Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
8300
View
82
Reply

Zulin Aziz tetap menjadi bahan membawang walaupun dah kurus

[Copy link]

Author: piao       Show all posts   Read mode

Author
Post time 18-4-2021 10:39 AM | Show all posts |Read mode
Dah kurus pun orang tetap mengata – Zulin Aziz


PERNAH mengharungi episod duka selepas impian perkahwinannya musnah di tengah jalan, kisah ‘tragis’ yang berlaku kepada pelakon Zulin Aziz salin tidak tumpah seperti tajuk lagu Pelamin Anganku Musnah yang dipopularkan oleh penyanyi terkenal era 1990-an, Azie.

Hati mana yang tidak terluka, namun pemilik nama lengkap Farah Azleenda Abdul Aziz itu berjaya mengutip semula sisa semangatnya.

Dia bangkit mencari semangat hidup bahkan tidak pernah menutup pintu hati daripada menerima kehadiran lelaki dalam hidup. Buktinya, taman hati pelakon itu kini sedang berbunga mekar dengan kehadiran seorang lelaki yang merupakan rakan bisnesnya.


USIA semakin meningkat membuatkan Zulin meletakkan had untuk tidak terlalu beria-ia dalam hal membabitkan cinta.

Zulin yang digelar ramai sebagai ‘ratu ajuk suara’ selebriti itu menuai perhatian umum selepas memuat naik beberapa keping foto bersama seorang jejaka kacak dalam Instagramnya bulan lalu.

Persis foto praperkahwinan, adakah lelaki itu sebenarnya cinta hati baharu Zulin seperti menjadi telahan ramai?

Doakan kami

Ditanya tentang identiti sebenar lelaki misteri dalam gambar tersebut, pelakon berusia 32 tahun itu pada awalnya agak berat untuk membuka mulut bagi berkongsi perihal peribadi.

Keengganannya untuk berkongsi kepada HibGlam bagaimanapun perlahan-lahan cair apabila dia mengakui lelaki bernama Farhan Norzaini itu merupakan insan istimewa yang sedang merajai hatinya ketika ini.


MENERIMA baik titipan doa peminat tentang jodoh, namun pada masa sama Zulin tetap menjaga privasi dan enggan terlalu menjaja perihal peribadi.


“Seperti yang saya katakan sebelum ini, dia merupakan rakan niaga bagi produk makanan kami dan foto tersebut diambil untuk tujuan mempromosi bisnes tersebut.

“Bukanlah untuk praperkahwinan seperti yang diperkatakan netizen.

“Tetapi tidak dinafikan dia lelaki istimewa dalam hidup saya ketika ini,” katanya membuka rahsia hati.

Sedang rancak berbual, pelakon drama Penjara Janji itu memberitahu pengalaman cinta tidak kesampaian yang pernah dilalui sebelum ini mengajarnya supaya tidak terlalu berkongsi kehidupan peribadi kepada umum.



MEMBUKA rahsia, Zulin mengakui lelaki yang didakwa sebagai kekasihnya adalah insan istimewa dalam hidupnya ketika ini.

Bukan mahu berahsia, namun baginya kisah cinta dan segala isu peribadi biarlah tersimpan rapi hanya untuk diri sendiri dan ahli keluarga.

“Tidak kisahlah dia teman lelaki atau bukan, saya tetap dengan pendirian untuk tidak memuat naik sebarang hantaran romantis dalam media sosial.

“Biarlah hanya saya, dia, ahli keluarga serta Tuhan sahaja yang tahu. Lagi pula saya bukannya jenis gemar menjaja kisah cinta dalam media sosial, rasa kurang selesa,” tuturnya lagi.


TRAGEDI kisah cinta lampau membuatkan Zulin menyerahkan aturan perihal jodohnya kepada Tuhan.


Ditanya impak diterimanya selepas memuat naik foto berkenaan, bekas peserta program Pilih Kasih itu mengakui ramai yang mendoakan dia berjodohan dengan Farhan.

