurang gemar, ex laki sheol berjenis juga. Except ex nomot satu iols tak kenal.
Kalau she pilih budak ni agak bagus la kot zantan inih
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-10-2022 09:04 AM GMT+8 , Processed in 0.088346 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list