CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 1423|Reply: 7

Kerana Wanita Lagi, Lelaki 'Lunyai' Dibelasah 2 Individu Di Kemaman

[Copy link]
Post time 2-3-2021 09:28 AM | Show all posts |Read mode
Seorang lelaki cedera dibelasah dua individu dalam insiden yang dikatakan bermotifkan berebut wanita di sebuah pusat perniagaan di Chukai di sini semalam.


Perbuatan dua lelaki itu telah tular di media sosial menerusi penyebaran video berkenaan dipercayai dirakam orang ramai yang menyaksikan kejadian tersebut.




Tangkap layar video seorang lelaki dibelasah di Chukai, Kemaman yang tular di media sosial.





Berdasarkan video berdurasi 29 saat tersebut, mangsa yang menunggang sebuah motosikal telah dibelasah oleh dua lelaki menaiki sebuah kereta Perodua Viva.


Dua lelaki berkenaan terus membelasah mangsa walaupun cuba dileraikan sebahagian orang ramai yang menyaksikan kejadian itu.


Difahamkan sebelum kejadian, mangsa yang menunggang motosikal sedang berbincang dengan dua lelaki bagi menyelesaikan masalah mereka.


Tidak lama kemudiannya, motosikal mangsa dikatakan terlajak sebelum terlanggar cermin sisi kereta dinaiki dua lelaki itu.


Ia telah membuatkan kedua-dua lelaki berkenaan naik berang sebelum bertindak memukul mangsa hingga cedera.


Sementara itu, Ketua Polis Daerah Kemaman, Superintendan Hanyan Ramlan ketika dihubungi memberitahu pihaknya masih belum menerima sebarang laporan berkaitan kejadian itu.




Sumber: K! ONLINE

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-3-2021 11:15 AM From the mobile phone | Show all posts
Org Ganu ni....klu pasal Puk*....terus hilang kewarasan....

rogol, sumbang mahram, bergaduh sbb puk* , dorang lah juara.....


Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2021 11:38 AM From the mobile phone | Show all posts
Teringin nak tgk muka betina yg direbutkan tu
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2021 11:58 AM From the mobile phone | Show all posts
Rebut pompuan, mcm la ada 1 je pompuan kt dunia ni. Yg pg langgar side mirror kete dah kenapa, nk tunjuk protes? Nasib nyawa tak melayang
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2021 12:01 PM | Show all posts
baguslah berebut puk* kang kalau jantan jadi gay pompuan juga yang rugi



Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2021 12:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Lawa + special sgt ke yg direbutkn tu?
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2021 02:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Scheherazade: Lawa + special sgt ke yg direbutkn tu?


Lagi cantik dari fariska bibik indon
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2021 09:34 PM | Show all posts

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

7-12-2022 01:26 AM GMT+8 , Processed in 0.102184 second(s), 31 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list