CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 23816|Reply: 151

Muka Kacak, Tapi Mulut Mengalahkan P*ndan! Katanya Ramai Produser Tak Nak Bagi J

  [Copy link]
Post time 24-8-2021 12:44 PM | Show all posts |Read mode
Ada seorang artis kacak ni, memang tinggi lampai badan sedap. Senang cerita memang jadi dambaan ramai.


Datin-datin kaya, janda semua kalau tengok confirm meleleh air liur. Begitulah dahsyatnya penagana artis ini menurut Miss K Dari Gempak.


Tapi di sebalik ketampanan wajahnya, rupa-rupanya mulut serupa pondan!


Perangai buruknya suka sangat jaja cerita sana sini. Pengurusnya sendiri pun dia mengata juga.


Gambar Hiasan




Tapi katanya sampai sekarang terpaksalah tahan dengan mulut artis tersebut.


Bukan pengurus tu tak tahu dirinya jadi bahan umpatan tapi selagi tak kata depan muka, maka pengurus tersebut katanya memilih untuk bertahan sahaja.


Depan bukan main manis, tapi belakang... Artis tersebut mengata pengurus itu sebgai seorang pengurus kaki kikis, penipu dan tak carikan job untuk dia.


Dah kalau tak puas hati dengan pengurus tu kenapa terus gajikan dia? Tengok melekat je ke sana sini.


Patutlah ramai mengata artis ni mulut mengalahkan pondan!


Nak tipu peminat bolehlah, tapi orang industri dah masak sangat dengan perangai artis ni, kata Miss K.


Tambahnya ramai produser tak nak ambil berlakon sebab perangai macam tu.


Artis ni juga pernah lagakan pengurus sendiri dengan artis-artis yang pernah bekerja dengannya.


Haih, busuk rupanya walau rupa kacak. Agak-agaknya siapalah tu ya? -CARI
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 24-8-2021 01:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Sapa lak artis kacak kat Msia ni
Reply

Use magic Report

Post time 24-8-2021 01:32 PM From the mobile phone | Show all posts
caca_eric replied at 24-8-2021 01:09 PM
Sapa lak artis kacak kat Msia ni

Hahaha.. ntah..ada ke..
Reply

Use magic Report

Post time 24-8-2021 01:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Apa maksud mulut pondan?
Reply

Use magic Report

Post time 24-8-2021 01:36 PM | Show all posts
jenis mulut mike ang ke sajat?
Reply

Use magic Report

Post time 24-8-2021 01:41 PM | Show all posts
tgk gambar blur muka tu macam ungku ismail
Reply

Use magic Report

Post time 24-8-2021 01:46 PM From the mobile phone | Show all posts
kenapa sebut datin & janda kaya? urgh.
Reply

Use magic Report

Post time 24-8-2021 01:56 PM From the mobile phone | Show all posts
X mungkin Keith taufu Kan????Sbb rupa heols kepam
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 24-8-2021 01:58 PM From the mobile phone | Show all posts
X mungkin Keith taufu Kan?sebab heol kepam
Reply

Use magic Report

Post time 24-8-2021 01:58 PM | Show all posts
ala2 gosip acik @Burung_Hantuk sangat yihhhhhhh kowser
Reply

Use magic Report

Post time 24-8-2021 02:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Senang je. Boleh cari siapa artis yg helok tapi jarang2 muka kt tv. Iols agak:

1. AHR
2. UIA
3. AM (HR)
Reply

Use magic Report

Post time 24-8-2021 02:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Datin-datin kaya, janda semua kalau tengok confirm meleleh air liur.


Berdasarkan ayat ni faham2 lah kalian taste2 golongan yg disebut tu mcm mana.. silap2 retis berwajah rempit je.
Reply

Use magic Report

Post time 24-8-2021 02:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Tinggi lampai.. hmm sapakah yg paling tinggi???
Reply

Use magic Report

Post time 24-8-2021 02:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Tukul.Besi replied at 24-8-2021 06:03 AM
Senang je. Boleh cari siapa artis yg helok tapi jarang2 muka kt tv. Iols agak:

1. AHR

Awak merumitkan lagi keadaan hahahahah siapa pulak AHRUAIAMBIGA niiiiii
Reply

Use magic Report

Post time 24-8-2021 02:23 PM From the mobile phone | Show all posts
cha-cha replied at 24-8-2021 02:20 PM
Awak merumitkan lagi keadaan hahahahah siapa pulak AHRUAIAMBIGA niiiiii

ambiga dipersalahkan hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 24-8-2021 02:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Yeke tampan... confirm tak.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 24-8-2021 02:26 PM From the mobile phone | Show all posts
di mata meols hun haqeem dan merqeen saja actor kacak. meols harap dan tetiba yakinnss actor bedua ni takde kaitannzz.. hahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 24-8-2021 02:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Burong_Hantuk replied at 24-8-2021 01:56 PM
X mungkin Keith taufu Kan????Sbb rupa heols kepam

mengikot statement, actor tinggi lampai. meols rasa heols tak berapa tinggi kan?
Reply

Use magic Report

Post time 24-8-2021 02:29 PM From the mobile phone | Show all posts
benci btul dgn gossip yg kne berteka teki xde hint langsung
Reply

Use magic Report

Post time 24-8-2021 02:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Tukul.Besi replied at 24-8-2021 02:03 PM
Senang je. Boleh cari siapa artis yg helok tapi jarang2 muka kt tv. Iols agak:

1. AHR

klu lagi tinggi lampai
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-1-2023 01:04 PM GMT+8 , Processed in 0.115084 second(s), 43 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list