CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
Author: Cari-Saiful

Rakan Industri Fitnah- Rita Rudaini Lebih Rela Tak Berlakon Daripada Suntik Vaks

  [Copy link]
Post time 9-9-2021 02:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Byk duit RR ni  x berlakon pon no hal..untung lah..
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2021 02:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Elehh tak lama lagi vaksin lah tu. Lama mana tahan tak berduit. Lainlah kalau biznes masyukkk atau dibela.
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2021 02:19 PM From the mobile phone | Show all posts
djzara81: Kalo tak berlakon, apa mata pencarian si ritrud selain produk dia? Laku keras smpi bole sustain lifestyle?



Iols pun nak tanya benda yg sama. Apa memang kita marhein ni keje sampai nak patah tulang tapi takde la mewah mcm certain people yg banyak haplod kat medsoc tu kan.
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2021 02:25 PM | Show all posts
Dia ni memang anti vaksin dari dulu ke atau terpengaruh dengan agenda konspirasi yang lain.
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2021 02:41 PM From the mobile phone | Show all posts
mat_arof replied at 9-9-2021 01:13 PM
tak faham dengan sorang ni.

ramai dah pesan duduk diam diam..tak  nak vaksin duduk diam diam suda ...

@mat_arof tahun ni ada GV tak? bila start?
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2021 02:44 PM | Show all posts
mat_arof replied at 9-9-2021 01:13 PM
tak faham dengan sorang ni.

ramai dah pesan duduk diam diam..tak  nak vaksin duduk diam diam suda ...

indeed...cucuk filler ok jah..cucuk vaksin takut sgt..kalau antivaksin yg berintegriti iols ok ja..ni kebanyakan antivax mmg suka provoke org..sekoq lagi bini adlin aman ramlie tu...tu pun sejenis dagu senduk dan batang hidung tengkorak tak siap
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2021 02:47 PM | Show all posts
Rhyno replied at 9-9-2021 02:41 PM
@mat_arof tahun ni ada GV tak? bila start?

tahun ni rehat dulu..

tahun depan nanti lar ye..

tahun ni ambil vaksin dulu
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2021 02:48 PM | Show all posts
dulu minat amat rita nie sbb badan cantik..pastu sian sbb kne tinggal laki

la nie..rase nk padan kan muke dia plak sbb kne tinggai...otak kadang2 ttinggal kt dagu ke yg xblh bpikir dgn matang...ank dh besor pun lg nk tunjuk dungu

p/s: idung dia quite pelik kan?dia buat idung gak ke?
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2021 02:53 PM From the mobile phone | Show all posts
djzara81 replied at 9-9-2021 01:19 PM
Kalo tak berlakon, apa mata pencarian si ritrud selain produk dia? Laku keras smpi bole sustain life ...

Tunggu la sikit masa lagi dah kertu mula la mintak ihsan untuk d ambil berlakon melainkan acik rita dah sambar jerung
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2021 02:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Time ni petik nama tuhan pulak kan. As usual la. Time suruh tutup aurat kemana nama tuhan tu
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2021 02:56 PM From the mobile phone | Show all posts
djzara81 replied at 9-9-2021 01:19 PM
Kalo tak berlakon, apa mata pencarian si ritrud selain produk dia? Laku keras smpi bole sustain life ...

Jual kerang.. beratur jantan2 nk beli kerang sheols.
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2021 02:57 PM | Show all posts
Duk rumah diam2 sisthurr, they dont need yr opinion.
Belajar baiki diri jadi org yg lebih baik.
Mulakan dgn benda basic, berhijab, tutup aurat.
Umur bukan muda lagi sisthurrr.
Kurang kan meroyan, byk kan amal ibadah.
Bertaubat and make peace pada org lain.
Memaafkan org lain bukan utk mereka sahaja
tapi utk diri sendiri, supaya kita boleh belajar utk redha.
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2021 03:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Sombongnya... i mean masih sombong berkata2...
Btw dah hampak dah tua nya bila jiwa x bahagia .. sentiasa fikir org dengki ke dia.
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2021 03:05 PM From the mobile phone | Show all posts
annysophilea87 replied at 9-9-2021 03:48 PM
dulu minat amat rita nie sbb badan cantik..pastu sian sbb kne tinggal laki

la nie..rase nk padan  ...

Satu muka dia buat
Hang pi la tanya oghang utan Aji macam2 ceghita dok ada
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2021 03:05 PM | Show all posts
RatuDunia94 replied at 9-9-2021 02:56 PM
Jual kerang.. beratur jantan2 nk beli kerang sheols.

ada perbezaan harga tak kalau kerang divaksin dan tidak divaksin?
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2021 03:07 PM From the mobile phone | Show all posts
no wonder la kena cerai dgn ex tok laki.. mulot mcm hangsuang.. sape pun tabley tahan..
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2021 03:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Nada sombong manjang. Cubala hidup dgn klassy sikit.. nampak elit sikit. Aduhaiii. Tanam sikit kesabaran dlm hati tu.

Si farahanim jiran dia tu senyum je gamaknya. Dulu satu Malaya kutuk farahanim kata jiran jahat. Skrg ritrud yg open utk diri dikutuk
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2021 03:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Sayangnya kena drop drama 100 epi. Pelakon lain tercari-cari job. Untungla replacement dia. Pass rezeki kat orang lain. Imagine satu epi Rm1000, 100 epi dah RM 100k.
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2021 03:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Abg jepun kirim salam, ehh kirim nota...tuju kat sistur kot

Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2021 03:50 PM From the mobile phone | Show all posts
edoraixora replied at 9-9-2021 03:46 PM
Abg jepun kirim salam, ehh kirim nota...tuju kat sistur kot

Ayat last dia menusuk jiwa sungguh
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-5-2022 08:44 AM GMT+8 , Processed in 0.758344 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list