CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
12Next
Return to list New
View: 3356|Reply: 26

Esma Daniel Terkejut, Ada Yang Ajak Kahwin Dan Mahukan Anak Bersama

  [Copy link]
Post time 10-6-2021 10:14 AM | Show all posts |Read mode
Pelakon Esma Daniel terkejut apabila menerima mesej peribadi daripada seorang pengikut di Instagram yang mengajaknya untuk berkahwin dan memiliki zuriat.


Esma berkata, dia menganggap mesej peribadi itu sekadar gurauan, tetapi perlu hati-hati ketika berhadapan dengan individu sebegini.




Foto: IG




"Tidak dinafikan saya menerima berbagai mesej peribadi daripada individu tidak dikenali di media sosial dan perkara sebegini perlu berhati-hati.


"Kadang-kadang kita tak tahu apa niat mereka. Adakah dia seorang 'scammer', penyamar atau betul-betul mempunyai niat baik. Susah saya nak kenal pasti sebab mereka tidak meletakkan foto sebenar selain ada akaun yang tidak meyakinkan.




  



"Namun, saya anggap dia mungkin nak bergurau. Sekurang-kurangnya adalah sesuatu yang boleh menghiburkan hati dalam keadaan sekarang ini. Tak sangka, perkongsian ini menarik perhatian ramai," katanya.


Terdahulu Isma memuat naik tangkap layar imej mesej peribadi yang dihantar seorang pengikut di Instagram yang meluahkan rasa cinta dan menyatakan hasrat untuk berkahwin dengannya.




  



Menurut Esma, walaupun tidak memiliki jutaan pengikut, tetapi dia juga tidak terlepas daripada menerima mesej atau gambar yang keterlaluan.


"Selalu saja dapat mesej daripada pengikut yang bertanya khabar. Saya anggap media sosial adalah platform untuk saya berinteraksi dengan peminat.




  



  



"Tidak kurang juga ramai yang mesej minta sumbangan. Kalau ketika itu saya ada duit lebih, saya akan bagi tapi jika dia menipu itu antara urusan dia dengan Tuhan. Selain itu, ada juga menerima mesej daripada golongan tertentu, lebih-lebih lagi kalau saya muat naik gambar atau video ketika bersenam. "Tapi apa yang lebih bahaya, saya juga kerap menerima gambar atau video yang bukan-bukan, seolah-olah ada satu sindiket yang mana mereka mensasarkan individu tertentu. Tahulah industri tertua adalah pelacuran dan kita antara negara Asia yang tertinggi menonton pornografi tapi apapun perlu sentiasa berwaspada ," katanya. -CARI


Sumber: Harian Metro
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2021 11:05 AM From the mobile phone | Show all posts
iols salah sorang peminat dia masa menang hero remaja dulu. hensem banget masa tu. iols lak masa tu dara sunti lagi {:spec
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2021 01:48 PM From the mobile phone | Show all posts
X payah.. Keje ko buat anakkkkkk je.. Pastu cerai
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 01:15 AM From the mobile phone | Show all posts
Teringat kes rr msj ngan pelakon lelaki mintak nak anak sekian2 muka..{:smile
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2021 05:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Esma Daniel ni mukanya macam NC UPM, Prof Roslan Sulaiman.  
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2021 05:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Crush acikmasa beliau pilem xxray di era 90an..
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2021 05:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Daftpunk_shine replied at 11-6-2021 01:15 AM
Teringat kes rr msj ngan pelakon lelaki mintak nak anak sekian2 muka..{:smile

. I baru lepas block dia kat ig. Dulu minat gak even lepas ke anak jepun. Sejak kes vaksin meroyan teruk she oll... I block
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2021 10:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni dah tua pun nampak hensem lagi.
Kalah azhar sulaiman nampak kertu sangat.
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2021 10:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Esma dulu smart betul

Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2021 11:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Gitulah kalau hensemmmm
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2021 11:44 PM From the mobile phone | Show all posts
dia dh cerai ke dgn wife dia nitra sari tu?
dulu kemain ya tayang berendam bersama dlm jakuzi dlm urtv
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2021 11:49 PM From the mobile phone | Show all posts
ezacbee replied at 15-8-2021 02:23 PM
Dia ni dah tua pun nampak hensem lagi.
Kalah azhar sulaiman nampak kertu sangat.

Azhar sulaiman giginya mengerikanla i rasa... Hahahah nasib tak pernah crush... Esma ni dulu sempat berlakon spektra jugak.. sekali sherry rasanya... Muda memang kacak hensem... Skrg agak ok la sbb berlakon pun banyak jd ayah2 org kaya... Hahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 16-8-2021 12:17 AM From the mobile phone | Show all posts
silampumeja replied at 15-8-2021 11:49 PM
Azhar sulaiman giginya mengerikanla i rasa... Hahahah nasib tak pernah crush... Esma ni dulu sempa ...

Time muda azhar hensem gak.
Sekarang ni kertu sangat.
Keding je badan.
Reply

Use magic Report

Post time 16-8-2021 12:28 AM | Show all posts
yewww, geli muka berpeluh2 camtu. Letaklah gambar yang hensem sikit kalau ye pun
Reply

Use magic Report

Post time 16-8-2021 12:33 AM From the mobile phone | Show all posts
berapa umyr dah dia ni..
Reply

Use magic Report

Post time 16-8-2021 05:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Amboi...tayang ketet ke tuh..hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 16-8-2021 09:38 PM | Show all posts
nak buat acaner.. yg elok sentiasa direbut2
Reply

Use magic Report

Post time 17-8-2021 10:01 AM | Show all posts
tak ada isteri ke heols?
(sat gi ada yg mai semboq kata iols baru keluarq gua teruih mai bergosip !)
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2021 03:36 AM From the mobile phone | Show all posts
Dgn sherie merlis berapa org anak diorg ek?lupa dah..
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2021 08:14 AM | Show all posts
dia nih blh tahan hensem masa muda
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Forum Hot Topic



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

21-1-2022 05:14 PM GMT+8 , Processed in 0.077631 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list