CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 3349|Reply: 7

Sendu tapi perangai diva

   Close [Copy link]
Post time 20-6-2021 03:33 PM | Show all posts |Read mode
Sendu tapi perangai diva



Oleh Alif Fadli Bin Mohd Sori  20 Jun 2021, 1:15 pm

Kalau tadi Poklip cerita fasal Instafamous, kali ini ada cerita pula tentang pelakon wanita seorang ini. Rakan Poklip yang bersungguh bercerita. Katanya dia cukup sakit hati dengan sikap seorang pelakon sendu itu.

Dakwa kawan Poklip itu, dia ada cuba menghubungi pelakon itu untuk bertanyakan khabar kerjayanya yang disifatkan sendu itu. Yalah, kalau lama sangat tak dengar cerita, kita sebagai rakan media ingin bertanya khabar gitu.

Tetapi si polan itu bukan main menyombong berlagak diva. Katanya, tak perlu tanya bermacam soalan. Dia okey sahaja. Kalau tak ada berita tentang dia pun, kerjayanya tetap menyinar. Katanya! Berlakon pun beberapa drama sahaja.

Ini bukan kali pertama sebenarnya Poklip mendengar dakwaan pelakon ini berperangai diva. Sebelum ini memang ada yang menyampai dia sukar untuk didekati. Selalu juga buat muka apabila berada di majlis hiburan.

Poklip sebenarnya malas nak layan artis berperangai diva seperti si polan itu. Kita kena ingat, ada beribu lagi artis di Malaysia ini. Tak perlu kita kisahkan seorang artis yang memang tak mahu sebarang layanan media. Habis cerita!

Lagipun ramai pelakon bertaraf A yang baik hati dan tidak menyombong. Itu adalah rahsia mereka untuk kekal di atas. Lihat sahaja Primadona Filem Melayu Alaf Baharu, Erra Fazira. Ramah bicara dan selalu tersenyum. Barulah primadona sejati!

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 20-6-2021 06:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Siapakah ittew
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2021 07:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Siapakah???
Ramai sendu
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2021 07:38 PM From the mobile phone | Show all posts
"Kita kena ingat, ada beribu lagi artis di Malaysia ini. Tak perlu kita kisahkan seorang artis yang memang tak mahu sebarang layanan media. Habis cerita!"

Dah tu.... yg korang hegey2 sentap dgn retis sendu tu dah kenapa???!!! Ponen ke poklip ni? Should thanks to that retis sendu.. ada gak artikel nak keluarkan.. takde la makan gaji buta kan kan kan kan..
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2021 07:46 PM From the mobile phone | Show all posts
adoi nk buat gosip berlapik tu bg la hint sikit, boleh la main teka-teki. bg gitu je, ramai la sendu nye..
Reply

Use magic Report

Post time 21-6-2021 12:29 AM From the mobile phone | Show all posts
Dik wartawan, hakak tak dapat nak teka sapa sendu sebab ramai sangat pelakon sendu kat malaysia dik..bg la hints sikit...aenang kerja ko dik
Reply

Use magic Report

Post time 21-6-2021 04:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Aku rase poklip ni mcm geng pelangi je
Reply

Use magic Report

Post time 21-6-2021 04:08 AM From the mobile phone | Show all posts
Kalau setakat itu je klu, dalam 30 pelakon ada perangai sebijik. Choiii!

Mesti dah takde idea nak buat gosip, tapi kena buat jugak supaya nampak macam buat kerja dan gaji tak kena potong.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-11-2022 11:05 PM GMT+8 , Processed in 0.108081 second(s), 36 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list