CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
Author: Burong_Hantuk

Ebit Lew & PA cum Bodyguard Dah Keluar Dari Gua

  [Copy link]
Post time 31-7-2021 10:25 PM From the mobile phone | Show all posts
minah_gesek replied at 31-7-2021 07:01 PM
Jangan begitu...hak masing masing nak menilai....HIDUP KENA RELAX BRO/SIS.....nanti mati semua mem ...

Jadi, nilai la dgn mata hati.
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 10:25 PM From the mobile phone | Show all posts
minah_gesek replied at 31-7-2021 07:02 PM
Its ok...daripada dok diam tak buat apa apa.....

Biar duk diam daripada jadi rider
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 10:29 PM From the mobile phone | Show all posts
buat malu institusi agama jela kes dewasayur ni. Bongok. patutnya kes ni dibawa ke muka pengadilan cpt2.. kata Islam itew adil, kata Islam itew pelindung wanita gicew.. ini tak, senyap sunyi polis sumer.. kalau la kes ni x dibawa ke mahkamah mmg nampak sangatla semua badan agama, menteri, penegak keadilan sumer penunggang kuda belaka.. sanggup coverkan kes dewasayur taik lalat besepah.. PPUIHHH
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 10:31 PM From the mobile phone | Show all posts
wak_lu replied at 31-7-2021 10:18 PM
kami???????????????????

Kami? Biar betul i x salah baca ke ni hahaha.. Agaknya heshe baca apa uols tulis saya saya saya sayu sayu sayu pilu pilu
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 10:32 PM From the mobile phone | Show all posts
wak_lu replied at 31-7-2021 10:24 PM
bila depa nak kantoikan money laundering plak? xkan xde bukti kot

I paling interested part ini huhu.. Hrp2 lah ada bukti.. Sbb i masih suspicious byk betul kedai runcit heols.. Kalau kedai eco tu logic gak uolssss acik2 kepam dgn meols pon kalau boleh hari2 menggeletis pergi yach. Kalau kedai heols brg2 pon xmurah mana baik iols beli kat hero jah
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 10:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Mamakajang at 31-7-2021 11:11 PM
wak_lu replied at 31-7-2021 10:24 PM
bila depa nak kantoikan money laundering plak? xkan xde bukti kot


itula konon coming soon bagai si FW.. cepris sume.. Last2 satu habok kes pun tadak.. lain kali klu x bole nk buat sampai blh dia didakwa, x payah la memekak.. wat penat aku bekap dia je.. sampah
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 10:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Perghh powerr siap ada ambulann basss semuaaa
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 10:34 PM From the mobile phone | Show all posts
org minta laporan audit.yg di up rumah kanser siap nametag.ni sbb lama sgt EL amek EL kot
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 10:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Audit mana audit
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 10:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia adiahkan bas kpd hosp kelang, duit sndiri atau prsatuan tak tahu lah
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 10:43 PM From the mobile phone | Show all posts
likilu replied at 31-7-2021 09:25 PM
Kenapa tak guna nama indon dia

camne bunyi nye ekk.. rumah kanker e r a w a n kahhhh?
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 10:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Burong_Hantuk replied at 31-7-2021 03:12 PM
Btw,PA cum bodyguard dia pun dah aktifkan semula Instagram..so maknanya apa?

khuenss.. ritu siap private lg ig dgn remove display pic ig si PA riak pon Allah syayang tuee..
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 10:54 PM From the mobile phone | Show all posts
So, kes dia pecite??xkan senyap sepi mcm tu je..haritu bkn main kecoh mcm nk kiamat dh..money laundering, skandal seks, videocall lucah..xde rasa tebal muka pun dia..pelik plak aku
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 11:07 PM From the mobile phone | Show all posts
chuols,,, rmai kwn2 aiols yg pentaksub sume kate bideo tu pitnah...tek lalat lain sgt katanye...siap ckp ciknek itam n mantap cam negro...ntah bideo mane deyols tgk...kt sini sume ckp pinkish
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 11:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Halah halah ostat…
Lemah gemalai dh mhayun langkah tu.
Tabik spring le boleh bhadapan org lg setelah lesung tsebar.
Mesti segan sgt tebal muke . Tp buat2 tak kisah
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 11:16 PM From the mobile phone | Show all posts
biasa replied at 31-7-2021 07:18 PM
Dia dah tak guna saya saya saya dah..Pandai dah ebit credit

Tp hujung hujung dia kata kalau ada pahala dia hadiahkan utk mak ayah dia. As if usaha dia sorang. Kikiki
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 11:20 PM From the mobile phone | Show all posts
sharlenetexas replied at 31-7-2021 09:23 PM
Macam buang tebiat je ayat2 ini

Mcm ada perlian sikit kan. Hampeh betui. Ingatkan insaf dah
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 11:22 PM From the mobile phone | Show all posts
smoga dipermudahkn segala urusan uel..
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 11:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Mamakajang replied at 31-7-2021 10:32 PM
itula konon coming soon bagai si FW.. cepris sume.. Last2 satu habok kes pun tadak.. lain kali k ...

Mungkin kah dah diwarning mcm caprice?
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 11:24 PM From the mobile phone | Show all posts
katakauu replied at 31-7-2021 07:10 PM
jahat kau kan
hati Itam aku pun pk sama
hahahahah

Camne nak berbaik sangka nih..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-10-2021 09:15 PM GMT+8 , Processed in 0.085606 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list