CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 6219|Reply: 45

Daiyan Trisha Akui Sudah "Penat", Turut Jawab Spekulasi Hubungannya De

  [Copy link]
Post time 21-8-2021 01:48 AM | Show all posts |Read mode







Pelakon, pengacara dan penyanyi cantik jelita, Daiyan Trisha, 27, mendedahkan dirinya kini sedang "penat" dengan keadaan semasa sekarang ini.


Daiyan mengakui banyak cabaran yang dihadapi sebagai anak seni dalam situasi pandemik yang melanda dunia selama hampir 2 tahun dan belum menunjukkan sebarang petanda bahawa wabak pembunuh ini akan berakhir, lapor xtra.


"Kalau dulu Daiyan boleh travel dan sebagainya tapi sekarang kita dah tak boleh ke mana-mana jadi Daiyan cuba atasi masalah burnt out dengan cara bercakap dengan kawan-kawan.


"I am a people person. Daiyan akan lebih gembira dan positif bila sentiasa bercakap dengan orang-orang sekeliling atau berjumpa orang orang baru," komennya.


Daiyan ditemui di sidang media pelancaran single terbarunya berjudul Penat secara virtual sebentar tadi.


  



Ditanya mengenai single terbarunya, Daiyan mendedahkan inspirasi tersebut menggambarkan dirinya yang sudah penat dengan situasi semasa.


"Bukan Daiyan seorang, di media sosial pun kalau kita tengok semua orang dah penat dengan situasi semasa," jelasnya.


Dalam pada itu, Daiyan turut menjawab spekulasi hubungannya bersama pelakon, Aedy Ashraf yang dikhabarkan sedang bercinta.


"We are just good friends. Saya masih belum bersedia menjalinkan mana-mana hubungan cinta baharu," balasnya.



Nampaknya sudah terjawab mengenai hubungan Daiyan dan Aedy Ashraf, rupanya mereka hanya berkawan baik saja.







Tapi berbicara soal situasi semasa, adakah anda pun turut merasa "penat" seperti apa yang dirasai oleh Daiyan?


Seandainya kes harian Covid-19 sudah mula terkawal dan dibenarkan rentas negeri atau negara, apakah perkara yang ingin anda ingin lakukan untuk menghilangkan penat akibat "berkurung" selama berbulan-bulan? - CARI

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 21-8-2021 02:09 AM | Show all posts

la jadi penyanyi pulak ke
Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2021 02:35 AM | Show all posts
semua orang pun penat lah.. aku kalau dapat rentas negeri memang nak balik jumpa orang tua dulu kat kampung..setahun lebih tak balik uwaaaaaa


lepas tu haruslah melancong...
Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2021 02:36 AM | Show all posts
semua orang pun penat lah.. aku kalau dapat rentas negeri memang nak balik jumpa orang tua dulu kat kampung..setahun lebih tak balik uwaaaaaa


lepas tu haruslah melancong...
Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2021 03:15 AM From the mobile phone | Show all posts
Umur 24, tapi muka macam pompuan pertengahan 30an
Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2021 03:25 AM From the mobile phone | Show all posts
aduh2sayang: la jadi penyanyi pulak ke


Dia dah lama nyanyi. Suka lagu lelaki teragong dan dipintu syurga tu
Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2021 03:26 AM From the mobile phone | Show all posts
aduh2sayang: la jadi penyanyi pulak ke

Bukan mmg penyanyi??{:run{:run{:run{:run{:run
Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2021 06:24 AM From the mobile phone | Show all posts
hidung dia ni lagi menyerlah dari bakat dia yg konon2 berlakon dan menyanyi tu
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 21-8-2021 07:30 AM From the mobile phone | Show all posts
Jadah 24. Dia ni tahun 93 dah 28 dah pun tiber 24 pulak muka pun dah tua tu.
Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2021 07:49 AM From the mobile phone | Show all posts
hokehhhhh kami pun penat
Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2021 08:25 AM From the mobile phone | Show all posts
Tiap minggu ada psl dia, tp still xtau apa yg menarik...ckp jelah jual rupa je,
Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2021 08:33 AM From the mobile phone | Show all posts
Sebelum dia berchenta dengan siapa jer?
Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2021 09:54 AM From the mobile phone | Show all posts
Dia nak masuk 28 tahun bukan 24...
Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2021 10:45 AM From the mobile phone | Show all posts
Cantik je dayan ni
Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2021 11:37 AM From the mobile phone | Show all posts
Muka dia lawa, lawa yg biasa2 je..nothing wow..onty pnprnat dgn sume ni..bilakah akan berakhirrrrr
Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2021 01:04 PM From the mobile phone | Show all posts
kiah_mai_pulak replied at 21-8-2021 06:24 AM
hidung dia ni lagi menyerlah dari bakat dia yg konon2 berlakon dan menyanyi tu

Cantik sgt hidung she olls!!!
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 21-8-2021 01:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Sendiri create cheap marketing, sendiri penat...hajjjajja
Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2021 02:22 PM | Show all posts
Kurex replied at 21-8-2021 03:15 AM
Umur 24, tapi muka macam pompuan pertengahan 30an

cantik jelita ker
Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2021 02:33 PM From the mobile phone | Show all posts
If you keep on chanting penat..maka penat la jadinya...
Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2021 02:37 PM | Show all posts
Kurex replied at 21-8-2021 03:15 AM
Umur 24, tapi muka macam pompuan pertengahan 30an

aku pun terkejut macamana umur dia boleh mengecut..
masa dia tengah popular citer Project SPM itu aku ada baca
umur dia 28... sebaya ngan Eady.... ni dah kecut pulak umur dia....
hmmmm.... macam2 adaaaaa.....
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-1-2023 07:48 PM GMT+8 , Processed in 0.106635 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list