CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
12Next
Return to list New
View: 3372|Reply: 24

Bapa Ajak Anak Tangkap Basah Ibunya

[Copy link]
Post time 25-3-2021 04:27 PM | Show all posts |Read mode


Seorang ketua kampung wanita (kades) ditangkap oleh suaminya ketika berdua-duaan bersama pekerjanya. Turut sama dalam serbuan ialah anak sulong pasangan tersebut.




Kejadian mengaibkan (tanpa baju) tersebut dirakam dalam sebuah video hingga ianya tular di Kecamatan Nguling, Pasuruan.


Foto: imcnews




Malahan menurut si suami, dia sudah mengetahui perhubungan isterinya, 38 dengan pasangannya, 35  menerusi perbualan dan mesej rahsia namun merasakan mereka sudah tiga kali telah berhubungan intim.


Namun, kali ini dia telah berjaya membawa saksi untuk menghadapkan kes tersebut ke mahkamah desa.



Foto :Tribunesws





"Ada anak saya yang besar ikut sama melihat ibunya bersama lelaki lain. Sebelum ini saya tiada bukti, patutlah dia meminta cerai."



Berikutan itu, pihak wajib membicarakan pasangan tersebut dan ianya masih dalam proses mahkamah desa. - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 25-3-2021 04:37 PM | Show all posts
Takdapatlah seketul harta or anak kat bini. Kepandaian lelaki melayu gamaknya dah sampai ke indon leluhur
Reply

Use magic Report

Post time 25-3-2021 04:50 PM | Show all posts
Edited by Friska at 25-3-2021 04:52 PM

Bisa jadi karena sang suami tidak bisa memuaskan ibu kades.



Ibu kades masih muda dan cantik


Reply

Use magic Report

Post time 25-3-2021 04:59 PM | Show all posts
Friska replied at 25-3-2021 04:50 PM
Bisa jadi karena sang suami tidak bisa memuaskan ibu kades.

tak curang bukanlah indon tonyok namanya
Reply

Use magic Report

Post time 25-3-2021 05:01 PM | Show all posts
Friska replied at 25-3-2021 04:50 PM
Bisa jadi karena sang suami tidak bisa memuaskan ibu kades.

Kening macam bini Zahid kehkehkeh
Reply

Use magic Report

Post time 25-3-2021 05:02 PM | Show all posts
mintak la elok2 dgn somi, nak buat camana gayenye... haishh!
Reply

Use magic Report

Post time 25-3-2021 05:04 PM | Show all posts
tikusmontok replied at 25-3-2021 04:59 PM
tak curang bukanlah indon tonyok namanya

Yang namanya curang, di mana-mana juga ada Kakak. Di Malaysia juga banyak. Saya baca komentar di forum ini banyak kisah selingkuh yang luar biasa hingga saya jadi kaget
Reply

Use magic Report

Post time 25-3-2021 05:21 PM | Show all posts
Friska replied at 25-3-2021 04:50 PM
Bisa jadi karena sang suami tidak bisa memuaskan ibu kades.

cantik kening beliau... hahahahah
Reply

Use magic Report

Post time 25-3-2021 05:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Korang semua, friska ni mn sorang forumer tu. Lepas kes trisna, takkan la korang boleh tertipu lagi dengan mn indon ni
Reply

Use magic Report

Post time 25-3-2021 08:13 PM From the mobile phone | Show all posts
KBW2 replied at 25-3-2021 05:01 PM
Kening macam bini Zahid kehkehkeh

Hahahaha
Kan..
Reply

Use magic Report

Post time 25-3-2021 08:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Aduhhh.....
Reply

Use magic Report

Post time 25-3-2021 09:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Kades tu menda? Hok aloh aku bukan yindon rupanya, padanlah tak paham
Reply

Use magic Report

Post time 25-3-2021 09:41 PM | Show all posts
muda nya..
dh  jadi kepala desa..?
Reply

Use magic Report

Post time 25-3-2021 10:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Landasan stail kening dia
Reply

Use magic Report

Post time 25-3-2021 10:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Indon ni ada laki ada bini kat sana pun cakap tak kawin lagi dah cerai lah sebab nak kan orang Malaysia..tepat lagi nak duduk malaysia..esok dah tua lari balik kampung tinggal bini laki..kat kampung bebiji biji rumah sewa ada
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2021 06:17 AM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 25-3-2021 05:47 PM
Korang semua, friska ni mn sorang forumer tu. Lepas kes trisna, takkan la korang boleh tertipu lagi  ...

Takda siapa yg tertipu pun sis.busuk kencur bibik trisna tu semua org dah tau...kalau tak puas ngan laki gaji 5k boleh curang ngan bangla cuci toilet, itu katanya
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2021 06:45 AM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 25-3-2021 05:47 PM
Korang semua, friska ni mn sorang forumer tu. Lepas kes trisna, takkan la korang boleh tertipu lagi  ...

Kes trisna? Trisna bukan yindon ke noks?
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2021 10:53 AM From the mobile phone | Show all posts
Friska replied at 25-3-2021 05:04 PM
Yang namanya curang, di mana-mana juga ada Kakak. Di Malaysia juga banyak. Saya baca komentar di f ...

Kurangkan minum jamu ya embak...
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2021 10:54 AM From the mobile phone | Show all posts
KIM.K replied at 25-3-2021 04:37 PM
Takdapatlah seketul harta or anak kat bini. Kepandaian lelaki melayu gamaknya dah sampai ke indon le ...

Betul...ini taktik untuk suami ambil hak penjagaan..

lepastu upload dlm fb biar save Kat situ forever.

Sampai mati anak tu benci maknye
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2021 10:58 AM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 25-3-2021 05:47 PM
Korang semua, friska ni mn sorang forumer tu. Lepas kes trisna, takkan la korang boleh tertipu lagi  ...

Si trisna tu bini kedua juga..sesekali menyampuk jg dia tp mcm nmpk bodoh..huhu sorry
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Category: Semasa



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-12-2021 12:38 AM GMT+8 , Processed in 0.104062 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list