CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 1672|Reply: 12

Misteri Lelaki Tua Bertongkat Ceroboh Rumah Orang Terjawab

[Copy link]
Post time 31-7-2021 02:42 PM | Show all posts |Read mode
Sungai Petani: Polis mengesahkan lelaki yang masuk ke perkarangan sebuah rumah di Taman Cengal, di sini, seperti yang tular di laman sosial sejak semalam didapati kurang waras.


Ketua Polis Daerah Kuala Muda, Asisten Komisioner Adzli Abu Shah berkata, lelaki itu tidak tahu apa yang dibuat di situ malah turut berbogel di hadapan pasukan polis.


Beliau berkata, isteri lelaki itu turut bersama ketika kejadian.






"Lelaki itu juga mengalami masalah buah pinggang dan ada tiub di perutnya.


"Bagaimanapun tiada tindakan diambil berhubung kejadian itu," katanya dalam satu kenyataan hari ini.


Dalam kejadian yang tular sejak semalam, seorang penduduk taman perumahan memaklumkan jirannya hampir dipukau selepas menyedari lelaki tua bertongkat masuk ke kawasan kediamannya.


Sebelum kehadiran lelaki itu, jirannya menyedari sebuah Proton Iswara berwarna merah berlegar di kawasan itu pada jam 5.20 pagi.


Apa yang menjadi misteri ialah pagar rumah itu dikunci automatik dan timbul persoalan bagaimana lelaki terbabit boleh masuk ke perkarangan kediaman tanpa ada kesan kopak pada pagar.


Justeru penduduk meluahkan kebimbangan dan memaklumkan kejadian kepada polis.


Penduduk turut mendakwa kawasan kediaman mereka kerap terputus bekalan elektrik serta alat penggera tiba-tiba berbunyi pada jam 4 atau 5 pagi hampir setiap hari. -CARI


Sumber: Harian Metro
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 02:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Misteri terjawab.. so siapa mamat tuh?
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 02:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Knp ramai ckp dia hantu.. Aku tgk cam mat dadih tak pun mental.. Kan kaki jejak tanah tu
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 04:01 PM From the mobile phone | Show all posts
misteri sgt ke. ke kes pukau. mohon dijauhkan{:laugh
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 04:47 PM | Show all posts
umbut replied at 31-7-2021 02:59 PM
Knp ramai ckp dia hantu.. Aku tgk cam mat dadih tak pun mental.. Kan kaki jejak tanah tu

sebab ramai tu melayu bodoh penakut

benda boleh siasat pun suka jalan mudah blame hantu


Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 05:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Nmpk terang2 mcm org,hantu celah mana...
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 05:03 PM From the mobile phone | Show all posts
So mcm mana dia kerabat pagar tu? Nampak tua benar.. dgn ada tiub di pinggang lagi
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 05:10 PM From the mobile phone | Show all posts
matjerk replied at 31-7-2021 05:03 PM
So mcm mana dia kerabat pagar tu? Nampak tua benar.. dgn ada tiub di pinggang lagi

Ntahnya. Pastu ada kata yang dia dok main dengan anjing lagi siap anjing tu tak nyalak bila tengok dia. Pelik betoi.
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 05:22 PM | Show all posts
Edited by Russell592 at 2-8-2021 12:49 PM

When I worked for USFS, there was one week I'd been flown in with a wildland fire crew by helicopter to this super remote mountaintop way out in the backwoods of Idaho. We were miles and miles away from anything. (In fact, when one of our guys went through his boot with a chainsaw, it took like six hours to get him out and that was with a medevac.)
Omegle Chat



Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 06:14 PM From the mobile phone | Show all posts
matjerk: So mcm mana dia kerabat pagar tu? Nampak tua benar.. dgn ada tiub di pinggang lagi

Kannnn. Tak masuk akal
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 06:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Russell592: When I worked for USFS, there was one week I'd been flown in with a wildland fire crew by helicopter to this super remote mountaintop way out in the b ...


Ko ni laki lana ke sesat?
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 06:44 PM From the mobile phone | Show all posts
aku mula2 baca n tgk mcm seram...
tp bila baca sorg ni komen muka mcm nazim othman aku terus tergelak weh....hilang terus rase seram ,{:smile
Reply

Use magic Report

Post time 1-8-2021 11:31 PM From the mobile phone | Show all posts
kalau pakcik ni muncul dalam pagar rumah iols, seram jugek
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-1-2022 03:17 AM GMT+8 , Processed in 0.097932 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list