“Tidak dinafikan saya dihujani doa ramai peminat yang mahukan hubungan kami berakhir ke jenjang pelamin. Terima kasih untuk titipan doa kalian.

“Doakan yang baik-baik untuk saya. Kalau boleh, saya enggan lagi melalui fasa putus cinta terutamanya pada usia sekarang. Mudah kata, tidak mahu terlampau nak beria-ia sangat.

“Buat masa sekarang, fokus kami sekarang ialah mencari duit. Jika benar takdir menjodohkan kami, saya terima dengan hati terbuka. Jika sebaliknya berlaku, reda sahaja. Saya ikut sahaja aturan yang Allah SWT sudah tetapkan,” tutur Zulin optimis.

Kurus pun dikutuk

Beralih topik tentang bentuk badannya yang semakin ramping dan menjadi perhatian peminat, Zulin yang pernah muncul dengan single Jadikan Aku Yang Halal mengakui bersyukur dengan apa yang dimilikinya hari ini.

Pun begitu, di sebalik perubahan tersebut, tetap terselit komen-komen negatif yang dilemparkan terhadapnya.



TIDAK mampu memuaskan hati semua orang, Zulin mengambil pendekatan tidak melayan komen negatif dilemparkan terhadapnya.

“Bukan mudah untuk dapatkan bentuk badan sebegini. Tidaklah terlalu langsing tetapi apa yang paling penting saya sihat dan dijauhkan daripada sebarang penyakit.

“Cuma apabila sudah berimej begini, macam-macam pula orang kutuk. Kurus salah, gemuk pun salah. Ada pula yang kata bila sudah kurus, saya tidak kelakar seperti dulu lagi,” luahnya.

Katalah apa pun, Zulin mengakui dia tidak dapat memaksa orang lain menyukai dirinya apatah lagi untuk memenuhi kehendak semua pihak.


BIARLAH apa yang diperkatakan orang tentang perubahan bentuk badannya ketika ini, Zulin mahu menjalani kehidupan seperti biasa dan enggan melayan kritikan negatif.

“Malas nak layan semua komen negatif. Jangan pedulikan kerana semua orang yang mengecam itu tidak beli produk saya pun.

“Tetapi kalau sampai terima terlalu banyak komen negatif, saya sekat dan padam semuanya. Tidak perlu baca dan layan, boleh sakit jiwa!” ujarnya yang turut mengeluarkan produk pelangsingan badan.

Ramadan 2021

Ditanya tentang sambutan Ramadan tahun ini, Zulin memberitahu tidak banyak perubahan dilakukannya.Tambahan pula, jadual sepanjang bulan puasa kali ini agak padat dengan urusan kerja dan bisnes.

Dia juga turut tertawa kecil apabila mengimbau semula kenangan berpuasa pada tahun lalu ketika negara dalam tempoh menjalani pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan.


SEPANJANG Ramadan tahun lalu, Zulin banyak mencuba resepi masakan akibat terkurung di rumah berikutan pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan.

“Saya tiada pengalaman sedih ketika berpuasa tetapi paling tidak boleh lupa pastilah Ramadan tahun lepas. Tiga bulan terkurung di dalam rumah. Macam-macam resipi saya masak, kuih rentung pun ada juga.

“Tak tahu nak takrifkan Ramadan tahun lalu sebagai kenangan manis atau pahit. Cuma harapan saya untuk Ramadan dan Syawal tahun ini agar semuanya akan menjadi lebih baik. Semoga jumlah kes positif Covid-19 akan turun,” ujarnya mengakhiri perbualan.

