Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
12Next
Return to list New
2078
View
26
Reply

[Tempatan] PDRM: 31 Anggota Polis Terlibat Macau Scam Dibuang Kerja, Tahniah IGP!

[Copy link]

Author: ifanonline       Show all posts   Read mode

Author
Post time 2-3-2021 10:43 PM | Show all posts |Read mode
Edited by ifanonline at 2-3-2021 10:45 PM


31 Anggota Polis Terlibat Dengan Addy Kanna Akan Ditamatkan Perkhidmatan

Oleh

Pada 01/03/2021
Kes sindiket penipuan Macau Scam dan perjudian dalam talian melibatkan Addy Kanna nampaknya masih terus berjalan di mana Ketua Polis Negara, Tan Sri Abdul Hamid Bador mengesahkan 31 pegawai dan anggota polis yang terlibat akan ditamatkan perkhidmatan.
Bukan hanya dibuang kerja, mereka yang melanggar amanah itu juga akan dikenakan hukuman berat sebaik sahaja Jabatan Integriti dan Pematuhan Standard (JIPS) melengkapkan kertas siasatan.





Kesalahan itu dianggap sesuatu yang amat serius atas kepentingan orang ramai. Bukan calang-calang saya sebagai Ketua Polis Negara untuk mengambil tindakan. Jadi saya membawanya ke peringkat atasan supaya ia dapat diadili sebaiknya dan seadil-adilnya.

Apabila perkara ini diangkat ke atas kemungkinan hukuman dikenakan kepada mereka adalah buang kerja, turun pangkat atau lain-lain termasuk potongan gaji, tetapi dua hukuman yang utama pastinya dibuang kerja atau diturunkan pangkatitu kuasa yang ada pada SPP. C Katanya kepada pemberita.

Semua anggota yang ditahan selepas didapati memiliki nilai aset dan kehidupan luar berbisa dibandingkan dengan anggota biasIni termasuklah seorang pegawai berpangkat inspektor yang kantoi memiliki wang simpanan berjumlah RM1 juta.



Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 2-3-2021 10:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Makin ramai la founder2 produk timbang kilo dan influncer bagai.

Nak jadi YouTuber tak mampu sebab buduh..xda contain.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 2-3-2021 10:45 PM | Show all posts
Diharapkan ramai lagi anggota PDRM di buang kerja atas pelbagai jenayah yg lain
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2021 11:07 PM From the mobile phone | Show all posts
publish la nama diorang skali.cemana nk tahu betul ke 31 org dh kene buang keje
bukan apa, biar satu family depa malu
yg bini depa pun biar malu skali sbb selama ni belagak mcm kaya T20 walau laki cuma keje polis je
pastu mesti acah2 nk speaking dgn anak2 depan org lain demi nak menunjukkan yg dia tu betul2 kaya
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2021 11:09 PM | Show all posts
habis tu tkkn nk lantik gay2 dan pondan2 pedo jd polis?
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2021 11:21 PM From the mobile phone | Show all posts
cmf_premierleag replied at 2-3-2021 11:07 PM
publish la nama diorang skali.cemana nk tahu betul ke 31 org dh kene buang keje
bukan apa, biar sat ...

hahahaha lawak bab speaking ngan anak2 depan orang lain tu..padahal anak nganga tak paham mak duk cakap apa
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2021 11:30 PM From the mobile phone | Show all posts
MeghanK replied at 2-3-2021 11:21 PM
hahahaha lawak bab speaking ngan anak2 depan orang lain tu..padahal anak nganga tak paham mak duk  ...

kalo stok2 bini polis acah2 kaya sbb laki involve in macau scam, depa cuma mampu speaking pun stok2 cuma reti yes no thankyou don't touch eat this sleep early bagai jah basic2 english jah konsepnya
demi nk tunjuk depa sgt kaya raya gitu
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2021 11:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Selayaknya!
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2021 11:36 PM From the mobile phone | Show all posts
cmf_premierleag replied at 2-3-2021 11:30 PM
kalo stok2 bini polis acah2 kaya sbb laki involve in macau scam, depa cuma mampu speaking pun stok ...

tak masuk lagi bab nama..rayyan, danish, zara..pastu kena sebut kuat2 depan orang
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2021 11:48 PM From the mobile phone | Show all posts
MeghanK replied at 2-3-2021 11:36 PM
tak masuk lagi bab nama..rayyan, danish, zara..pastu kena sebut kuat2 depan orang

cth ayat sewaktu dinner di kalangan bini2 real superorka T20 "danish, you want to eat this? or this? or this? or this? or this? (sambil tunjuk kat 5 jenis buffet spread depan mata sbb tak tau apanama sume tu in english )
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2021 11:57 PM From the mobile phone | Show all posts
cmf_premierleag replied at 2-3-2021 11:48 PM
cth ayat sewaktu dinner di kalangan bini2 real superorka T20 "danish, you want to eat this?  ...

danish don't..danish sit down..danish no no no don't..ayat pendek2 sebab english basic je
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 12:01 AM | Show all posts
Padan muka....CASH
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 12:01 AM From the mobile phone | Show all posts
cmf_premierleag replied at 2-3-2021 11:30 PM
kalo stok2 bini polis acah2 kaya sbb laki involve in macau scam, depa cuma mampu speaking pun stok ...

Pulak dahhh
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 12:03 AM From the mobile phone | Show all posts
BicaraHatiku replied at 3-3-2021 12:01 AM
Pulak dahhh

ini realiti sis..iols dah biasa jmpe org mcm ni
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 12:04 AM | Show all posts
selayaknyaaa tapi tak cukuppp!!!
mereka dah rosakkan hidup beribu2 orang tua yang kena tipu duit juta2....

harap2 duit2 haram yang ada sisa2 deorang guna untuk makan minum, beli pakaian dan berbelanja tu sumpah deorang bagi perut buncit dan mati dalam keseksaan yang tak terkata...
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 12:04 AM From the mobile phone | Show all posts
MeghanK replied at 2-3-2021 11:57 PM
danish don't..danish sit down..danish no no no don't..ayat pendek2 sebab english basic je

basic jah mampu
kang buat ayat panjang2 kang kantoi lak grammar vocab sume ke laut
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 12:07 AM From the mobile phone | Show all posts
cmf_premierleag replied at 3-3-2021 12:04 AM
basic jah mampu
kang buat ayat panjang2 kang kantoi lak grammar vocab sume ke laut

malu apa tah cakap melayu..iols ngan melayu tade nya gigih spikim..kalau ngan keluarga sendiri lagi hentam cakap dialek negeri je..koser nak tunjuk apa kat orang
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 12:12 AM From the mobile phone | Show all posts
cmf_premierleag replied at 3-3-2021 12:03 AM
ini realiti sis..iols dah biasa jmpe org mcm ni

Tibah meols teringat video Datin .. Jemput uols.. Bismillah.. yummy!!
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 12:30 AM From the mobile phone | Show all posts
Okehh..macau scam y bilisw dah buang keje. Y jerung mcm mana plak?

Lagi satu tekong2 pati tuh,mohon siasat n buang warganegara yee..kita tak perlu taik dalam negara..
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 09:57 AM | Show all posts
cmf_premierleag replied at 2-3-2021 11:48 PM
cth ayat sewaktu dinner di kalangan bini2 real superorka T20 "danish, you want to eat this?  ...

lawak la kak premi nih...saya terbayangkan arwah pelakon kak Yan yg berlakon speaking english...menjadi betul dia berlakon sampai teringat2 sehingga kini
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list