CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
123Next
Return to list New
View: 6815|Reply: 52

Selalu Dia Mendiva, Tapi Bab Ini Che Ta Paling Jantan!

  [Copy link]
Post time 6-8-2021 01:07 PM | Show all posts |Read mode
Che Ta sekali lagi mencuri tumpuan apabila mempamerkan kehandalannya bersahaja mengopek durian tanpa kain alas mahupun sarung tangan.


Pemilik nama Rozita Che Wan itu mendakwa dirinya paling 'jantan' dalam hal mengopek durian berbanding orang lelaki di dalam rumahnya.




Kredit foto: IG Che Ta




Di Instangramnya, pelakon itu berkongsi video mempamerkan aksi handalnya mengopek durian dengan mudah dan cepat.


Ramai warganet kagum dengan aksinya itu dan tidak menyangka Che Ta handal mengopek durian memandangkan dia sentiasa menonjolkan imej elegan dan ayu.











"Dia pegang durian tu macam pegang rantai emas. Buat biasa je macam PRO.


"Che Ta belah durian macam kupas nyior ja.


"Sempoi Che Ta. Takdak terkemut-kemut dan bukak. Pegang durian pun tak pakai kain, memang sempoi.


"Serba boleh hampa. Pandai jahit, masak, pandai OOTD, pandai kopek durian.


"Selalu tengok Che Ta mendiva ja. Sekarang baru tahu Che Ta lagu mana. Terbaiklah Che Ta. Melawa pun melawa, tapi tang lain pun pro jugak," antara komen netizen.









Sumber: GEMPAK
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2021 01:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Cheta ni kena masuk balik sekolah rendah dan belajar bahawasanya huruf Q itu bunyinya serupa huruf K tapi lebih pekat. Takkan sampai kiamat huruf Q akan berbunyi seperti GH.

Bodoh. Quran tu jadi Quqan ke? Dah semua r nak jadikan q Qozita ooooiiii.
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2021 01:16 PM | Show all posts
LadyCarefree replied at 6-8-2021 01:13 PM
Cheta ni kena masuk balik sekolah rendah dan belajar bahawasanya huruf Q itu bunyinya serupa huruf K ...

sabaq kaka.. tapi mmg betui apa kaka kata.. rumah tu set2 utara depa eja ghumah ja..bukan qumah...
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2021 01:20 PM From the mobile phone | Show all posts
che ta ni. bab ke dapur. mmg terer
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2021 01:22 PM From the mobile phone | Show all posts
LadyCarefree: Cheta ni kena masuk balik sekolah rendah dan belajar bahawasanya huruf Q itu bunyinya serupa huruf K tapi lebih pekat. Takkan sampai kiamat huruf Q ak ...

*qiamat wak hahhaha
tapi nama qozita tu lawak{:run
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2021 01:22 PM | Show all posts
LadyCarefree replied at 6-8-2021 01:13 PM
Cheta ni kena masuk balik sekolah rendah dan belajar bahawasanya huruf Q itu bunyinya serupa huruf K ...

ada ramai gak yang guna q for gh...  macam hape je memasing...  nak nampak rare kot...
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2021 01:23 PM From the mobile phone | Show all posts
LadyCarefree replied at 6-8-2021 01:13 PM
Cheta ni kena masuk balik sekolah rendah dan belajar bahawasanya huruf Q itu bunyinya serupa huruf K ...

Kannss.. semua nak Q. Over nauu
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2021 01:24 PM From the mobile phone | Show all posts
i usahkan nk kopek duyan..tgk kulit duyan dah naik bulu roma.
biasa beli duyan yg dh kopek jer..duyan kotak..shedap..zass trus mkn..
kalau kt umah parents blh la sbb ayah n my bruh tlg kopekk..
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2021 01:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Che ta serupa mak aku la..paling jantan bab kopek derian
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2021 01:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Iols puji chetah bab masak memasak ni.
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2021 01:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Iols puji chetah bab masak memasak ni.
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2021 02:04 PM | Show all posts
bunyi RASA hampir sama dengan GHASA
Qhasa tu macam KASAR je bunyik die.
Nk kene belajar phonic balik ke hape ni?
Rimas la aku.
Xleh eh eja betul2
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2021 02:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Hebat qozita kopek deqeyan
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2021 02:09 PM | Show all posts
Ok la sbg kategori hantu derian gak, iols salute la che ta terer bukak durian ni. Iols makan hebat tapi memang tak kose la nak bukak sendiri. Pegi gerai pun siap bawak tupperware, suruh seller kupas siap2 isi dalam tupperware.
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2021 02:20 PM | Show all posts
ceq pun tak qheti bukak derian. nu suruh laki ceq saja yang bukak. cek tunggu masa nak pelahap saja.
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2021 02:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Apa kopek kopek nihhh?? Ha ha
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2021 02:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by LadyCarefree at 6-8-2021 07:43 PM
eyansss replied at 6-8-2021 12:22 PM
ada ramai gak yang guna q for gh...  macam hape je memasing...  nak nampak rare kot...


Macam bodoh. Kalau r kat hujung tukar jadi q betullah. Kalau tengah jadi gh. Bodoh. Tukar semua r jadi q tp bila sebut yg q tengah jd gh. Bangang.

Apapon qozita ni memang ghuper kasaq so apa nak heghan.
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2021 03:40 PM | Show all posts
aku pun kopek duyan x payah guna kain....
nak jugak menyelit, haha
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2021 03:48 PM | Show all posts
ahahaha kannnn go che ta go. laki aku kalau aku takde, dah nak sgt.. dilemparnya je ke lantai tu smpi kemek2 nk kuarkan isi doyan.
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2021 03:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Mencangkung macam tu nnt klr kura2.. Xphm knp mak aku ckp mcm tu
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

19-1-2022 10:18 PM GMT+8 , Processed in 0.088141 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list