Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
17624
View
194
Reply

Janda baik dah masuk selangor? 30min je dr rumah vieshantie

[Copy link]

Author: bintangct    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 13-9-2021 07:35 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
dah bole rentas negeri ke utk melancong? setahu aku langkawi je?
SmartSelect_20210913-073022_Instagram.jpg
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2021 07:50 AM From the mobile phone | Show all posts
dia duk mana? bentong ke karak?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 13-9-2021 07:53 AM From the mobile phone | Show all posts
kiah_mai_pulak replied at 13-9-2021 07:50 AM
dia duk mana? bentong ke karak?

opss honestly aku xtau dia duk mana tp mcm kat selangor kot.. sorry kalau salah
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2021 08:14 AM From the mobile phone | Show all posts
Sheols kan terpaaaalinggg
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2021 08:16 AM From the mobile phone | Show all posts
Janda baik tu dah berpindah kat atas bumbung tol plaza gombak itu kah?
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2021 08:19 AM From the mobile phone | Show all posts
mmg langkawi je yg bukak sekarang
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2021 08:24 AM From the mobile phone | Show all posts
Jln nk pegi tak lalu roadblock sbb roadblock Ada kt bentong tu je. Tp jln nk balik kena lalu jgk roadblock kt tol gombak tu. Ke makcik ni lalu jln lama takde roadblock tak tahu le..
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2021 08:38 AM | Show all posts
fefeeling replied at 13-9-2021 08:16 AM
Janda baik tu dah berpindah kat atas bumbung tol plaza gombak itu kah?

Sheols pun sekolah sampai tingkatan 4 je, tak sempat habis silibus Geografi.
Tu yg tak tahu Janda Baik tu negeri mana.
Sama dgn geng Hajahlop la, Nilai Selangor.
Hajahvie pulak Janda Baik Selangor.
Nasib dia dpt sambar mantan menteri nih.
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2021 08:48 AM From the mobile phone | Show all posts
nellyberry replied at 13-9-2021 08:38 AM
Sheols pun sekolah sampai tingkatan 4 je, tak sempat habis silibus Geografi.
Tu yg tak tahu Janda ...

Pagi2 baca caption acik ni betul2 soalan KBAT la jenuh pikir tang mana nak sampai janda baik tu patah balik masuk border selangor bila dah lepas tol gombak tu. Adui laa
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2021 08:53 AM From the mobile phone | Show all posts
Cantik tak semestinya bijak. Ini pernyataan umum ye tiada kena mengena dengan nama2 yang terdapat dalam benang ini
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2021 08:59 AM From the mobile phone | Show all posts
Cantik tak bermakna pandai dari segala sudut. Sebabtu sheols tangkap jerung siap2, kurang2 tak perlu ikut tips muhaya jadi bodo2 depan suami, sebabnya dah memang bodo gittew. Jadi diri sendiri je.
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2021 09:05 AM | Show all posts
semua masuk selangor abisla negeri lain xde kawasan
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 13-9-2021 09:06 AM From the mobile phone | Show all posts
fefeeling replied at 13-9-2021 08:48 AM
Pagi2 baca caption acik ni betul2 soalan KBAT la jenuh pikir tang mana nak sampai janda baik tu pa ...

tu la.. aku pon konpius baca ayat dia ni
Lps tu pandai pulak tutup komen
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2021 09:09 AM From the mobile phone | Show all posts
Bimbo nye!!semua nak tayang
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2021 09:10 AM | Show all posts
begitula.. sekolah ya adik2.. jgn aim nk jadi pemes aja..

tak pasal2 kantoikan priviledge  kekayangan sb kurang ilmu..confident pula tu
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 13-9-2021 09:10 AM From the mobile phone | Show all posts
my_irina replied at 13-9-2021 09:09 AM
Bimbo nye!!semua nak tayang

siap bwk photograper uolss..
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2021 09:12 AM From the mobile phone | Show all posts
Bukan boleh tegur.. Sentap. Jap lagi dia buat karangan berjela. Sekolah pun x habis.. Yg penting aim jerung
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2021 09:13 AM From the mobile phone | Show all posts
Githuuuu nak flex tapi takut kena hencap satni
Menggigil nak post jugakkkk

Hahahahahahajahahahajahat

Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2021 09:21 AM From the mobile phone | Show all posts
Bimbo suka provoke dan up kat soc media
Semua nya yg terpaling......
Sebab BbolehLand
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2021 09:23 AM | Show all posts
30 min kirenya masih dalam daerah...hahhahahhah.untung la...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list