CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
Author: bubuk_bearbear

"Memang Aku Ditahan Untuk Bantu Siasatan, Bukan Jadi Bapa Ayam", Tauke

  [Copy link]
Post time 8-8-2021 02:38 PM From the mobile phone | Show all posts
mengaku pulakkk..baru tahu nama ada dlm report dh tersebar kot
dasar tikus bendang

nape xcakap  kena fitnah jer
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2021 02:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Keh keh keh mengaku pulak... tapi twist jugak
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2021 02:43 PM From the mobile phone | Show all posts
tp kan laki bapak ayam ni..mcmana eh kalau ada bini..dorg xjual plak bininya kan..mksdnya cinta mati la jgk
semoga dijauhkan dr jantan muka hodoh dan perangai jahat..
xhandsome muka takpe janji baikk
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2021 02:45 PM From the mobile phone | Show all posts
edoraixora replied at 8-8-2021 12:53 PM
Bini pun sama subahat gamaknya..
Dah pompuan tu dibawa dari rumah dia ke hotel, takkan bini takta ...

Aduhaiiii... Kenapala sanggup.
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2021 02:45 PM From the mobile phone | Show all posts
nnt jgn smpai tercyduk habis
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2021 03:20 PM From the mobile phone | Show all posts
gideoncross replied at 8-8-2021 12:47 PM
Kat forum Cari ni je smua org x prcya lgi sbb kat cni, skli CSI, mmg lebur 101%. Klau kat FB je x  ...

Haha kannn... Sini jela yg sume penipuan lebur. Kalo kat FB, ko yg kena ceramah balik sbb dituduh memfitnah la, dengki la. Apala yg nak didengki mamat gini :
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2021 03:24 PM | Show all posts
wnwa05 replied at 8-8-2021 03:14 AM
mengaku pulak hari tu bukan ke nafi kena tahan

tak boleh ke wartawan tanya direct kat polis ...

aku rasa wartawan tau siapa pelawak tu cuma dia taknak disclose je kat berita diorg. sebab tak pasti mungkin etika kewartawanan atau pilihan tersendiri
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2021 03:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Pusing la selagi boleh..lepasni nk auta apa pulak
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2021 04:37 PM From the mobile phone | Show all posts
doubleharmonic replied at 8-8-2021 08:27 AM
eh babi. ko nak aku paku kan repot ni kat muka kau yang hodoh cam babi tu ke hanat? dah sah2 repot t ...

Wah byknya kondom tokey bawak je sana ke sini dlm org tgh dikurung sbb covid
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2021 04:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau kebetulan melintas kat situ masa polis buat serbuan ye la bole cakap tade kna mengena kan.. Tapiii..takan la melintas kat situ je pun polis hangkut naik black maria untuk siasatan. Lawak la beliau nehhh. Terhiburrr
Reply

Use magic Report

Làlisá This user has been deleted
Post time 8-8-2021 05:07 PM From the mobile phone | Show all posts
AbukRokok replied at 8-8-2021 02:00 AM
baru betul perangai seindah wajah

Dia ni dengan syuk.. memang seindah wajah
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2021 05:31 PM From the mobile phone | Show all posts
doubleharmonic replied at 8-8-2021 08:30 AM
babi punya tokeh jubo. dah salah nak jugak konar kata tak salah? ko ni sama babi macam si syura tu d ...

Sabaq dekkkk sabaq
Chuols beriye marah heshe napewww
Junedah tuh awek chuols ke
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2021 05:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Sy putar halimmmm
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2021 06:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Jenis dah biasa menipu camni lahhh. Duk konar sana sini
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2021 06:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by aint at 8-8-2021 06:46 PM

rasa nya, ari tu dia kata bkn dia yg terlibat.. tp ni ngaku lak kena tahan polis... mmg la suspek akan ditahan polis utk soal siasat... takkan nak tahan org yg tak terlibat lak...
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2021 07:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Mungkinkah dia musang yg dtg mencari ayam?
Atau driver lori ayam?
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2021 08:07 PM | Show all posts
Acikgomen replied at 8-8-2021 09:31 AM
Sabaq dekkkk sabaq
Chuols beriye marah heshe napewww
Junedah tuh awek chuols ke

dah babi sangat perangai yach selayaknyalah dimaki. kejap tak mengaku lepas tu mengaku eh lepas tu kata tak terlibat pulak apoooo? dah berapa deret dah bukak thread untuk babi ni sebab mengaku tak mengaku jah? nanti babi ni konar citer lain pulak kena bukak thread baru lagi?

Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2021 08:10 PM From the mobile phone | Show all posts
lega pelawak lain dah tak kena tuduh. hr tu kemain x ngaku ya toke.
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2021 08:13 PM | Show all posts
Kenapa perlu bawa banyak kondom   dlm kereta.  Nak buat souvenir kpd sape.
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2021 08:35 PM From the mobile phone | Show all posts
pulakkkk...hr tu xngaku kene tahan ...hahaaa
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

7-7-2022 03:28 PM GMT+8 , Processed in 2.831405 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list