CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
Author: bubuk_bearbear

"Memang Aku Ditahan Untuk Bantu Siasatan, Bukan Jadi Bapa Ayam", Tauke

  [Copy link]
Post time 8-8-2021 08:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Elok la lepas banyak nama terpalit. Nyusahkn org ja. Patut awal2 tu kau diam ja tikus.

Kalau bukan kau bapak ayam /transporter abeh kau siapa, pelanggan yg langgan ayam.

Perbuatan ku ni jijik tau x.
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2021 09:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Biasa laaaa...sapa nak ngaku berak tak pam...kaaaan
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2021 09:23 PM From the mobile phone | Show all posts
hollahop replied at 8-8-2021 08:48 PM
Elok la lepas banyak nama terpalit. Nyusahkn org ja. Patut awal2 tu kau diam ja tikus.

Kalau buka ...

Itu lah hari tu beria tak ngaku..habis nama pelawak lain terpalit..
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2021 09:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Sbb dah berapa org pelawak lain disebut2 nama dan kena nafikan, so bengang la kengkawan..
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2021 10:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Bila semua dok menafi, iols pun tertanya2 sapa org yg sebenarnya ni? MLM tu plak bukannya program lama sejak sblm merdeka pun. Nk teka pun berlegar2 org yg sama je.
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2021 10:06 PM From the mobile phone | Show all posts
telll me sapa je dengki dgn ko ni ye
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2021 10:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Org mcm ni la yg menyebab kan penyebar kata betol jd pemfitnah. Bodoh btol.
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2021 10:52 PM From the mobile phone | Show all posts
nolya replied at 8-8-2021 08:13 PM
Kenapa perlu bawa banyak kondom   dlm kereta.  Nak buat souvenir kpd sape.

Sample baru kot nak suruh org buat IG review
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2021 10:55 PM From the mobile phone | Show all posts
mamastoney replied at 8-8-2021 11:15 AM
Terpaksa mengaku kena tahan la sbb pelawak2 lain gesa ko mengaku sbb nama dorg terpalit sama. Ko mmg ...

Sbb dah biasa la polis pasang agen menyamar tu konon jadi pelanggan, tapi nak perangkap dia je sebenarnya. Dah lama tu polis perhati.
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2021 10:56 PM From the mobile phone | Show all posts
AshkieLa replied at 8-8-2021 02:19 PM
komen2 mcm ni pi komen kat fb je la..
takyah nak bawak masuk forum...

Betul... Komen menyemak betul.
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2021 11:17 PM From the mobile phone | Show all posts
edayildiz replied at 8-8-2021 02:43 PM
tp kan laki bapak ayam ni..mcmana eh kalau ada bini..dorg xjual plak bininya kan..mksdnya cinta mati ...

Ntah2 nasib tak baik si Melati tu, di jual dek lakinya jua kalo2 lakinya dah terdesak takdak income sbb xdak ayam yang masuk perangkap dia.
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2021 11:24 PM From the mobile phone | Show all posts
AshkieLa replied at 8-8-2021 02:19 PM
komen2 mcm ni pi komen kat fb je la..
takyah nak bawak masuk forum...

Bahahah….saje nak kutip kacang free
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2021 12:21 AM From the mobile phone | Show all posts
Bahahahahaaaa. Pusing selagi boleh!
Kau ingat, kitorang semua bodoh mcm kau??!
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2021 12:26 AM From the mobile phone | Show all posts
AshkieLa replied at 8-8-2021 02:19 PM
komen2 mcm ni pi komen kat fb je la..
takyah nak bawak masuk forum...

Tulah. Annoying AF!! Lawak bangsat FB bwk ke porom.
Report je kat mod
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2021 12:42 AM From the mobile phone | Show all posts
sah mmng xleh pakai punya org...wajah seiring perangai.
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2021 12:45 AM From the mobile phone | Show all posts
Haumha koyak ke smpai mngku
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2021 12:46 AM From the mobile phone | Show all posts
Koyak ke smpai mengaku..haha
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2021 01:35 AM From the mobile phone | Show all posts
Xsia2 kja sbg plawak.... Sesuaila title tu
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2021 02:03 AM | Show all posts


aku boleh layan sampai habis pulak cerita ni. btw layan gak cite ni bosan2 tak buat apa. baik gak acai rupanya sanggup mati selamatkan adik angkat dia



Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2021 02:08 AM From the mobile phone | Show all posts
Pusing sampai pening yer tokey hayamm walaupon kt report polis terang lagi bsuluh nama ko.. Yang aq heran tu bini pon akai letak kat mana tah duk sibok back up laki. Silap hari buln dgn ko2 ke dalam sebab bersubahat.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-7-2022 04:14 AM GMT+8 , Processed in 2.701380 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list