Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
1232
View
13
Reply

Adi Putra Sebak pulak dah...Baca Doa Di Hari Jadi

[Copy link]

Author: piao       Show all posts   Read mode

Author
Post time 26-2-2021 08:24 PM | Show all posts |Read mode
Adi Putra Sebak Bila Anak Istimewa Baca Doa Di Hari Jadi

Pelakon lelaki popular, Adi Putra baru sahaja menyambut ulang tahun kelahiran yang ke-40. Diraikan dalam serba sederhana, Adi Putra meluahkan rasa sebak apabila anak istimewanya yang tidak dapat mendengar dan bercakap membacakan doa di sambutan tersebut.





Jelas Adi Putra lagi, tiada kata yang dapat menggambarkan rasa syukur menerima hadiah berupa doa yang tidak dapat dibeli di mana-mana.

  


Saya sangat sebak bila putri saya Zara Adelia yang tak boleh mendengar dan bercakap membacakan doa selamat buat hari jadi saya. Allahu, bergenang air mata saya. Allah saja yang tahu. Inilah hadiah paling cukup istimewa yang tak dapat beli di mana-mana.

Terima kasih isteriku, az-zahra, nani, yang meraikan ulang tahun ku ke 40 tahun. Perasaan sangat bersyukur yang pernah di pesan Habib Ali Zaenal Abidin.
#taatpadayangsatu
#adpfamily

Menerusi video pendek yang dimuat naik, pelakon Aku Yang Kau Gelar Isteri ini dilihat memegang sebiji kek di samping isteri dan anak-anak. Walaupun hanya meniup lilin, sambutan ini pasti bermakna apabila bersama keluarga tersayang.

Di Instagram, video yang dimuat naik mendapat lebih 200k tontonan dan 800k komen. Rata-rata mendoakan kesejahteraan buat keluarga kecil ini.

SUMBER : Adi Putra

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 26-2-2021 08:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Heols ada berapa wife sekarang?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 26-2-2021 08:40 PM | Show all posts
sharlenetexas replied at 26-2-2021 08:34 PM
Heols ada berapa wife sekarang?

1 je la kan rujuk balik yg ni.....
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2021 09:04 PM From the mobile phone | Show all posts
tu anak kandung ke
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2021 09:29 PM From the mobile phone | Show all posts
piao replied at 26-2-2021 08:40 PM
1 je la kan rujuk balik yg ni.....

Cabtik anak angkat dia ... mulaa laa otak aku ni pikir bkn bkn.. riso aku adi bebitd cabul ke rogol bdk tu... dah byk sgt kes .... adoiii otak aku ni
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2021 10:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Buritan replied at 26-2-2021 09:29 PM
Cabtik anak angkat dia ... mulaa laa otak aku ni pikir bkn bkn.. riso aku adi bebitd cabul ke rogo ...

Jangan travel jauh sangat, doa yg baik2 sis. Kasihan dong sama anaknya.
Anak istimewa, jarang orang nak ambil bela buat anak angkat.
Semoga yg baik2 aja buat si anak,janganlaa dianiaya plak.
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2021 10:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Suchi replied at 26-2-2021 10:09 PM
Jangan travel jauh sangat, doa yg baik2 sis. Kasihan dong sama anaknya.
Anak istimewa, jarang ora ...

Harap mcm tuuu laaa.. jgnlaa aniaya ahli syurga nii.. tu laa.. aki ni mmg suke menerawang skit.. koh kih .. harap otak aku salahhh
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2021 03:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Sedey wey, walau aku tak berapa suka ngan mamat ni. Hari merdeka kita, dia plak beria cium bendera kita, beranak kat SG kot.
Tapi pasal anak angkat dia, sedey wey. Harap jangan dianiaya budak tu. Ramai jer bila cerai berai, anto anak angkat pegi rumah kebajikan.
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2021 05:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Pibedey bang adi.. nampak tua n gemuk sungguh bang adi dalam Aku Yang Kau Gelar Isteri ..air muka muka pun bertangkup aje.. hilang sudah kekacakkan bang adi.. kemon bang.. pegi gym balik..... Baru 40 kot tahun ni.. muda lagi.. jamgan biarkan body tu boyak kelaut... Kembali ke darat donggg!!
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2021 09:48 PM | Show all posts
Buritan replied at 26-2-2021 09:29 PM
Cabtik anak angkat dia ... mulaa laa otak aku ni pikir bkn bkn.. riso aku adi bebitd cabul ke rogo ...


... Allahhuakbar...orang tu berbuat kebajikan mengambil anak istimewa utk diberi kasih sayang dan perlindungan ...
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2021 09:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Buritan replied at 26-2-2021 01:29 PM
Cabtik anak angkat dia ... mulaa laa otak aku ni pikir bkn bkn.. riso aku adi bebitd cabul ke rogo ...

Gilosss lerrrrr. Aida syg giler kot ank dia
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2021 10:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Dua dua anak angkat ke sorang je.
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2021 10:11 PM From the mobile phone | Show all posts
adaakukesah replied at 27-2-2021 10:02 PM
Dua dua anak angkat ke sorang je.

Rasa dua2 anak angkat.. Aida ni banyak kali gugur
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2021 10:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Adi ni banyak berubah lepas tak jadi cerai tu. Bagus la mcm tu..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list