Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
123Next
Return to list New
5371
View
44
Reply

Masih Menanti Anak Kedua, Mawi Minta Doa Moga Dikurniakan Zuriat

[Copy link]

Author: CARI-MRO       Show all posts   Read mode

Author
Post time 16-4-2021 12:47 PM | Show all posts |Read mode
Setelah hampir 13 tahun melayari bahtera perkahwinan, penyanyi dan penyampai radio Asmawi Ani atau selesa disapa Mawi memberitahu masih menanti untuk dikurniakan cahaya mata kedua bersama isterinya, Ekin Rahmat.


Menurut penyanyi berusia 39 tahun ini memberitahu dia dan isteri tidak merancang dan berserah kepada Yang Maha Esa mengenai perihal zuriat.


Meski masih belum dikurniakan cahaya mata kedua, bintang kelahiran program realiti nyanyian Akademi Fantasia musim ketiga ini tetap meluahkan rasa syukur dan gembira kerana mahligai cinta bersama isteri kekal bahagia.


Kredit foto: IG


Anak saya yang pertama dah umur 9 tahun dan sejujurnya saya ada berbincang dengan isteri saya untuk tambah anak, tapi itu semua rezeki daripada Allah jadi berserah sahaja kalau ada rezeki, InsyaAllah.


Tapi kami gembira dengan hidup kami sekarang ini. Alhamdulillah walaupun seorang anak kami boleh beri tumpuan yang lebih kepada antara satu sama lain.


Kalau tengok umur sekarang saya rasa dah tak boleh nak merancang ni sebabnya kita ni makin lama makin tua. Kalau ada rezeki, ada lah buat masa sekarang ni masih belum ada lagi, katanya kepada MH.




  



  



Dalam pada itu, Mawi mengharapkan agar peminat sentiasa untuk mendoakan agar dirinya dan isteri dikurniakan cahaya mata lagi.


Imbas kembali, Mawi mendirikan rumah tangga bersama pelakon Ekin Rahmat pada 28 Disember 2008 dan dikurniakan seorang cahaya mata perempuan bernama, Cahaya Malaikha. -CARI


Sumber: Media Hiburan

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 16-4-2021 01:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Mesti jap lagi porumer bandingkan heolls dgn munge
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2021 01:20 PM | Show all posts
kena berurut dengan sohai gigi penjarakan agar dapat tambah ilmu di dada
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2021 01:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Muka asal Ekin mmg mcm tu ke...
Klu mmg gitu muka asli dia..Ekin ni consider cantik la..bertuah ko mawi
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2021 01:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Ank mawi xdpt muka moden ekin. Menurun belah felda tab andak kot
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2021 01:46 PM From the mobile phone | Show all posts
makneng replied at 16-4-2021 01:03 PM
Mesti jap lagi porumer bandingkan heolls dgn munge

Muahahahahahaha....adui
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2021 02:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Ekin ni tak aging langsung ke rupa macam tu jugak
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2021 02:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Masa mula2 diorg kawen i mcm
Sedar x sedar dah 13thn....
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2021 02:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Pergi berurut kat sohai laaa. Takda nombo bolah p carik kat grinder. Kahkahkah
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2021 08:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Ekin ni muka mcm arab, mawi walaupun jawa tapi muka dia boleh tahan, ensem putih. Tapi anak diorg biasa2 je muka.
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2021 08:48 PM From the mobile phone | Show all posts
jerukkedondong replied at 16-4-2021 01:23 PM
Muka asal Ekin mmg mcm tu ke...
Klu mmg gitu muka asli dia..Ekin ni consider cantik la..bertuah ko  ...

I rasa muka ekin dr tepi nak dekat sama ngan azza elite..
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2021 08:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Muka anak macam muka ekin sebelum repair ke
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2021 11:00 PM From the mobile phone | Show all posts
jerukkedondong replied at 16-4-2021 01:23 PM
Muka asal Ekin mmg mcm tu ke...
Klu mmg gitu muka asli dia..Ekin ni consider cantik la..bertuah ko  ...

Seingat iolls mmg tu muka dia. Sebab dulu iolls nampak muka dia mcm bitchy sikit sbb iolls antara org yg bersimpati kat munge ahaks
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2021 11:02 PM From the mobile phone | Show all posts
kaka_tima replied at 16-4-2021 08:51 PM
Muka anak macam muka ekin sebelum repair ke

Tak lah, anak ikut muka darah jawa belah ayah tu
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2021 11:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Cece1234 replied at 16-4-2021 08:48 PM
I rasa muka ekin dr tepi nak dekat sama ngan azza elite..

Haaaaa. Me'ols dok terpikior. Sapaaaalah muka dia sama dengan ni. Kihkihkih.
Azza Sireh ghopernya
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2021 12:21 AM From the mobile phone | Show all posts
Kikin jnis xmo ank kot..kang nnti xleh metime..sorg ckuplerr
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2021 12:30 AM From the mobile phone | Show all posts
Siyes ehhh tak merancang???
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2021 12:34 AM From the mobile phone | Show all posts
Ikut muka apak kot...kampung.com
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2021 05:23 AM From the mobile phone | Show all posts
Edited by dua_chzy at 17-4-2021 05:27 AM
lazim replied at 16-4-2021 01:45 PM
Ank mawi xdpt muka moden ekin. Menurun belah felda tab andak kot


Takpe la. Yang penting budak tu sihat dan membesar penuh kasih sayang.

Rupa ni superficial sangat. Kita patut ajar anak2 kita untuk percaya dan konfiden dengan diri sendiri supaya dah kertu kelak tak bitter asyik bandingkan hidup ka fizikal ka dengan orang lain pehtu sebok cucuk, repair sana sini untuk lawa/hensemkan diri dari segi luaran tapi malangnya dalaman tetap sama yakni ngkau masih tetap seorang manusia yang insecure dan low self confidence disebabkan membesar dalam suasana penuh toksik kerana sentiasa dikritik/dibandingkan dengan orang lain.
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2021 01:39 AM From the mobile phone | Show all posts
Kenapa aku tngok muka anak ekin mcm muka mak mawi. Sebiji
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list