CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
Author: bubuk_bearbear

"Memang Aku Ditahan Untuk Bantu Siasatan, Bukan Jadi Bapa Ayam", Tauke

  [Copy link]
Post time 9-8-2021 10:13 AM | Show all posts
aik.. aritu bukan kata duk aman2 kat rumah dgn wife ke
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2021 10:30 AM | Show all posts
kan senang dr ritu cakap..ni tak pasal 2 kawan2 lain kena petik nama...sampai joey pun terbabit sama kena petik...tam pamham akum..
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2021 04:35 PM | Show all posts
Ello.. Pilah tu da ckp tkenal dgn emas murah , itik salai n jem sepanjang jln.. la ni kau nk glemerkan lg dgn kes skandal mcm ni.. apoooo...sampah btl. mohon btaubat la oii. musim2 pandemik ni.. org kg nk blk pilah pon xbuleh ni, kau lak ble p situ buek bisnes kerang.
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2021 05:05 PM From the mobile phone | Show all posts
hi tikus bendang
sy  nak mintak maaf sbb pgil tikus bendang aritu.
sorry ya
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2021 05:16 PM From the mobile phone | Show all posts
So memang dia ke ? Baik dia senyap lagi bagus. Ni nampak macam guilty pun ada
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2021 05:47 PM | Show all posts
muka da la mcm selipar jamban
menipu plak tu lagi
asal ni dah mengaku lak?
itu hari beriya2 xngaku
kt rumah la, lucu la org petik nama
ko tu nama da la agak aneh kombinasinya
so xpayah la membongak bila nama naik
xkan lak semua jadi kebetulan
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2021 05:49 PM | Show all posts
rocksteady replied at 8-8-2021 12:09 PM
Sebenarnya ada betulnya apa yg dia cakap tu. kita kena perhati dr sudut berbeza.. Tak memadai hanya  ...

sakai punya puak pesbuk lapar like
Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2021 01:14 PM | Show all posts
renko replied at 9-8-2021 05:47 PM
muka da la mcm selipar jamban
menipu plak tu lagi
asal ni dah mengaku lak?


zaman sekarang ni mana boleh sorok.dunia hujung jari maklumat sepantas kilat..agaknya dah ada orang tahu la tu dia kena tahan hari tu itu dia ngaku


Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2021 02:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Whitepinkrider replied at 9-8-2021 10:13 AM
aik.. aritu bukan kata duk aman2 kat rumah dgn wife ke

Husnudzon jelah dek memang dia tengah terbungkang kat rumah masa tu
Yang buat kerja terkutuk & kena tangkap mungkin saka dia
Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2021 07:40 PM From the mobile phone | Show all posts
MarryPottet replied at 10-8-2021 02:47 PM
Husnudzon jelah dek memang dia tengah terbungkang kat rumah masa tu
Yang buat kerja terkutuk & ke ...

Kemain eksen kata ada kat rumah bagai..duk dendiam aritu sudah..nk gak sembang kencang
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-5-2022 05:42 PM GMT+8 , Processed in 0.073514 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list