Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
12884
View
188
Reply

"Memang Turun Pak Dia"-Masak Mi Goreng,Rita Rudaini Teringat Bekas Suami Lagi

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 18-6-2021 11:02 AM | Show all posts |Read mode
Memang banyak kontroversi yang melibatkan Rita Rudaini.


Namun apa yang pasti, ibu tunggal ini cekal membesarkan dua anak lelakinya.


Melalui perkongsian di Instagram baru-baru ini, Rita sekali lagi mencuri perhatian apabila memuat naik gambar mi goreng yang dimasaknya.




Foto: IG




Rita kata anaknya, Rayyan memang suka engan mi goreng.


"Mee goreng basah fav ryan mee goreng.mmg turun pak dia suka mkn mee goreng."


  



Bukan nak ungkit lagi kisah lama, cuma Rita sengaja teringat kenangan dan sentiasa mengingatkan anak-anak temtamg bapa mereka.


Di ruangan komen ramai yang terliur dengan masakan Rita.










Ramai juga yang bersetuju anak-anak biasanya akan menggemari apa yang digemari ibu bapa mereka.




  



  



Kalau macam tu setiap kali tengok mi goreng Rita akan teringat Aidil. Tak gitu? -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 11:04 AM From the mobile phone | Show all posts
Masak mi goreng, satu thread.
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 11:06 AM | Show all posts
Sedap sangat gamaknya batang butoh bekas laki sehingakan  masih disebut-sebut mcm xde hari esok.
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 11:06 AM From the mobile phone | Show all posts
She's pretty
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 11:07 AM | Show all posts
Lapar  penis rita ni sebenarnya


Bukan biasa-biasa punya xde malu bila asyik ulang sebut tentang bekas laki mcm itu.


Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 11:08 AM From the mobile phone | Show all posts
kata dah moved on..
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 11:09 AM From the mobile phone | Show all posts
Dapnya.. iols pun terasa nak mkn mee goreng
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 11:09 AM From the mobile phone | Show all posts
Sepol bod*h, rita garit bod*h
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 11:11 AM From the mobile phone | Show all posts
Zarema masak lg mcm2.. latest zarema kata aidil rindu masak lemak cili api..
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 11:14 AM From the mobile phone | Show all posts
Kesian.... tp tak tahu nak kesian kat sape... bapak ke... anak2 ke.....or kesian gila kat mak lah kot hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 11:17 AM From the mobile phone | Show all posts
Sedih lah jugak untuk anak2. Hopefully membesar dengan elok
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 11:18 AM | Show all posts
MontanaHannah replied at 18-6-2021 11:07 AM
Lapar  penis rita ni sebenarnya

satu dunia gi cari tapi tak sama dgn pisang goreng mak kiah di kg ku
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 11:23 AM From the mobile phone | Show all posts
shut up la rr. kalau sekali pun anak mu sebijik apak nye.. xpayah la asik menyebut. cte je la anak mu fav mkn itu ini. xperlu sabitkan apaknya lagi dh. ke sj nak sakitkan hati bini org tu? eee makin susah nak husnuzon ngan dia ni. kesian anak2, dapat ayah xguna, mak asik meroyan
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 11:34 AM | Show all posts
TOPwind replied at 18-6-2021 11:18 AM
satu dunia gi cari tapi tak sama dgn pisang goreng mak kiah di kg ku

bekas pisang dia dah jadi milik org lain xkan nak lagi
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 11:35 AM From the mobile phone | Show all posts
Ermm...dgn statement mu kaka..maka terduyun2 la akn kata kamu belum move on..kot teringat pun x perlu kot up kat socmed.simpan saje kenangan itu..larat kah kamu kaka selalu dihentam netizen?
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 11:36 AM | Show all posts
Edited by freesia71 at 18-6-2021 12:01 PM



cantik jugak rumah si RR ni. Dia duduk mana ek?
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 11:44 AM | Show all posts
MontanaHannah replied at 18-6-2021 11:34 AM
bekas pisang dia dah jadi milik org lain xkan nak lagi

janji sedap  yg lain taruk tepi
sama juga dgn apam
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 11:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Kesiannnnnnnnnn..... Org peghelih msti malu nk ngaku si rita ni org sana.
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 11:56 AM | Show all posts
nauzubillah min zalik...
tak move on, move on lagi janda dagu serupa pembuka tin beskot cap tip tap keluaran bersaudara ni...
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 12:01 PM | Show all posts
Ehhhh.ehhhh....dulu  bukan kata anak2 dia minat spagetti ke.western2x je...spai bila claims kat makamah benda2 yg x masuk akal...
wahhhh...dulu kat IG dia bila orang cakap yg Rayyan tu mcm bapak dia...dia punya meroyan...siap marah2, lpas tu block...mental btul...dia lah je yg betul...lepas je Aidil dpt anak yg  ke 3...baru lah npak  ppuan ni nak tunduk sikit....BUTTTTTT dah terlambat...Aidil plak malas nak layan  perangai  mental ppuan ni...
  
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list