Sumber:https://www.kosmo.com.my

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 18-4-2021 10:49 AM | Show all posts
Zulin, I'm telling you this....
Ko gemuk ke, gempal ke, kurus ke...
Nobody gives a flipping F.
Ko adelah sgt insignificant.
Kalau ko hilang dr dunia hiburan pun xde sape yang akan meratib atas kehilangan ko.
So please, just disappear.
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2021 10:54 AM From the mobile phone | Show all posts
sendiri kopek bawang pastu tabur kat muka netizen
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2021 10:54 AM From the mobile phone | Show all posts
Tibaiunta betul la dia ni. Gossip dia ni kalau tak pasal kurus, pasal jantan. Tu je la pencapaian kau eh?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 18-4-2021 10:58 AM | Show all posts
PulutSambal replied at 18-4-2021 10:54 AM
Tibaiunta betul la dia ni. Gossip dia ni kalau tak pasal kurus, pasal jantan. Tu je la pencapaian ka ...

hahaha tu la pasai
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2021 11:04 AM From the mobile phone | Show all posts
I kesian kat Zulin. Anybody has gut to ask her step out? Elok kalau dia dok diam2, baru orang akan pandang dia sebagai permata. Kalau tidak, kaca je memandang. I percaya dia ada keistimewaannya yang tersendiri cuma bukan dalam dunia celebrity.
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2021 11:05 AM From the mobile phone | Show all posts
piao replied at 18-4-2021 10:58 AM
hahaha tu la pasai

Khens? Cer jadi artis yg berwawasan sikit. Buat kerja dulu baru sembang pasai jantan. Hang nak menikah dengan sapa pun takdak sapa kisah la hai... Ni kerjaya retis ko tu apa cerita? Apa sumbangan kau kepada "industri" seni tanah air setakat ni? Takdak kan. Zero.
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2021 11:16 AM From the mobile phone | Show all posts
Dia Tak pandai posing la. Gaya dia semua kaku. Nak nak lagi yg pose ala2 bukak mulut tu. Tak sampai sis.
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2021 11:18 AM From the mobile phone | Show all posts
Sbb ko kurus dgn short cut...org tak nampak each progress kuruss..tau tup dah kurus secara drastik...sbb tu imej ko gemuk masih segar di minda...
Cube ko take the right way...workout jaga makan...tonjolkan +ve jaga makan...so org akan nampak progress kurus ko tu...

Cube tengok ili sulaiman dia tunjuk cara dia loose weight progress dia menu dia...ni ko drastik sgt
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2021 11:26 AM From the mobile phone | Show all posts
my_irina replied at 18-4-2021 11:18 AM
Sbb ko kurus dgn short cut...org tak nampak each progress kuruss..tau tup dah kurus secara drastik.. ...

Lepas tu x mngaku kan...ngaku jela mcm yb rina harun tu...
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2021 11:31 AM From the mobile phone | Show all posts
Semoga berjodohan dgn Daniel.. dua2 ajuk suara org
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2021 11:34 AM From the mobile phone | Show all posts
Dia kata takmo jaja kisah centa tapi dlm artikel tu bercerita jugek. Wadehek betul
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2021 11:57 AM | Show all posts
kesian dia ni.. bakat ada..tapi pembawakan diri salah terus dibenci orang..padahal takde buat salah pon..jauh beza betul dgn sherry yg disenangi
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2021 12:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Awat muka tua sgt ni... muda lagikan.. sheols tkyah mekap lah... nmpk berusia sgt lah dgn mekap.
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2021 12:01 PM From the mobile phone | Show all posts
PulutSambal replied at 18-4-2021 10:54 AM
Tibaiunta betul la dia ni. Gossip dia ni kalau tak pasal kurus, pasal jantan. Tu je la pencapaian ka ...

Thanks dah sampaikan apa yang nak tulis tadi hahahahaha...
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2021 12:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni penyanyi, pelakon atau pengacara? Baca kat atas kata penah kuarkan single. Macam x penah dengar je lagu dia.
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2021 12:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Kurus tk fit badan nya....ni Kurus drastik ....sebab tk nampak bentuk badan yg kemas ...lain dgn badan dgn senam kemas Kan body muscle...
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2021 12:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Masih chubby mata akak tengok...
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2021 01:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Mcm2 pose dia buat tp semua cringey di mata iols pastu gambar edit la sikit, ni tangan gelap muka cerah
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2021 02:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Tah la dia ni mcm xde aura la.. mcm boring tgk dia.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list