CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
12
Return to list New
Author: Cari-Azza

Mira Filzah Nak Pemimpin Jujur Tapi Mentua Dia Menteri 2 Kali, Ikhlas Ke Tu?

  [Copy link]
Post time 3-9-2021 08:23 AM | Show all posts
diamlah natt!
Reply

Use magic Report

Post time 3-9-2021 08:32 AM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 2-9-2021 07:16 PM
Kau tangkap gambar side tepi sebab nak tutup mula kau yg sama2 tua macam kemut & kakak dia & melvins ...

Wahh betul punya marah yaa
Reply

Use magic Report

Post time 3-9-2021 08:51 AM From the mobile phone | Show all posts
Si basic nieyh retis paling tagune di arena hiburan. Tade bakat, tade aura retis hanya berbekalkan kelaku fake pojaan ramai dan muka kejung.
Reply

Use magic Report

Post time 3-9-2021 08:57 AM | Show all posts
Kurex replied at 2-9-2021 07:16 PM
Kau tangkap gambar side tepi sebab nak tutup mula kau yg sama2 tua macam kemut & kakak dia & melvins ...

wow kurexxxxx...laharan betul ye...
Reply

Use magic Report

Post time 3-9-2021 09:02 AM | Show all posts
sayangkid replied at 3-9-2021 05:12 AM
Memalukan..konon org berugama alim kalo kata nya. Gaji staff pon xnak bayar.

mne nk baca yg tok laki die xbayar gaji staff...mcm tertinggal train plak
Reply

Use magic Report

Post time 3-9-2021 09:14 AM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni nona pun tamatkan kontrak dia awal. Faham2 jelah. Dia pun tau ramai tak suka dia jadi hos tu. Laki dia tu cube jadi eksklusif ckit. Ni siap berlakon iklan HP lagi..geli nak tgk sampai habis
Reply

Use magic Report

Post time 3-9-2021 09:50 AM | Show all posts
dia ni amnesia ke
mak mer dia tu tah apa fungsi nye pon
buang duit tax jah
Reply

Use magic Report

Post time 3-9-2021 09:56 AM From the mobile phone | Show all posts
Mula2 dulu tgk dia ni okla..skrg tudung makin  belit.leher..xtercekik ke..mil pun..dh tua buatla cara tua..nak tiru menantu juga
Reply

Use magic Report

Post time 3-9-2021 10:25 AM | Show all posts
Kurex replied at 2-9-2021 07:16 PM
Kau tangkap gambar side tepi sebab nak tutup mula kau yg sama2 tua macam kemut & kakak dia & melvins ...

aku pon tak suke mira piljah tapi aku tertarik dgn intan lapar didukung hahahahahhahahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 3-9-2021 10:28 AM | Show all posts
dia ni apa cakap perli diri sendiri ke apa? apa pun pendapat dia ikut mu la
Reply

Use magic Report

Post time 3-9-2021 01:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Ritu ada org komen kat uniqlo ig mcm tak suka dia..tak ingat ayatnya
Sama lah ikutkan mcm nak komplen ja kenapa amik basic ni jd model. Kalau letak model lain sebelah2 mcm langit ngn bumi
Reply

Use magic Report

Post time 3-9-2021 04:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Alahai Mira kalau dapat masuk politik pun atas credential balu politician sendiri mau ingatlah
Reply

Use magic Report

Post time 3-9-2021 04:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 2-9-2021 07:16 PM
Kau tangkap gambar side tepi sebab nak tutup mula kau yg sama2 tua macam kemut & kakak dia & melvins ...

Hahaha hujung2 terselit gak nama intan ye rex. Kalau tgk senarai sesungguhnya sapa jd heroin bamjul bersedialah dgn laharan kurex kikikiki. Nasib lah.
Reply

Use magic Report

Post time 3-9-2021 05:08 PM | Show all posts
alieyrina replied at 3-9-2021 01:22 PM
Ritu ada org komen kat uniqlo ig mcm tak suka dia..tak ingat ayatnya
Sama lah ikutkan mcm nak kompl ...

apa? jadi model uniqlo
mmg tak masuk uniqlo la dah pas ni


Reply

Use magic Report

Post time 3-9-2021 11:57 PM | Show all posts
bottombikini replied at 3-9-2021 05:08 PM
apa? jadi model uniqlo
mmg tak masuk uniqlo la dah pas ni

Msuk H&M or Abercrombie & Fitch je haha.
Reply

Use magic Report

Post time 7-9-2021 01:38 AM From the mobile phone | Show all posts
Dh zmn kejatuhan dh ke tu??
Reply

Use magic Report

Post time 7-9-2021 02:42 AM From the mobile phone | Show all posts
Edited by kakasotong2 at 7-9-2021 02:43 AM

Mak mertua uolsss amanah ke dekkkk

Mak mertua sheols haritu teruk kena kecam sebab terlalu cerdik pergi buat video exposed orang yg mintak bantuan dlm kawasan parlimen kuala kangsar. Macam mana dia boleh dapat tahu id akak tu, sedangkan akak tu mintak tolong kat radio suria fm, masa mintak tolong tu pn orang xtahu pun siapa dia, nama apa. Gigih makcik ni gi csi siapa id disebalik pemanggil. Buat video suruh orang tu mengaku yg orang tu xsusah mana pn, semata-mata nak justify yg dia tu MP yg bagus, xpernah abai kawasan.

Orang undi mak mertua dia ni dlu pun atas dasar simpati balu yg baru kehilangan suami, kubur merah lg masa PRK haritu. Hatta orang dalam UMNO di kuala kangsar pn ada yg xberkenan dgn makcik ni jadi MP disana sbb dia bukan orang Perak. Asal N9.
Reply

Use magic Report

Post time 7-9-2021 02:46 AM From the mobile phone | Show all posts
naina replied at 3-9-2021 09:14 AM
Dia ni nona pun tamatkan kontrak dia awal. Faham2 jelah. Dia pun tau ramai tak suka dia jadi hos tu. ...

Tengok Amyra hosting lagi okay dari Mira ni. Amyra awal-awal nmpk kekok tapi meols puji intonasi, lontaran suara jelas. Yg paling penting xde pelat R fefeling lidah kokuseng macam Mira. Turn off sungguh dengar Mira cakap ada slang.
Reply

Use magic Report

Post time 7-9-2021 04:37 AM From the mobile phone | Show all posts
bottombikini replied at 3-9-2021 05:08 PM
apa? jadi model uniqlo
mmg tak masuk uniqlo la dah pas ni

Serious lah??? Aku dah lah suka beli seluar kat Uniqlo. Hadoyyyy…tggu contract tamat baru Aku masuk balik Uniqlo. Hahahaha. Pakai aje lah koleksi yg ade lagi pun xleh nk p mana2 pun sekarang ni. Beli baju baru kekadang pun, smua terperap dalam lemari, xleh nk dress up pun. Ade lah yg pakai baju baru pun utk kluar p vaksin. Tu je lah peluang yg hado.
Reply

Use magic Report

12
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

4-7-2022 08:00 PM GMT+8 , Processed in 0.080863 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list