CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
12Next
Return to list New
View: 5618|Reply: 25

Muka Macam Nora Danish, Tapi Idolanya Neelofa

[Copy link]
Post time 18-6-2021 12:40 PM | Show all posts |Read mode
Niat awalnya mahu berkongsi tip kecantikan dan menghiburkan para pengikut di aplikasi TikTok, namun wajahnya menjadi bualan ramai.


Gadis berkenaan dikatakan mirip pelakon Nora Danish, malah ada yang menyamakannya dengan usahawan dan selebriti Neelofa.


Turut hangat di ruangan komen video-video yang dikongsikannya adalah mengenai bentuk gigi hadapan gadis itu sehingga ada yang menjadikannya bahan gurauan.


Foto: mStar




Mai Husna Mior Kamarul Bahrain berkata, dia mula aktif di aplikasi itu sejak awal tahun lalu ketika pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) 1.0.


Mengenai persamaan dengan wajah beberapa selebriti popular, dia yang berusia 24 tahun itu sudah lali dengan komen-komen sebegitu sebelum ini.


  



"Sebenarnya sebelum saya ada akaun TikTok lagi, rakan-rakan terutama yang rapat dengan saya sudah lama menyamakan saya dengan Nora Danish dan Neelofa.


"Bagi saya, tak ada persamaan pun. Itu pandangan masing-masing. Jadi bila ada followers di TikTok bercakap perkara yang sama, saya tak terkejut pun," katanya kepada mStar.



VIA Mstar





Lebih mesra disapa Mai, dia bagaimanapun mengakui dua batang gigi hadapannya lebih panjang sehingga menjadi perhatian ramai.


“Ada juga tampal gigi bagi menutup bahagian yang jarang. Tapi disebabkan saya tak menjaganya dengan baik secara konsisten, jadi gigi saya kembali jarang.


"Gigi saya memang panjang dua batang di bahagian depan, hingga ada followers labelkan 'gigi arnab'," ujarnya yang berasal dari Ipoh, Perak.








Namun, hati anak ketiga daripada empat beradik itu tersentak apabila disangka melakukan rawatan veneer bagi mencantikkan giginya.


"Saya tak faham kenapa ramai yang suka cakap pasal gigi saya. Dari kecil ada kawan-kawan yang kutuk pasal gigi saya, tapi saya sedar memang gigi saya jarang dan panjang.


"Cuma saya triggered bila ada yang membuat andaian yang saya melakukan veneer. Kalau saya buat veneer, gigi saya jauh lebih cantik berbanding sekarang," katanya yang merupakan pelajar Ijazah Sarjana Muda Keusahawan Kesihatan di Universiti Malaysia Kelantan (UMK).




VIA Mstar






Berminat dalam bisnes, Mai yang kini menjalani latihan praktikal di sebuah syarikat di Kuala Lumpur berjinak-jinak dalam perniagaan produk penjagaan muka scrub.


Katanya, dia mengimpikan untuk mempunyai rangkaian produk kecantikan jenama sendiri pada masa akan datang.


"Dalam bisnes, saya mengidolakan Neelofa dan kakak saya, Mai Alia. Neelofa kerana beliau telah membawa jenamanya ke pasaran antarabangsa serta menjadi duta jenama terkemuka.


"Manakala kakak saya yang berusia 29 tahun banyak membuktikan bahawa dia boleh menjana pendapatan menerusi bisnes dalam talian," katanya.


VIA Mstar






Siapa sangka model sambilan ini juga berminat untuk menceburi bidang lakonan sekiranya diberikan peluang kerana suka berada di hadapan kamera.


"Bila wajah saya dikatakan iras Nora Danish atau Neelofa, saya menganggapnya sebagai pujian kerana kedua-dua mereka cantik. Jika dari segi lakonan, saya menyukai lakonan Sharifah Sakinah kerana bersesuaian dengan perwatakan saya yang ceria, 'gila-gila' dan kelakar," katanya. -CARI


Sumber: mStar Online
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 12:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak sama...nampak ke arah emma maembong @intan sarafinaz
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 12:54 PM From the mobile phone | Show all posts
certain angle ada mcm neelopak, angle lain mcm nora danish & emma maembong
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 01:09 PM From the mobile phone | Show all posts
pastu nt..boleh la berlakon drama kul 7...
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 01:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Iras siapa2 pun tetap cantik

Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 01:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku nampak cam emma, tapi ada certain angle cam.mandy moore. Internesyenel terus aku bagi
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 01:51 PM | Show all posts
tak lama lagi femes la budak ni tiber je ada muka heshe baca berita uhukkssss
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 02:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Nmpk cam ruhainies ye
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 03:35 PM From the mobile phone | Show all posts
"dia mengimpikan untuk mempunyai rangkaian produk kecantikan jenama sendiri pada masa akan datang."

Gitulah pelapis bangsa meleis
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 04:00 PM | Show all posts
aku nampak mcm ruhainies. sesskali nampak macam girdfren jill instafemes lesbo tu
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 08:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Mcm muka kemut ruhainies pon ada.
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2021 01:25 AM From the mobile phone | Show all posts
Cantik gak budak ni  {:childlike
More to Lopak, pd meols
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2021 02:45 AM From the mobile phone | Show all posts
X lama LG tu.. Nampak lah muka kt drama2
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2021 11:27 AM From the mobile phone | Show all posts
Meor ni byk  di perak,kalau ikut nama Meor ni ada mix arab sebelah ibu,sebab tu tak boleh Syed atau Syarifah yg tu UTK sebelah bapa, MCM tu lah aku pernah dgr
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2021 12:08 PM | Show all posts
kotakominami replied at 18-6-2021 12:44 PM
Tak sama...nampak ke arah emma maembong @intan sarafinaz

ye...nak mcm Intan sarafinas
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2021 12:09 PM | Show all posts
anony-mous replied at 18-6-2021 08:34 PM
Mcm muka kemut ruhainies pon ada.

ada jugak..cuma sheols kurang kemut la..hahah
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2021 05:43 PM From the mobile phone | Show all posts
sparkly replied at 18-6-2021 12:54 PM
certain angle ada mcm neelopak, angle lain mcm nora danish & emma maembong

i rasa taik lalat , bentuk muka dgn mata kot macam lopa
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2021 05:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Celah mana yg rupa ND nyeeee
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2021 12:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Gambar first tu teringat Emma membong n intan sarafina
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2021 10:57 AM | Show all posts
tak sama pun....
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-5-2022 07:34 PM GMT+8 , Processed in 0.092919 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list