CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
12Next
Return to list New
View: 4887|Reply: 30

Lepas Zara Zya, Che Ta Pula Buat Hal

[Copy link]
Post time 9-6-2021 06:11 PM | Show all posts |Read mode
Selepas Zara Zya dihujani kecaman, Che Ta pula dilihat mempromosikan produk sama di Instagramnya.


Kapsyen dan produk yang sama tetapi videonya sedikit berbeza. Apapun, ia tetap memaparkan aksi lelaki dan wanita berpelukan di atas katil.











Meninjau ke ruangan komen, rata-rata warga maya mengecam tidakan pemilik namaRozita Che Wan itu mempromosikan produk dewasa sedemikian.


Produk tidak bersalah, namun video iklan tersebut nampak tidak sesuai untuk dipertontonkan di laman sosial secara terbuka.


Ada juga yang bertanya-tanya “berapa agaknya pemilik produk bayar untuk mempromosikan produknya sehingga Che Ta pun terjebak sama”.


Jika diperhatikan, memang produk ini banyak dipromosikan artis dan influencer tempatan.


Selain itu, ada juga yang berkata, sebagai seorang artis yang dilihat ramai mereka sepatutnya berfikir dan menapis terlebih dahulu content yang ingin dikongsikan. Tidak semua golongan sesuai melihat perkara-perkara seperti ini.




Kredit foto: IG Che Ta




Hal ini mencetuskan kerisauan kerana zaman sekarang anak-anak kecil pun ada gajet sendiri. Oleh itu, menjadi tanggungjawab kita semua untuk melindungi anak kecil dari dirosakkan teknologi dengan menapis apa yang tidak sesuai dipertontonkan.


Apapun, kita doakan agar ada kata akhir dari isu ini, janganlah bertelagah dari satu akaun ke akaun yang lain ya?




Sumber: KoolFM
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 9-6-2021 06:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Apsal tak tag zain kat situ... Contoh ayat "makin manja la zain ni lepas mummy pakai benda ni, tak lama lagi dapatlah aaisyah 2.0" barulah lagi realll... Ini tidak, suruh org lain tag laki dorang lak
Reply

Use magic Report

Post time 9-6-2021 06:27 PM From the mobile phone | Show all posts
yg dh bernikah kawen tu...patut buat video...diri mereka sendiri sbg bukti.
Reply

Use magic Report

Post time 9-6-2021 06:39 PM From the mobile phone | Show all posts
bila masing-masing dh hilang rasa malu.. begitu lah yg dipertontonkan..
Reply

Use magic Report

Post time 9-6-2021 07:19 PM | Show all posts
Sesak sgt ka?? Tnya jaa
Reply

Use magic Report

Post time 9-6-2021 07:20 PM | Show all posts
terdesak sekor2 buat duit
Reply

Use magic Report

Post time 9-6-2021 07:35 PM From the mobile phone | Show all posts
sesak dan terdesak...
Reply

Use magic Report

Post time 9-6-2021 07:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Gatal tu simpan2 la chetai oiiii..
dah terdesak sgt ke terima job ni?
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 9-6-2021 07:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Gatal tu simpan2 la chetai oiiii..
dah terdesak sgt ke terima job ni?
Reply

Use magic Report

Post time 9-6-2021 08:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Pesai kopek dia kecik atas katil tp besaq klo posing juei mekap

Ni mustiiiiii selit sotkabor tamil dlm bra masa posing tu kan aaaaa
Reply

Use magic Report

Post time 9-6-2021 08:29 PM | Show all posts
Untuk sesuap nasi ..... pomot missv

Reply

Use magic Report

Post time 9-6-2021 08:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Artis sekarang dah tiada rasa malu. Mereka lupa Allah boleh tarik nikmat berkata2, berjalan, bergerak dll bila2 masa. Yes, you have everything today.... Bila mereka baca quran, apa yg mereka faham sebenarnya...
Reply

Use magic Report

Post time 9-6-2021 08:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Ala...ingatkan buat video sendiri....malu ke?
Reply

Use magic Report

Post time 9-6-2021 09:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Skuau replied at 9-6-2021 06:27 PM
yg dh bernikah kawen tu...patut buat video...diri mereka sendiri sbg bukti.

Nanti muntah darah org tgk
Cukupla ciknon je buat
Reply

Use magic Report

Post time 9-6-2021 09:06 PM | Show all posts
ni la org kataaa, pakai baju mahallll, gaya kemain gahhh, tp... otak kt poen. terus nampak low classss
Reply

Use magic Report

Post time 9-6-2021 09:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Eh bodow nye.. Unfollow je terus. Xpyh komen tegur bagai. Retis tu mmg bodow2 mcm si muhaya tu sajes.. Hujung2 kena cerai jugekk.. Acaner tu
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 9-6-2021 09:26 PM From the mobile phone | Show all posts
semua nk follow kak km ke... melucah tuk jual produk

Reply

Use magic Report

Post time 9-6-2021 09:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku tak caya produk2 ni semua
Reply

Use magic Report

Post time 9-6-2021 09:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau che ta aku tak surprise la..
Reply

Use magic Report

Post time 9-6-2021 10:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Lepas satu satu artis dgn kebongokkan yg tak dpt dipisahkan
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

15-8-2022 03:10 AM GMT+8 , Processed in 0.083021 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list