Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
650
View
5
Reply

Solat dalam gelap

[Copy link]

Author: makadek    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 10-9-2021 01:04 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Aku ada 1 perasaan aneh bila mana aku solat ketika keadaan sekeliling gelap ...
Aku duk rasa mcm ada yg teman aku..

Aku ni bkn penakut dn mmg berani

Tadi magrib laki aku p tutup lampu walhal samar2 pn aku rasa semacam.. Ni sbb tk pernah lagi org tutup lampu time aku solat ...
Aku sejenis solat magrib tggu isyak terus
So time tu fmly member ada jadi tak sunyi

Tp bila bgn solat malam
Mmg akn terasa tau..time tu sgt sunyi

Korang pernah rasa tak mcm aku rasa..

Laki aku kata kalau kita baca surah al jin waktu kita semayang malam ...depa mai tau
..tapi aku bkn nk diorang dtg pun ...
Bukan ada pekdah..



Reply

Use magic Report

Post time 10-9-2021 01:21 AM From the mobile phone | Show all posts
ala seram pulak baca mlm2 ..i suka lampu samar2 jgk kalau terbangun sblm subuh
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 10-9-2021 01:24 AM From the mobile phone | Show all posts
edayildiz replied at 10-9-2021 01:21 AM
ala seram pulak baca mlm2 ..i suka lampu samar2 jgk kalau terbangun sblm subuh

Tahla tk tau nk kata perasaan seram ke tak sbb tk meriding pn bulu roma ku

Tp mcm tk bestla nk bangun semayang malam kalau sorang2 kat hall ..wlpn samar2 ...perasaan tk dpt d gambarkan
Reply

Use magic Report

Post time 10-9-2021 01:26 AM From the mobile phone | Show all posts
makadek replied at 10-9-2021 01:24 AM
Tahla tk tau nk kata perasaan seram ke tak sbb tk meriding pn bulu roma ku

Tp mcm tk bestla nk  ...

ajak la husbaby akak teman kt sebelah..
Reply

Use magic Report

Post time 10-9-2021 01:48 AM From the mobile phone | Show all posts
dulu suka solat camni, mcm lagi kusyuk, tapi risau benda lain datang ngacau
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2021 12:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Jauhi prasangka, ingatlah Allah
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list