CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 2197|Reply: 12

Siang Bawal Je Pun Boleh Dapat Dekat 5 Juta Tontonan! Sebab Skil Ke Kacak?

[Copy link]
Post time 18-6-2021 02:34 PM | Show all posts |Read mode
Edited by CARI-MAL at 18-6-2021 02:38 PM

Tidak dinafikan siang ikan merupakan suatu tugas yang leceh dan mengambil masa lama.


Namun, perkara ini tidak asing lagi bagi sesetengah orang kerana mereka terbiasa dengan kerja-kerja siang ikan.


Kredit foto: TikTok

Orang yang mahir boleh menyiang dan membersihkan ikan kurang daripada seminit.

Jika sebelum ini video seorang wanita menyiang ikan Kembung meraih 2.6 juta tontonan, terbaru tular pemuda kacak menyiang ikan di pasar pula mencuri perhatian sehingga meraih hampir lima juta tontonan!

Menerusi video dimuat naik @r4feeq, dia sedang menyiang ikan bawal hitam.




Apa yang menarik perhatian adalah apabila dia menyiang ikan itu dengan mahir dan pantas. Kemudian, dipotongnya ikan itu menjadi kepingan kecil.

Memang kelihatan dia sudah terbiasa seperti profesional.

Bukan itu saja, dia juga berkongsi tutorial siang ikan pari yang kelihatan susah dan besar untuk disiang.




Dalam pada itu, hasil tinjauan di ruangan komen mendapati rata-rata netizen turut kagum dengan kepakarannya menyiang ikan.


Sumber: SAYS
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 03:07 PM | Show all posts
sedih betol bebudak zaman sekarang....


Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 03:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Ape nak heran? Tgk la follower die brapa ribu? Copy cilok style viral yg lain, cmpur die nye followers tgk je da brapa view? Cuba kalau org 10 followers je, buat la siang ikan ke, cukur bulu tiak ke sah2 10 org tu je yg tgk.
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 03:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Ferr_Remy: Ape nak heran? Tgk la follower die brapa ribu? Copy cilok style viral yg lain, cmpur die nye followers tgk je da brapa view? Cuba kalau org 10 followe ...



Hahahaha! Aku tergelak baca komen ngko!
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 03:58 PM | Show all posts
Dpt duit ke tak main tok tik nih
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 04:20 PM | Show all posts
Kowser melayan
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 04:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak kacak pun
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 07:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Tapi akak suka tengok dia siang ikan pari tu. Kemas kerjanya. Lagik best kalau ASMR tadak musik2 annoying.
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 08:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Zmn skrg ni hanya yg ada rupa je boleh survive
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2021 10:13 PM From the mobile phone | Show all posts
dua_chzy replied at 18-6-2021 07:05 PM
Tapi akak suka tengok dia siang ikan pari tu. Kemas kerjanya. Lagik best kalau ASMR tadak musik2 ann ...

Kalau asmr neh iols.suka tengok video korea
Buat kek.ke..buat toppokki ke..mcm2 lah
Syiok dgr bunyi2
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2021 10:19 PM From the mobile phone | Show all posts
shernazz replied at 20-6-2021 10:13 PM
Kalau asmr neh iols.suka tengok video korea
Buat kek.ke..buat toppokki ke..mcm2 lah
Syiok dgr bu ...

Kan, kikiki. Ai pun suka tengokml. Kemas, bersih, teratur keje meka.
Reply

Use magic Report

Post time 1-8-2021 02:25 AM | Show all posts
pretty privilege
Reply

Use magic Report

Post time 1-8-2021 02:26 AM | Show all posts
takpe la, buat eye candy jarang2
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Category: Semasa



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

4-12-2021 02:55 PM GMT+8 , Processed in 0.093020 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list