CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 2639|Reply: 12

Lelaki Beli Cermin Online, Tapi Yang Sampai Sungguh Tak Dijangka!

[Copy link]
Post time 15-6-2021 10:49 PM | Show all posts |Read mode






Membeli-belah dalam talian menjadi salah satu pilihan ramai hari ini. Apatah lagi dengan situasi pandemik kini yang memerlukan kita untuk kurang keluar rumah jika tiada urusan penting. Ini kerana bimbang jika dijangkiti virus yang boleh membawa maut ini.


Biarpun begitu, boleh dikatakan aktiviti membeli secara dalam talian sudah menjadi amalan dalam masyarakat kita hari ini. Walau bagaimanapun, ada beberapa langkah dan tip untik membeli online ini. Antaranya adalah melihat komen pembeli, harga dan sebagainya.

Namun, ia juga bergantung kepada nasib. Kalau tidak bernasib baik jadilah seperti lelaki dalam video yang tular ini.



Dalam perkongsian rakaman di TikTok oleh @aasbsdr5, dia membeli cermin online. Namun, apa yang sampai sungguh tak disangka! Cermin yang diterimanya sungguh mengecewakan!







Alahai kesian! Perkongsian rakaman lelaki beli cermin online ini meraih lebih 400 ribu tontonan dan 75 ribu like (ketika artikel ditulis). Rata-rata warganet terhibur dengan perkongsian ini. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 15-6-2021 11:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahahahahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 15-6-2021 11:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Haha so funny.. kalau moody boleh tatap cermin ni
Reply

Use magic Report

Post time 15-6-2021 11:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah la sensorang dlm bilik ni ketawa x hengat!
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2021 02:14 AM | Show all posts
bahaya cermin ni

pakai tudung, bole terbelit leher
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2021 07:27 AM From the mobile phone | Show all posts
Hahahahah seronok mekap pakai cermin ni {:laugh
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2021 08:20 AM From the mobile phone | Show all posts
Hahahahhaha sorry meols tertawa
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2021 12:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Sblm ni mcm dh ada kes lebih kurang gini..tapi yg tu cermin yg dia beli mmg utk decoration dinding yg org susun byk2 tu kalo tak silap.
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2021 03:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahahaha lawak..
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2021 03:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Cermin ngejek. Hahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 1-8-2021 10:08 AM | Show all posts
aduhai, kesiannya
Reply

Use magic Report

Post time 1-8-2021 10:09 AM | Show all posts
harap la dia refund, kesian pulak dapat barang lagutu
Reply

Use magic Report

Post time 1-8-2021 10:10 AM | Show all posts
kalau benda macam tu mungkin beli dekat kedai lagi puas hati la kan? boleh tengok live
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

22-5-2022 07:23 PM GMT+8 , Processed in 0.084209 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list