Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
8991
View
98
Reply

Elvina Tetap Gigih Bekerja Walaupun Suami Kaya

[Copy link]

Author: CARI-MRO       Show all posts   Read mode

Author
Post time 27-7-2021 05:08 PM | Show all posts |Read mode
Berkahwin dengan lelaki kaya dan stabil dari segi kewangan tidak boleh dijadikan tiket untuk kaum wanita goyang kaki dan selesa dengan kehidupan.


Sebaliknya, kaum wanita perlu belajar berdikari dan membina usaha sendiri sekali gus tidak bergantung harap sepenuhnya kepada suami.


Itu pendirian pelakon cantik Datin Elvina Mohamad selepas kerap menerima soalan daripada netizen yang hairan melihatnya masih berkerja seperti biasa biarpun berkahwin dengan seorang usahawan, Datuk Haniff Borhan.


Foto: IG




Saya selalu dapat soalan seperti ini, kenapa nak berlakon lagi, kan suami dah kaya, atau kenapa susah-susah nak buat bisnes, kan suami kau dah kaya, minta sajalah suami kau duit.


Yang kaya tu suami saya, bukan saya! Kalau suami dah kaya tak boleh kerja lah? Tak boleh berlakon? Tak boleh nak berniaga sendiri? Apalah orang yang mentaliti macam ni, katanya.


Kata pelakon drama Takdir Yang Tertulis itu, kaum wanita perlu merancang persiapan masa depan kerana apa sahaja kemungkinan boleh berlaku.




  



Mulalah merancang cari sebuah kediaman, biarlah kecil tetapi selesa. Merancang persiapan untuk masa depan, sebab langit tak sentiasa ada awan. Kadang-kadang hujan sampai petang, ujarnya lagi.


Tambah Elvina, 26, dia bukanlah seorang yang gemar duduk rumah goyang kaki, makan, tidur, membeli-belah dan mengharapkan duit daripada suami saja.




  



  



Tak salah kan kalau kita nak berjaya dan kaya hasil usaha sendiri. Saya berlakon sebab minat, saya buat bisnes sebab ini memang cita-cita dari dulu.


Saya nak jadi usahawanita berjaya dan ketua yang bagus untuk bantu pasukan serta wanita di luar sana yang sama-sama nak berjaya. Jadilah positif okey, katanya. -CARI


Sumber: Kosmo
Reply

Use magic Report

Post time 27-7-2021 05:11 PM | Show all posts
cuci...

huhu

sheolss cantik kan... putih betul kulitnya... pakai oren tak terjejas pun
Reply

Use magic Report

Post time 27-7-2021 05:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Yg video raya bj ijau laki bg duit kepok2 tu ngape? Motif ?
Reply

Use magic Report

Post time 27-7-2021 05:22 PM From the mobile phone | Show all posts
cantik dia ni
Reply

Use magic Report

Post time 27-7-2021 05:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Kulit dia, berlakon dalam drama tengok HD pun flawless, bersih je kulit {:shy
Reply

Use magic Report

Post time 27-7-2021 05:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Untungla cantik..bakal bersih dr dikecam..
Reply

Use magic Report

Post time 27-7-2021 05:35 PM | Show all posts
betul, kulit dia cantik... mulussss
Reply

Use magic Report

Post time 27-7-2021 05:39 PM From the mobile phone | Show all posts
yeleeee dek nonnnn
Reply

Use magic Report

Post time 27-7-2021 05:44 PM From the mobile phone | Show all posts
somi dato scammer mmg la.. kalau tauke balak ke mmg dok rumah jadi tai tai jer.
Reply

Use magic Report

Post time 27-7-2021 05:47 PM From the mobile phone | Show all posts
elok la...masih muda..gagah lg
Reply

Use magic Report

Post time 27-7-2021 06:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Best nya.. pretty n rich..good life smpi mati.
Reply

Use magic Report

Post time 27-7-2021 06:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Suami adik scammer memang la adik kena kerja, kalau suami adik ada Mengah Holding baru la adik goyang kaki.
Reply

Use magic Report

Post time 27-7-2021 06:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Tp xdela kje operator ke kerani mcm kekite ni hikhik
Reply

Use magic Report

Post time 27-7-2021 07:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Bagus laa..konsisten.jangan dah bercerai baru nak berlakon balik.acah2 rindukan peminat ..
Reply

Use magic Report

Post time 27-7-2021 07:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Keturunan Vietnam kemboja mmg cantik.. Hidung mancung, kulit cerah
Reply

Use magic Report

Post time 27-7-2021 08:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Bestnya kalau aku kaya {:laugh
Reply

Use magic Report

Post time 27-7-2021 08:43 PM | Show all posts
Belum kaya sgtla maknanya. Tgk rabecca, eina azman, goyang kaki duduk rumah bibik berderet
Reply

Use magic Report

Post time 27-7-2021 08:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Minat betul elvina ni.
Reply

Use magic Report

Post time 27-7-2021 09:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Lawa elvina ni..
Reply

Use magic Report

Post time 27-7-2021 09:14 PM From the mobile phone | Show all posts
suka btl muka dia ni.. nampak lembut air muka
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list