Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
12Next
Return to list New
4344
View
32
Reply

"Kami Dah Tunang Sebenarnya" - Sharifah Sakinah

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 4-3-2021 01:40 PM | Show all posts |Read mode
Pelakon Sharifah Sakinah, 32, mendedahkan dia sudah pun bertunang dengan kekasihnya berasal dari Sweden, Michael Hansen, 42.


Bagaimanapun, bintang drama Aku Yang Kau Gelar Isteri itu tidak mendedahkan tarikh pertunangannya secara terperinci.








Meminta ramai agar menghormati pendiriannya, Sakinah atau nama sebenar, Sharifah Nurul Sakinah Syed Abu Bakar Al-Khaired gembira kerana fasa perkenalannya bersama duda kepada dua cahaya mata itu berjalan dengan harmoni.


Saya gembira berkenalan dengan dia dan kami sudah pun saling mengenali hampir 9 bulan. Sejujurnya juga, kami sebenarnya sudah bertunang, katanya.


Adik kepada penyampai radio, Sharifah Shahirah ini turut menambah, majlis pernikahan mereka kelak akan diadakan dalam serba ringkas.


Cuma dari segi persiapan perkahwinan, saya kalau boleh tidak mahu membazir duit untuk majlis itu nanti. Ramai sedia maklum jika berkahwin, ini merupakan yang kedua bagi saya dan Michael.


Jadi kami mungkin buat keputusan untuk melangsungkan majlis akad nikah sahaja nanti, insya-Allah, katanya kepada MH.


Ditanya mengenai kehidupannya sebagai ibu tunggal pula, Sakinah memberitahu dia tidak rasa tertekan kerana memiliki bekas suami, Aliff Adha yang sentiasa memberi sokongan.


Meski sudah berpisah, namun mereka masih berkawan demi permata hati, Anais Adha.








Saya tak rasa tekanan pun menjadi seorang ibu tunggal sebab bekas suami saya sangat memahami. Malah dia juga banyak membantu terutamanya dari segi penjagaan anak.


Misalnya ketika saya perlu lokasi pengambaran, anak akan dijaganya dan kami mempunyai persetujuan yang sangat baik.


Kami juga tidak ada pergaduhan langsung kerana kalau boleh, tidak mahu merumitkan keadaan, katanya.




Sumber: Media Hiburan

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 4-3-2021 01:45 PM | Show all posts
memang sepatutnya dari awal si kinah ni rembat mat salleh dari kau ambik bangsa cicah budu belacan.
Reply

Use magic Report

Post time 4-3-2021 01:49 PM | Show all posts
bertunang style western ler tu....'will you marry me?' 'yes' sarung cincin...done!
Reply

Use magic Report

Post time 4-3-2021 01:55 PM | Show all posts
kau kawen pun org bersyukur.. dah mcm laki bini dah..
takyah nak tunang bagai..
Reply

Use magic Report

Post time 4-3-2021 02:01 PM From the mobile phone | Show all posts
KIM.K: belum apa2 ko dah bagi lelaki ajnabi jaga anak ko kinah..bodohnya


Rsenye dia refer kpd ex husb dia sis..
Reply

Use magic Report

Post time 4-3-2021 02:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Ex husband dah ada pengganti belum?
Reply

Use magic Report

Post time 4-3-2021 02:05 PM | Show all posts
Kakasinci replied at 4-3-2021 02:01 PM
Rsenye dia refer kpd ex husb dia sis..

Sori so stupid of me
Reply

Use magic Report

Post time 4-3-2021 02:07 PM | Show all posts
takde sape kesah pun dik ko bertunang ke tak... macam la ada beza hidup sebelum tunang dan selepas... yang pasti sheols salah sorang meleis yang iols tengok bangga betul dapat laki2 tua kokesen.... macam dah cukup berjaya dalam hidup gittew dapat kokesen...

sape tag kinah dapat 10k, tc applies gittew puiiihhh
Reply

Use magic Report

Post time 4-3-2021 02:12 PM From the mobile phone | Show all posts
dudaberhias: takde sape kesah pun dik ko bertunang ke tak... macam la ada beza hidup sebelum tunang dan selepas... yang pasti sheols salah sorang meleis yang iols  ...


Setuju dgn komen kaka dude

Meh kaka norm nak join jugakkkk...











Puikkkkkkkkkk
Reply

Use magic Report

Post time 4-3-2021 02:14 PM | Show all posts
apo ajo ko ni kinah....emmmmmm
Reply

Use magic Report

Post time 4-3-2021 03:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah.   
Reply

Use magic Report

Post time 4-3-2021 04:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Omputih, beli cincin tunang lah kira tu kan.
Reply

Use magic Report

Post time 4-3-2021 04:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Sebab dah tunang ke dlm iG karipop tu video dia bgn tido terus minum n makan makanan yg disediakan encik tunang  dengan muke sememeh..
Reply

Use magic Report

Post time 4-3-2021 04:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Normabaru replied at 4-3-2021 02:12 PM
Setuju dgn komen kaka dude

Meh kaka norm nak join jugakkkk...

Jangan lupa tag sepundal kinah untuk dapat 10K, TC appliesss gturhhhh.... Boleh claim cash dekat bumi mendatar antivaks sohemi duduk...
Reply

Use magic Report

Post time 4-3-2021 04:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Sonok ke dpt jantan tua bekas laki org tu??satu penghargaan ke?based on benang b4 this ko yg jadi penyebab jantan tu bercerai ngan ex bini
Reply

Use magic Report

Post time 4-3-2021 04:26 PM From the mobile phone | Show all posts
marsie replied at 4-3-2021 01:49 PM
bertunang style western ler tu....'will you marry me?' 'yes' sarung cincin...done!

mlm tu kongkekkk. kannn???
Reply

Use magic Report

Post time 4-3-2021 04:42 PM | Show all posts
Tunang cara kokesen kan? Ker tunang cara melayu?
Reply

Use magic Report

Post time 4-3-2021 04:57 PM From the mobile phone | Show all posts
mieymiey replied at 4-3-2021 04:42 PM
Tunang cara kokesen kan? Ker tunang cara melayu?

Aku suke jee mat saleh cina korea.. indu aku tak mooo.. tp aku nak kawin fgn omputih semua ni takde laaaa sbb demi agama dan bangsa.  Cewahhh aku kopipes ayat raja ilya dgn cucu brian yg tsk mo beerlakin holywood sbb bogel.. koh koh koh
Reply

Use magic Report

Post time 4-3-2021 04:59 PM From the mobile phone | Show all posts
ouh.. ingt dh nikah.
Reply

Use magic Report

Post time 4-3-2021 05:05 PM | Show all posts
Buritan replied at 4-3-2021 04:57 PM
Aku suke jee mat saleh cina korea.. indu aku tak mooo.. tp aku nak kawin fgn omputih semua ni takd ...

Mencintai tak semestinya memiliki gituuuu. Kita berbeza agama dan bangsa.
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list