CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
12Next
Return to list New
View: 5126|Reply: 39

"Tuanku Pun Peminat Remy Ishak Ke?" -Untungnya Dapat Hadiah Kahwin Dar

[Copy link]
Post time 23-8-2021 04:18 PM | Show all posts |Read mode
Remy Ishak dan pasangan, Ezza meluahkan rasa gembira apabila menerima hadiah  kiriman khas daripada pihak Istana Negara.


Hadiah yang dikirim oleh ang di-Pertuan Agong, Al-Sultan Abdullah Ri'ayatuddin Al-Mustafa Billah Shah Abdullah dan Raja Permaisuri Agong, Tunku Azizah Aminah Maimunah Iskandariah itu dibalut dengan kotak warna kuning.




Kredit foto: IG





"atik dan isteri merafak sembah menjunjung kasih kepada Al-Sultan Abdullah dan Tunku Azizah atas hadiah perkahwinan daripada Istana Negara kepada kami berdua.


"Kami mendoakan kesejahteraan dunia dan akhirat serta limpah kurnia Allah buat Tuanku dan Tunku," tulisnya di Instagram.




  



Di ruangan komen ramai yang cemburu dan menyatakan Remy amat bertuah keranan mendapat hadiah tersebut.


Antara komen:


"Untungnya dapat hadiah daripada Agong, bukalah nak tengok apa di dalam."




  



  



  



"Alhamdulilah, bertuahnya, mesti Tuanku Permaisuri peminat setia lakonan Remy Ishak," ujar Violetsareblueflorist.


Wah, Tuanku pun peminat Remy macam mak Shuib juga lah tu! -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2021 04:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Bosan la lehnat cerita2 ni
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2021 04:27 PM From the mobile phone | Show all posts
gambor yang jadi cover benang ni kaka nmpk bayangan si prof muhaya masa muda mudi kihkih
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2021 04:51 PM | Show all posts
banyaknya hediah dia..musti bertepuk tampar dalam porom nih
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2021 05:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Mcm harommmm
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2021 05:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 23-8-2021 04:22 PM
Bosan la lehnat cerita2 ni

Kureks dah koyak kah?
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2021 08:49 PM | Show all posts
untungnyaaaa...
dapat bamwemy
dapat hadiah dari kayangan
tak sia2 nunggu
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2021 09:27 PM | Show all posts
cantik nya lamin dia .... semoga kekal berkasih sayang  still jannah .....
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2021 09:46 PM From the mobile phone | Show all posts
tong ah

Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2021 10:11 PM | Show all posts
berapa umur bini dia ye mcm makcik2 je
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2021 10:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Apa hadiah dia agak2
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2021 11:13 PM | Show all posts
idril replied at 23-8-2021 10:11 PM
berapa umur bini dia ye mcm makcik2 je

semalam baca kat benang mana tah, katanya 38. Kira baya2 bam wemy je lah, heshe 39.
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2021 11:19 PM | Show all posts
idril replied at 23-8-2021 10:11 PM
berapa umur bini dia ye mcm makcik2 je

Memang dah acik2 pun. Dekat 40
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2021 11:20 PM | Show all posts
Kayangan pahang dengan artis tak dapat dipisahkan
Kalau tak kerana kobid, mau ada lagi media idola 2.0
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2021 11:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Cleocatra replied at 23-8-2021 11:20 PM
Kayangan pahang dengan artis tak dapat dipisahkan
Kalau tak kerana kobid, mau ada lagi media idola  ...

fmi tu best giler kot...aiols smpat lar merasa mase keja jage retis dlu..meriah chuols...mmg membazir xde faedah walopun aiols enjoy gi fmi tu...pagi main sukan, mlm partayyyy...all sponsored
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2021 11:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak lama lg dpt la datuk
Reply

Use magic Report

Post time 24-8-2021 12:27 AM From the mobile phone | Show all posts
Baguslah dpt hadiah ydpa. Hadiah utk ezza yg dikecewakan duluk.
Reply

Use magic Report

Post time 24-8-2021 01:31 AM | Show all posts
blekkep replied at 23-8-2021 11:39 PM
fmi tu best giler kot...aiols smpat lar merasa mase keja jage retis dlu..meriah chuols...mmg memba ...

Memang la semua fully sponsored uols
TM masa tu memang suka mendampingi artis
Dia la jugak punya idea ni
Motto dia masa tu untuk rakyat mendekati artis
Padahal, bukan orang tak tahu
Yang ye nya dia yang suka
Mana tahu, untung2 bole one night stand
Reply

Use magic Report

Post time 24-8-2021 02:03 AM From the mobile phone | Show all posts
pergh untung ker dpt hadiah kan
Reply

Use magic Report

Post time 24-8-2021 07:40 AM From the mobile phone | Show all posts
Curious apa hadiah dlm kotak 3 tingkat tu? riben je dah cantik

Untungnya pasangan perantin
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

2-12-2021 06:20 PM GMT+8 , Processed in 0.098369 second(s), 27 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list