Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
1234Next
Return to list New
7502
View
76
Reply

[Jenayah] Hancur masa depan anak saya gara-gara penyanyi itu' - Bapa lapor, anak lelakinya dirogol janda

[Copy link]

Author: YgBenar    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 1-5-2021 08:40 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Seorang wanita berstatus janda berusia 28 tahun yang hanya dikenali sebagai 'Dewi' (bukan nama sebenar), didakwa telah merogol remaja lelaki berusia 16 tahun

DP yang juga penyanyi dangdut itu kemudian tampil ke balai polis untuk memberi keterangan dan menegaskan dia tidak pernah merogol remaja lelaki berkenaan yang ditemuinya pada event dangdut selama tiga hari di tiga tempat yang berbeza seperti didakwa mangsa.

Sementara itu, Polis Probolinggo sedang melakukan siasatan terperinci mengenai kes itu.

Menurut keterangan mangsa, dia mengenali DP ketika mengikut saudaranya yang menjadi jurukamera dalam program tersebut di mana DP pada waktu itu merupakan salah seorang penyanyi yang terlibat.

Dari situ, remaja berkenaan mendakwa dia selalu diajak keluar bersama dengan DP dan makan bersama seperti pasangan kekasih.

Setelah berkenalan dan rapat selama tiga hari, DP mengajak remaja itu pulang ke rumah sewanya. Di situ, DP mengajak remaja itu minum minuman beralkohol sehingga mabuk.

Pada ketika itu, DP mengambil kesempatan untuk mencabul dan mengajaknya melakukan hubungan intim. Pada awalnya remaja itu tidak menolak untuk melakukan hubungan badan, tetapi di pertengahan jalan, DP bermain terlalu kasar dengan menggigit leher dan jari remaja itu sehingga meninggalkan bekas.

Remaja itu kemudian pulang ke rumah. ibu bapanya yang curiga dengan keadaan anak mereka yang tidak pulang ke rumah selama tiga hari, mula berasa curiga dan menyoal siasat apa yang dilakukan remaja itu dalam tempoh tiga hari tersebut.

Setelah puas didesak berkali-kali, akhirnya remaja itu mengaku yang kejantanannya telah diragut oleh penyanyi dangdut.

"Hancur masa depan anak saya gara-gara penyanyi dangdut itu," kata bapa remaja berkenaan yang tidak dapat menerima kenyataan itu lalu membuat laporan polis.Kejadian berlaku Probolinggo, Jawa Timur, Indonesia.
IMG_20210501_083018.jpg

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 1-5-2021 08:43 AM From the mobile phone | Show all posts
Koh koh pompuan rogol lelakii.. kederat ko mana dik oii.. mesti time kena rogol tuu ko ckp.. jgn jgn.. plsss tolonglaa jgn teruskann.. kasihanilaa aku.. janji tak bgtau sape asalkan lpskan saya.. koh koh
Reply

Use magic Report

Post time 1-5-2021 08:46 AM | Show all posts
hilang teruna
Reply

Use magic Report

Post time 1-5-2021 08:46 AM From the mobile phone | Show all posts
Budak lelaki tu umur 16 tahun bawah umur
Dewi pulak 28 tahun..

Sah2 la Dewi adalah pedo kalau mmg betul kes ni berlaku.. Tak pi bukan rare la.. Byk kes jat USA sana nun cikgu perempuan ada hbgn seksual dgn pelajar lelaki bawah umur sampai ada anak.

Part rogol tu aku teringat kes kat Afrika yg 3 @ 4 org wanita rogol lelaki sebab nak kumpul sperm bagi kegunaan sihir tak salah aku

Reply

Use magic Report

Post time 1-5-2021 09:00 AM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 1-5-2021 08:46 AM
Budak lelaki tu umur 16 tahun bawah umur
Dewi pulak 28 tahun..


Kes aprika tu yg hang ingat???
Reply

Use magic Report

Post time 1-5-2021 09:03 AM From the mobile phone | Show all posts
Dewi Persik ke dik?
Ya ampunnnnn kalo dia
Reply

Use magic Report

Post time 1-5-2021 09:06 AM From the mobile phone | Show all posts
Tinot7 replied at 1-5-2021 09:00 AM
Kes aprika tu yg hang ingat???

