CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 10355|Reply: 80

"Pakai kemain vouge, sekali nenen time" Gelagat Aaisyah Dhia Rana hisa

  [Copy link]
Post time 17-6-2021 11:28 PM | Show all posts |Read mode







Anak perempuan pelakon, Rozita Che Wan dan Zain Saidin, Aaisyah Dhia Rana sering menarik perhatian ramai dek kerana kecomelan dan gelagatnya yang gemar berfesyen.


Sebelum ini Aaisyah dilihat berfesyen mengalahkan model, rupa-rupanya hanya menggunakan seluar tidur sebagai dress.


  



Dalam posting terbaharu di Instagram aaisyahdhiarana111, Aaisyah atau mesra disapa Ecah yang kelihatan cantik bertudung lilit dan bersubang besar itu dilihat sedang asyik menghisap botol susu. Alamak!


  



Disebabkan posting "nenen time" itu, ramai merasa terhibur dan juga terkejut kerana Aaisyah yang usianya sudah mencecah 7 tahun tapi rupa-rupanya masih menghisap susu botol.














Rozita, 48, dan Zain, 37, mendirikan rumah tangga pada 11 Disember 2013 dan dikurniakan seorang cahaya mata perempuan iaitu Aaisyah Dhia Rana yang kini berusia tujuh tahun.













Selain Aaisyah, Rozita turut mempunyai dua anak lelaki iaitu Ammar Affendy, 25, dan Aniq Ezzra, 23, hasil perkahwinan pertamanya. - CARI




Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2021 11:34 PM | Show all posts

anak buah i pun sama dulu.  6 tahun pun masih hisap botol lagi. last2 maknya potong puting sikit bagi rasa angin bila hisap. lama2 dia tak nak hisap
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 12:08 AM | Show all posts
lawa anak che ta.masih dicarta pertama anak artis paling cantik buat masa ni
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 12:14 AM From the mobile phone | Show all posts
Iols dlu smpai darjah 2 mnum gna sippy cup tu pn sbb botol susu pecah msa umur 6 tahun baling dr tingkat ats rumah ... syokk ooo bgn tido nk g skolah kn capai dlu sippy cup mnum susu b4 mandi...blk skolah kang tonggang lg, mlm nk tido skali lg... abah iols kata xpe jnji minum susu
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 12:36 AM | Show all posts
Comey ler kamu ni ecah
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 12:39 AM From the mobile phone | Show all posts
comelnyeee ank che ta ni. kalau beranak sorg lagi dpt laki plak confirm hensemmm
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 12:55 AM From the mobile phone | Show all posts
Cantik betul ecah ni..
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 12:58 AM From the mobile phone | Show all posts
Ecah mmg comey… juaraa hang cheq oiii
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 01:04 AM | Show all posts
Gambaq Ecah berbaju kurung biru tu anggun sungguh...mcm princess...suka acik tengok...
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 01:40 AM | Show all posts
Nenolen replied at 18-6-2021 01:04 AM
Gambaq Ecah berbaju kurung biru tu anggun sungguh...mcm princess...suka acik tengok...


kan..tak puas tengok macam puteri raja walaupun masih kecil. muka dia cantik macam orang english




Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 03:13 AM From the mobile phone | Show all posts
aisyah ni nanti awal gak dia akan pakai tudung
at least belasan tahun
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 03:36 AM From the mobile phone | Show all posts
Harap dah besar nanti pandai jaga kelakuan la ecahh oii
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 04:03 AM From the mobile phone | Show all posts
Ecah mmg comey...
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 04:04 AM From the mobile phone | Show all posts
Comel echa ni..nmpk bijak pun yek..
Alahai  echa..bende ni boleh buat ko kene bahan bila dh besar  nt..
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 06:37 AM From the mobile phone | Show all posts
Budak ni x pernah x cantik....akak nampak dia je yg paling cantik.
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 07:18 AM From the mobile phone | Show all posts
Ecah comey


Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 07:34 AM From the mobile phone | Show all posts
Sian ecah sebab dapat mak camni. Sanggup la malukan anak kat strangers walaupun dia kecik lagi. Kalau mak dia macam keknis mesti tunjuk semua sisi cantik2 je.
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 08:01 AM From the mobile phone | Show all posts
Lawo dak.ecah ni muka klasik orang Inggeris. Zain tu kokusen mana? Gaya Ecah letop. Lara xleh buat cmni dia xsesuai. Muka lara budak sgt
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 09:09 AM | Show all posts
Sama kita cah. Darjah 1 kelek susu botol lagi. Atok kaka tanya bila nak berenti susu botol, akak jawab kat universiti
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 09:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Walaupun tak minat mak dan bapaknya, Ecah ni memang cantik sekali.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-11-2021 01:23 PM GMT+8 , Processed in 0.090816 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list