Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
9551
View
125
Reply

"Isa Tak Pernah Kejut Pun Suruh Buat Sarapan" - Risteena Syukur Suami Sporting

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 19-4-2021 07:32 AM | Show all posts |Read mode
Lebih sebulan mendirikan rumah tangga, pelakon Risteena Munim mengakui kehidupan bersama suami yang juga pelakon dan penyanyi Isa Khan semakin bahagia.


Risteena turut menyifatkan dirinya bertuah kerana suami memahami dan sporting. Malah, Risteena berkata Isa sentiasa membantu membuat kerja rumah.




Kredit foto: IG Isa




Kalau dulu masa masih bujang kehidupan lain, sekarang sudah ada komitmen terutama kena masak untuk dia. Dulu bangun pagi mak sudah siap masak. Sekarang lain, kena basuh baju, masak, cuci pinggan dan kerja rumah semuanya buat sendiri.


Saya seronok semua ini sebab suami seorang yang sangat membantu. Kadang-kadang Isa yang masak dan mencuci pinggan. Pendek kata, dia bukan harapkan saya buat seorang. Saya bersyukur ada suami yang sangat sporting, katanya kepada Harian Metro.


Kata Risteena lagi, suaminya juga bukan jenis meminta untuk disediakan segala macam perkara. Jika dia penat untuk masak, Isa akan mengajak keluar makan atau beli sahaja.




Kredit foto: IG Risteena




Saya bukan jenis bangun pagi, tapi suami ya. Jam 5.30 pagi dia sudah bangun dan dia juga tidur awal. Bangun pagi dia sudah buat aktiviti sendiri, tapi tak pernah harapkan saya siapkannya sarapan setiap pagi. Dia tak pernah kejut pun. Kalau bangun saya yang cari dia. Dia okey saja.


Kalau saya penat dan tak larat nak masak, dia akan cakap buat tempahan saja atau ajak makan luar. Jadi saya tak pernah rasa susah langsung sepanjang sudah bergelar isteri. Dia tak pernah tetapkan pun semua perkara kena buat untuk dia, katanya.


Risteena dan Isa Khan mendirikan rumah tangga pada 12 Mac lalu dalam satu majlis pernikahan yang diadakan di Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin, Putrajaya.




Sumber: RotiKaya

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 19-4-2021 07:39 AM | Show all posts
ya ampun @Kurex mana kurexxxxxx
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2021 07:41 AM From the mobile phone | Show all posts
motif di bulan ramadhan, sheols bercerita pasal sarapan? reputz lambat submit article ke?
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2021 07:42 AM | Show all posts
malunya semua benda nk citer kt umum..
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2021 07:42 AM | Show all posts
ko baru berapa bulan dik kawin...hahaha
kot dah 10 tahun si Isa tu sporting macam tu okey la kalau nak story
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2021 07:42 AM From the mobile phone | Show all posts
sesungguhnya kakiahh sedang berpuasa.. lepas terawih nnti kkiahh masuk balik ehh. ko saba jappp
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2021 07:44 AM From the mobile phone | Show all posts
miracle_forever replied at 19-4-2021 07:41 AM
motif di bulan ramadhan, sheols bercerita pasal sarapan? reputz lambat submit article ke?

Kahkahkah..itula pasal..
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2021 07:52 AM | Show all posts
ya tuhan.. baru sebulan dik non...
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2021 07:54 AM From the mobile phone | Show all posts
Jangan gelojoh sangat sissss ni fasa yg orang cakap kentut pun bau bunga.
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2021 08:02 AM From the mobile phone | Show all posts
Relax la kak.. baru sebulan.. tunggu lama sikit kak...
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2021 08:02 AM | Show all posts
X sabar nak tunggu ulangtahun bulan ke2 diorang kawin..
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2021 08:02 AM From the mobile phone | Show all posts
5.30 pagi tu kira awal ke?
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2021 08:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Alhamdulillah..
Bulan depan nak cite apa lagi?
Kasi simpan bagi tiap2 bulan ada cite pasal.kau k...
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2021 08:08 AM From the mobile phone | Show all posts
Malu la deq nk cerita hal mcm ni,Alhamdulillah,untungla gitu.tpi nmpak hidup laki ko lagi berperaturan n terurus dri ko,da la laki,muda pulak.elok jgn cerita n heboh2 la..kalu org mulut jahat,sian plak di slahkan mak bapak x pndai didik ank...da ada suami pon attitude mcam budak skolh rendah.tgok lama sket nt..bley than ke tak kalu maintain prangai gini..
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2021 08:09 AM From the mobile phone | Show all posts
Kurex lepas terawih kang masuk tered ni balik. Simpan dulu yachh
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2021 08:18 AM From the mobile phone | Show all posts
Aku mempersilakan kurex utk mewakili isi hati kami...
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2021 08:18 AM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Kurex at 19-4-2021 08:34 AM

Memang kewajiban ke palat asal artis baru kawen kena cerita perihal kemanisan si suami?? Nak pulak datangnya dari artis muka tua, desa, menggerutu macam risbetina ni?

Dah la diri kau tu takde bakat, nak jugak jadi artis. Macam supermoderator acehend jizklongklong la, tau diri tu jenis tak adil, berpuak, asal boleh macam artis2 sangkak hina ni, tetap nak jadi supermoderator. Persamaan kau dengan artis sangkak ni, dua2 orang benci.

Berbalik dekat si muka tua ni, perlu ke kau bercerita pasal jantan je? Yelah, kau pun sampah je dalam industry seni, memang takde cerita pasal hasil seni. Memang palat la artis macam ni. Sama mcm bella sangap, joy repah, melvins yg sama2 muka tua, mira basic hina, lopak clans. Semua busuk! Hanyir! Berkerak muka masing2..

Takat sini je la. Tengah puasa, tak nak maki hamun. Cuma boleh ludah ke dekat muka risbetina. Puihhhh puihhh puihh puihhhhhhh puihhhhh puihhhh puihhh

Edit : rasanya mcm tak kekal lama je suami isteri ni. Yg suami sejak kenal si risbetina & adik yg sama2 muka tua, terus jadi pprt
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2021 08:19 AM | Show all posts
ha iyolaaah....syukurlahhh ko dh kawen boleh bgn lmbt....tepuk tgn ramai2 gaisss
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2021 08:20 AM | Show all posts
asudau replied at 19-4-2021 07:42 AM
ko baru berapa bulan dik kawin...hahaha
kot dah 10 tahun si Isa tu sporting macam tu okey la kalau  ...

baru sbln mslhnye,.,ghagahahahaahaskkwqjqwjq
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2021 08:39 AM From the mobile phone | Show all posts
per706 replied at 19-4-2021 08:08 AM
Malu la deq nk cerita hal mcm ni,Alhamdulillah,untungla gitu.tpi nmpak hidup laki ko lagi berperatur ...

Agree with komen sis nie!nak acah2 laki tak kisah pasal malas/penat???  Sukahati ko la tapi bulan posa pun nak siap crita pasal sarapan???ke salah terms shld be Sahur???
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list