Hahahaa.. Lama dah.. Iols baca kat forum juga..
Reply

Use magic Report

Post time 1-5-2021 09:27 AM From the mobile phone | Show all posts
Umur 16thn tu tgh mencanak2 nak try benda ni. Aku tak rasa 100% drwi tu salah
Reply

Use magic Report

Post time 1-5-2021 09:43 AM From the mobile phone | Show all posts
Cerita dr negara yindon. Ok next.
Yindon, yindia. 2 negara yg penuh dgn hoax.
Reply

Use magic Report

Post time 1-5-2021 11:53 AM From the mobile phone | Show all posts
Baca tempat kejadian trus teringat kan seorang bekas Menteri yg obses dgn kampung asal usul beliau. Seakan2 sama nama kampung itu.
Reply

Use magic Report

Post time 1-5-2021 11:53 AM From the mobile phone | Show all posts
Yang benerrrrrr... Dah 3 kali ada benang sama... Yang benerrrr tak check dulu ke?
Reply

Use magic Report

Post time 1-5-2021 12:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Bukan penyanyi dangdut tu lelaki ke? Ke perempuan jadian?

Kalau takde bekas kat leher tu memang tak pecah rahsia lah kan?
Reply

Use magic Report

Post time 1-5-2021 12:10 PM | Show all posts
semak je la berita indon masuk.sini
kalau berita besar mcm kapal selam tu tkpe la jugak
Reply

Use magic Report

Post time 1-5-2021 12:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Memula syak Dewi Persik. Tapi dia 35 tahun. Maybe penyanyi dangdut sendu yg lain kot
Reply

Use magic Report

Post time 1-5-2021 12:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Cerita dari India dgn Indon x payah la buat benang. Pelik2 belaka.
Reply

Use magic Report

Post time 1-5-2021 12:18 PM From the mobile phone | Show all posts
otai_g replied at 1-5-2021 09:43 AM
Cerita dr negara yindon. Ok next.
Yindon, yindia. 2 negara yg penuh dgn hoax.

Kes harian positif covid almost 400k pecah rekod dunia bkn hoax
It's real

Maybe the only 1 thing that is real from India

Reply

Use magic Report

Post time 1-5-2021 12:37 PM From the mobile phone | Show all posts
syaz_lina replied at 1-5-2021 09:27 AM
Umur 16thn tu tgh mencanak2 nak try benda ni. Aku tak rasa 100% drwi tu salah

Kan budak tu ckp asalnya dia setuju dgn hubungan badan .. dan mula menolak bila janda tu main kasar ...

Tapi pompuan indo kan ramai juga kena cerai sbb nafsu serakah ... Laki sendiri x mampu nak bagi hari2
Reply

Use magic Report

Post time 1-5-2021 01:00 PM From the mobile phone | Show all posts
syaz_lina replied at 1-5-2021 09:27 AM
Umur 16thn tu tgh mencanak2 nak try benda ni. Aku tak rasa 100% drwi tu salah

Nope. Dia tetap salah. Sebab dia lebih tua, lebih berpengalaman dan lebih dewasa. Just imagine budak lelaki ni anak jantan uol. Uol akan 100% blame Dewi.
Reply

Use magic Report

Post time 1-5-2021 01:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Consexual sex with a minor is very much rape ya tuan2 puan2. Choi motif simpati dengan Dewi? Korang nak jadik macam cikgu2 Melayu bengap yang bashed budak Ayu tu?
Reply

Use magic Report

Post time 1-5-2021 01:07 PM From the mobile phone | Show all posts
mohteppp bdk kecik lg nk diajak bersenggama, xde jantan lain ke nak layan si Dewi ni smp ajak bdk bawah umur buat aex
kt Malaysia klu bwh umur mcm ni dah dikira cubaan utk merogol x kira suka sama suka ttp jatuh rogol
hrp bdk lelaki tu x keragih minum minuman beralkohol hendaknya
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list