Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
12Next
Return to list New
2854
View
24
Reply

Puteri Sarah & Amyra Rosli jadi bualan ramai, dilihat macam kembar!

[Copy link]

Author: pestol       Show all posts   Read mode

Author
Post time 8-3-2021 09:45 PM | Show all posts |Read mode


Nama dua pelakon jelita ini, Puteri Sarah Liyana dan Amyra Rosli bukanlah asing lagi buat peminat drama tempatan apabila kedua-dua selebriti ini sering membintangi drama di kaca televisyen dengan bakat tersendiri sehingga nama mereka sering menjadi perhatian.

Walau bagaimanapun, nampaknya peminat Puteri Sarah Liyana mahupun Amyra Rosli bakal melihat gandingan mereka apabila isteri kepada pengarah dan pelakon terkenal, Syamsul Yusuf ini berkongsikan perkembangan diruangan Instagram.




Menurutnya bahawa nama watak mereka adalah Dian dan Fira namun dalam pada masa yang sama sekeping foto dimuat naik Puteri Sarah Liyana bersama isteri kepada pelakon, Amar Baharin ini sangat menarik perhatian ramai.

Mana tidaknya, kedua-dua pelakon ini yang tersenyum dan bergaya dalam cara pemakaian tudung yang sama menampakkan mereka seperti kembar bagi peminat dan pengikut.

[ig] https://www.instagram.com/p/CMGQMKInZFY/?utm_source=ig_embed[/ig]

Sehingga posting yang memaparkan sekeping foto itu mendapat ratusan komen yang mengatakan kedua-dua pelakon itu sangat sama dan seolah-olah macam kembar.

Selain dihujani dengan ratusan reaksi yang memberikan pandangan yang sama, foto yang dimuat naik itu juga menerima lebih 20,000 tanda suka ramai disamping memuji kecantikan kedua-dua pelakon terbabit yang kini memiliki dua orang cahaya mata.

Macam kembar la!



Cantik dua-dua




SUMBER
PUTERI SARAH LIYANA

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Author
 Author| Post time 8-3-2021 09:45 PM | Show all posts
abang lokman pun ada kembar juga.... sebelah2sama je... ketiak abang kembar juga
Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2021 11:00 PM | Show all posts
napa iols tengok puteri sarah lebih kembar dengan bini seseorang innih?



Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2021 11:03 PM From the mobile phone | Show all posts
user.name replied at 8-3-2021 11:00 PM
napa iols tengok puteri sarah lebih kembar dengan bini seseorang innih?

Penghinaan kepada puteri sarah,pujian kepada bini seorang inihhh..
Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2021 11:06 PM | Show all posts
Edited by user.name at 8-3-2021 11:07 PM






Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2021 11:08 PM From the mobile phone | Show all posts
user.name replied at 8-3-2021 11:00 PM
napa iols tengok puteri sarah lebih kembar dengan bini seseorang innih?

Jahatnya kaka hahhaha, walaupun memang iras2 koh koh koh.
Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2021 11:15 PM | Show all posts


Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2021 11:25 PM | Show all posts


Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2021 11:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Excuse me!! Puteri sarah ni iras maria ozawa okehh
Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2021 11:32 PM From the mobile phone | Show all posts
user.name replied at 8-3-2021 11:15 PM

penah terjebak pakai tudung nampak leher jugak bini sohai, zaman rebel frust nonggeng ke nih
Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2021 11:35 PM | Show all posts


Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2021 11:41 PM From the mobile phone | Show all posts
bakingsoda replied at 8-3-2021 11:32 PM
penah terjebak pakai tudung nampak leher jugak bini sohai, zaman rebel frust nonggeng ke nih

masih tunang mawi katanyerr

Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2021 11:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Puteri sarah x mkn gambar.. klu tgk real lawa giler

Apo samakan dgn iza zaim coii coiii coii

Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2021 11:50 PM | Show all posts

ada iras2 kaka najanirah pulak yang bawah tu...
tapi najanirah versi kaya n wangi...
Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2021 11:50 PM | Show all posts
pestol replied at 8-3-2021 09:45 PM
abang lokman pun ada kembar juga.... sebelah2sama je... ketiak abang kembar juga

TT  geli ler tgk profile TT...bawak2 ler berbaju...yg berlengan okay...
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2021 12:01 AM From the mobile phone | Show all posts
Bentuk muka both nak sama, both ada jaw berpetak... Ina naim jaw dia bulat chuolss mana sama. Ade ade je.  Btw tak elok bawak keluar gambar tak tutup aurat tu. Sarah and Amyra both cantik flawless sgt.
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2021 12:04 AM From the mobile phone | Show all posts
user.name replied at 8-3-2021 11:41 PM
masih tunang mawi katanyerr

Ya hamponnnnn. Kenapalah mak Iza Zaim tak terima je lamaran polis tu? Drpd lamaran Sohai Kepam Gigi Pnjarakan SoSial
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2021 12:14 AM From the mobile phone | Show all posts
user.name replied at 8-3-2021 11:00 PM
napa iols tengok puteri sarah lebih kembar dengan bini seseorang innih?

Baler , isteri seseorang ni muka nya senantiasa kember dgn retis terkenal malays .. bermakna mmg isteri seseorg ni pure lawa tnp sentuhan makeup yg tebal n filterrrrr
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2021 12:15 AM | Show all posts
Edited by Hypothetically at 9-3-2021 12:18 AM

Jauh beza. Tak sama langsung. Puteri Sarah at the right angle, mmg cantik.

Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2021 12:25 AM From the mobile phone | Show all posts
Edited by zallama at 9-3-2021 12:26 AM

Mksudnya iza zaim pon chantek jew lau lkinya bukan si sohai lksa tuh...
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list