Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
6826
View
117
Reply

Lelaki Vietnam nekad buat pembedahan plastik kerana diejek tak hensem

[Copy link]

Author: Boomibulat       Show all posts   Read mode

Author
Post time 3-3-2021 11:08 AM | Show all posts |Read mode
Edited by Boomibulat at 3-3-2021 11:29 AM

Kacak selepas diejek
l.png
Agensi
Hanoi: Seorang lelaki mendakwa terpaksa menjalani pembedahan plastik pada wajahnya selepas dia dijadikan bahan jenaka ketika meminta kerja.

Do Quyen yang berusia 26 tahun membuat pengakuan itu menerusi TikTok kini menjadi popular dengan penampilan terbaharunya.
Bagi mendapatkan wajah yang diidamkan, dia perlu menjalani sembilan prosedur pembedahan, lapor portal Odditycentral.com.

Penampilan terbaharunya itu ternyata mengejutkan kenalan dan ahli keluarga kerana perubahan wajah yang ketara.
Pembedahan itu dibuat khususnya pada muka, mata dan hidung.

Lelaki itu membuat keputusan menukar wajahnya selepas dia ditertawakan penemu duga kerana wajah yang tidak kacak.
Dia kini bekerja sebagai jurusolek di Saigon memberitahu pengikut TikTok bahawa dia membelanjakan sebanyak AS$17,400 (kira-kira RM70,500).

Ia untuk mentransformasikan wajahnya supaya menjadi kacak.
Quyen sebelum ini sudah lama berdepan dengan sikap sinikal masyarakat yang sering menjadikan wajahnya sebagai bahan lawak.

Namun, kini segala-galanya berubah apabila dia memiliki wajah yang jauh berbeza dengan penampilan sebelumnya.
"Saya sukar mendapatkan pekerjaan dan sering diejek setiap kali memohon kerja.

"Kos pembedahan ini ditanggung sepenuhnya daripada wang simpanan kerana saya bukan daripada keluarga berkemampuan," katanya.
Dalam pada itu, perubahan wajah lelaki ini menjadi bahan berita media tempatan di negaranya.

Ia selepas ramai yang seakan-akan tidak percaya terhadap perubahan mendadak penampilannya pada masa kini.
do.png

Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 3-3-2021 11:15 AM From the mobile phone | Show all posts
Macam Pan Asian kan muka heols..heols buat kat mana boleh hensem camtu.
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 11:22 AM From the mobile phone | Show all posts
Muahaha,jap lg kwin ank mewarisi gen suami juga
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 11:27 AM From the mobile phone | Show all posts
Dah boleh jadi model ni
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 11:32 AM | Show all posts
kalau mcm ni,bomoh susuk xleh cari makan hahahahaha....
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 11:36 AM | Show all posts
Iols ada kenalan gigih ke korea buat segala... owing rambut pun beli kat korea.... malas nak tegur gasak kau.. duit kau kan. jgn mintak duit dari aku dah
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 11:38 AM | Show all posts
Bukan benda baru ramai je yang dah lama lakukan perkara yang sama sepertinya.  
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 11:38 AM | Show all posts
sukar dapatkan kerja tapi ada wang simpanan cecah 70K...hebat dik....
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 11:39 AM | Show all posts
Fuhhh.....100% beza....
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 11:42 AM | Show all posts
persis Zoey kematian kucing
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 11:45 AM | Show all posts
dem boi, u are too pretty now.  jd lah model komersial.
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 11:48 AM | Show all posts
part hidung tu mmg aku kagum la
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 11:59 AM | Show all posts
mcm tipu je...
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 11:59 AM | Show all posts
Tukar terus muka adik ni
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 12:04 PM From the mobile phone | Show all posts
takdela huduh sgt pun rupe asal die. teros berubah muke heols ye. teros jd sepupu zen saidin  

bole la sajat pindah sane tekel Do Quyen ni

Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 12:04 PM | Show all posts
esok lusa buat pembedahan potong zakar pulak

maklumla

jurusolek lelaki kn perempuan terperangkap dalam dubur lelaki

ish ish iiiiiiiiiiiiiish
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 12:05 PM From the mobile phone | Show all posts
wow menjadi
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 12:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Share no doctor tu sekali dik oiiii.
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 12:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Lebih cun dari mat salleh. Hebak.. Hebak
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 12:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Jgn smpai jadi mcm kat cina tu dah la.. mak/pak lawa..skali kluar anak huduh yaamponn sbb ikut dna original parents
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list