Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
970
View
6
Reply

[Tempatan] Dadah ‘Thank You’, ejen hotel ke tali gantung

[Copy link]

Author: EJALTI       Show all posts   Read mode

Author
Post time 22-4-2021 03:08 PM | Show all posts |Read mode
Dadah ‘Thank You’, ejen hotel ke tali gantung

https://www.kosmo.com.my/2021/04 ... el-ke-tali-gantung/

Oleh NORLIZAH ABAS
22 April 2021, 2:40 pm


Gambar hiasan

KUALA LUMPUR – Seorang bapa tunggal kepada enam orang anak dijatuhi hukuman gantung selepas didapati bersalah oleh Mahkamah Tinggi di sini hari ini terhadap tuduhan mengedar dadah methamphetamine seberat 149.5 gram di sebuah hotel, tiga tahun lalu.

Pesuruhjaya Kehakiman Datuk Azhar Abdul Hamid mensabitkan Shahfary Sabri, 47, terhadap tuduhan itu selepas berpuas hati tiada keraguan munasabah ditimbulkan oleh pihak pembelaan dalam kes itu.

Ejen bebas yang bertugas mendapatkan pelanggan hotel itu didakwa mengedar dadah kira-kira pukul 11 malam, 19 Oktober 2018 di hadapan bilik sebuah hotel di sini.

Dia didakwa mengikut Seksyen 39B(1)(a) Akta Dadah Berbahaya yang boleh dihukum di bawah Seksyen 39B(2) akta sama yang memperuntukkan hukuman mati mandatori.

Pendakwaan dikendalikan oleh Timbalan Pendakwa Raya Annur Atiqah Abd. Hadi manakala tertuduh diwakili oleh peguam Haris Salleh Hamzah.- K! ONLINE

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 23-4-2021 04:58 AM From the mobile phone | Show all posts
Kesiannya anak2 heols....6 orang pulak tu.

Apa nasib anak2 dia...semoga terbela.

Sebab tu Aku benci Gila dengan dadah dan rokok
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2021 05:13 AM From the mobile phone | Show all posts
notM replied at 23-4-2021 04:58 AM
Kesiannya anak2 heols....6 orang pulak tu.

Apa nasib anak2 dia...semoga terbela.

Tu la kaka, rasanya elok la takde ayahnya entah2 ayah pun tak guna, mendera, mendadih semua, habis rosak mental anak2 dia nanti. Moga cerah la masa depan anak2nya.
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2021 05:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Cari income lebih kot
Anak dah la ramai
Dapat bapak xpikir pjg
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2021 10:33 AM From the mobile phone | Show all posts
dudaberhias replied at 23-4-2021 05:13 AM
Tu la kaka, rasanya elok la takde ayahnya entah2 ayah pun tak guna, mendera, mendadih semua, habis ...


Meols Ada search fb...Tak tahu la heols ke x...

Kesian...tengok org Nye baik..asal Tg Piandang...dtg KL nak ubah nasib...mungkin dikenakan orang
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2021 10:34 AM From the mobile phone | Show all posts
sukacactus replied at 23-4-2021 05:28 AM
Cari income lebih kot
Anak dah la ramai
Dapat bapak xpikir pjg

Nak anak ramai kalau Kaye x pe...kalau hidup susah x berharte beranak 1-2 je lah....kawal2 lah nafsu tu...
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2021 11:29 AM From the mobile phone | Show all posts
notM replied at 23-4-2021 10:34 AM
Nak anak ramai kalau Kaye x pe...kalau hidup susah x berharte beranak 1-2 je lah....kawal2 lah naf ...

Ni kawal nafsu tak nak, merancang pun tak
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list