Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
12Next
Return to list New
2036
View
23
Reply

[Tempatan] JKM sedang kesan waris kanak-kanak 9 tahun didera penjaga

[Copy link]

Author: YgBenar    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 11-6-2021 07:38 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
GOMBAK – Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM) Daerah Gombak sedang mengesan waris seorang kanak-kanak perempuan berusia sembilan tahun.

Pegawai Pelindung JKM Gombak, Muhammad Khairi Kamaruddin berkata, kanak-kanak tersebut dikenali Nor Mazlina dipercayai didera dan diabaikan oleh penjaga

Menurutnya, kanak-kanak tersebut telah diselamatkan oleh Pelindung Gombak dan kini ditempatkan di Rumah Kanak-Kanak Sultanah Hajjah Kalsom, Kuantan.

"JKM Gombak ingin mengesan penjaga kanak-kanak ini bernama Normazwin Norlahan dan Mohd Arif Rushdan.

“Kanak-kanak ini dipercayai mempunyai dokumen pendaftaran diri,” katanya dalam satu kenyataan pada Khamis.

Katanya, waris atau ahli keluarga serta orang awam yang mengenali kanak-kanak ini diminta tampil bagi membincangkan hal penjagaan dan penempatan kanak-kanak tersebut.

Mereka boleh menghubungi JKM Daerah Gombak di talian 03-61785731 atau 03-61785931 bagi urusan tersebut.
IMG_20210611_073037.jpg
Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 11-6-2021 07:54 AM From the mobile phone | Show all posts
Kesiannya adik ni..
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 08:01 AM | Show all posts
kesian nya.. anak yatim piatu ke..
takde ke mak bapak.. adik beradik atau pun pakcik makcik yg kenal dia.
budak umur 9 tahun, byk mana laa ingatan dia
umur 9 tahun dah kena hidup sorang2..
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 08:03 AM From the mobile phone | Show all posts
kesiannya. penjaga dua orang tu ke yang dera? harap waris dia dapat dikesan.
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 08:16 AM From the mobile phone | Show all posts
Nape nk dera budak..
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 08:20 AM From the mobile phone | Show all posts
Penjaga ni asalnya sedara mara dia jg ke
Sampai hati buat camni
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 08:31 AM From the mobile phone | Show all posts
Kesiannya, klu x mampu bela meh bagi acik jaga..
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 08:36 AM From the mobile phone | Show all posts
kesiannya... semoga yg mendera tu dpaat hukuman setimpal
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 09:11 AM From the mobile phone | Show all posts
waris takmau jaga la tu. kalau waris tampil munculkan diri nanti kena jaga. ishh mcm2
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 09:33 AM From the mobile phone | Show all posts
matbad replied at 11-6-2021 09:11 AM
waris takmau jaga la tu. kalau waris tampil munculkan diri nanti kena jaga. ishh mcm2

Rasanya documentation, surat beranak sume..
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 10:25 AM From the mobile phone | Show all posts
mana mak bapk dia dia? kalau dah mati lahanatnya waris yg ada taknak tolong jaga
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 12:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau bab pusaka masing2 laju je  cari kalkulator. Kalu bab2 amanah gini waris taktau gi mana.. sian bdk ni
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 02:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Sian laaa budak mcm ni, perempuan pula tu, smga allah jaga semua kanak teraniaya dunia akhirat...

Tlg la makbapak pakai kondon kalau x reti nak bela anak2
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 02:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Cemana la nak mati menda2 gini la yg merisaukan.
Mampu ke penjaga/waris menjaga anak2 kita dengan penuh kasih syg melebihi apa yg kita beri?

Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 05:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Moga dipermudahkan urusan adik
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 05:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Teringat adik Amir tu. Apa development terakhir ye?

Adik ni macam mana boleh diselamatkan Pelindung Gombak dan ditempatkan kat rumah kanak2 tu? Apa rentetan kisah ni?
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 05:30 PM From the mobile phone | Show all posts
jauh dia merantau dari gombak ke kuantan.. harapnya baik2 saja anak ni.. sekarang ni pdpr harap2 anak2 begini tak ketinggalan dalam persekolahan.
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 06:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesiannya.. kenapa lah org sanggup memdera.
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 07:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Hancur hati aku baca. Bagi je la aku . Aku nak bela. Family aku sayang sgt sgt dgn budak.
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 08:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Apa kisahnya sampai budak ni masuk rumah perlindungan?
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list