Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
12Next
Return to list New
3182
View
36
Reply

Shaheizy Sam Nak Fokus Berniaga, Syatilla Melvin Belum Terbuka Hati Nak Berlakon Lagi

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 26-2-2021 03:47 PM | Show all posts |Read mode
Shaheizy Sam kata dia terpaksa mengorbankan minatnya terhadap lakoanan semata-mata mahu memberikan sepenuh perhatian kepada dunia perniagaan.


Sam menambah yang lakonan kini menjadi sumber pendapatan kedua kerana melihat masa depan yang lebih cerah dalam bidang perniagaan.




Foto: IG




"Saya memang dah mula slow down dalam bidang lakonan sejak filem Polis Evo lagi. Kalau tengok sebelum ini pun, dalam masa setahun saya hanya ada lebih kurang dua filem sahaja. Saya dah nampak diri saya di masa hadapan sebagai ahli perniagaan.


"Untuk berniaga ni saya tak boleh nak beri tumpuan kepada benda-benda lain. Bagi saya, untuk belajar tentang perniagaan... saya perlu korbankan dunia lakonan walaupun ia memang minat saya.


"Apabila saya dah kurangkan berlakon sebab berniaga ni, nampak la pengorbanan saya berbaloi. Sekarang ini memang lakonan merupakan pendapatan kedua manakala perniagaan menjadi keutamaan," katanya kepada mStar.


Sementara itu isterinya Syatilla kata dia belum terbuka hati nak aktif kembali dalam lakonan kerana seronok berada dalam bidang perniagaan.


  



"Untuk saya pula... masih belum terbuka hati lagi untuk berlakon semula sebab sekarang ini saya memang tengah seronok dengan dunia perniagaan. Sebelum ini, saya tak ada ilmu dalam bisnes... tak semua artis jual barang akan laku walaupun ada banyak pengikut di laman sosial.


"Kalau sekadar menjadi artis dan banyak duit tapi tak ada ilmu dalam bisnes, tak akan bertahan lama. Sebab itu, sampai sekarang saya masih belajar tentang perniagaan. Kesilapan saya sebelum ini, saya berlakon tapi tak ada ilmu nak simpan duit.




  



"Tapi saya bersyukur sejak mula ceburi dunia perniagaan, saya banyak belajar dan boleh menyimpan duit. Masa berlakon tu, tak nampak duit pergi mana."


Sam dan Tilla kahwin pada 2016 dan dikurniakan dua orang anak. -CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 26-2-2021 04:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Masih tiada komen..
Ills first ke ni
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2021 04:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Woi palat! Ni bukak gosip la ngok!
Benda benda bodoh sampah ni tak layak masuk benang pun! Cibai kau sepol!

Macam penting sgt si pompuan muka tua ni dgn laki dia yg busuk sampai kau beria nak bukak benang. Kau dgn melvins memang sampah!!!

Tak payah la berlakon, kau tu tak berbakat, sama dgn adik kau muka tua tu yg bajet highclass padahal tebal perangai acik2 busuk kepam pprt tersangkak!

Adanya kau dalam industri ni cuma utk dimaji hamun, dihina diludah! Tu sesuai dgn kau & sepol sangkak!


Bodoh

Puihhhhh puihhhhh puihhhhh puihhh puihhh dekat muka korang bertiga yg busuk

Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2021 04:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Bisnes jual ubat kepam lah sam laki bini.

Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2021 07:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Ya ampunnn sendu gila benang ni. Palau je la laki bini nih
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2021 07:56 PM | Show all posts
kalau rhoper gendut gitu memang la kena fokus niaga dik...
pengarah mana yang rela nak ambil jadi hero... kusss semangat pengarah2 pun...

david teo dah pernah cuba bagi sorang pelakon dia naik... yang gendut muka poyo tu... dia keluarkan macam2 filem papa i love you lah untuk pelakon tu... ujung2 tak naik2 juga...

dah buta ke haper david teo masatu...
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2021 08:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Ya Tuhan engkau tutupkanlah hati si Tilla ini dari berlakon lagi.
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2021 08:50 PM | Show all posts
X ingin nak tgk kalau ada dua org ni
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2021 08:53 PM From the mobile phone | Show all posts
elehh, ckp jela ngko dah tk laku.
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2021 08:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Pasangan retis paling tersangkak di abad ini...yuckss
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2021 09:01 PM From the mobile phone | Show all posts
kalau terbukak hati pon.. ade ke org nk amik lg.. dh sendu di pg syawal musim cobid kn
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2021 09:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Dua2 tak payah berlakon dah la. Buat nyemak je.
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2021 09:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Boleh x nak cakap "untungla ada bang ipaq kaya"
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2021 09:50 PM From the mobile phone | Show all posts
makin boyak laaa
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2021 09:55 PM From the mobile phone | Show all posts
makin boyak laaa..rasanya dia dh nampak pn dh x bape laku utk lakonan..offer pn dh xde baik ckp nk fokus bisnes..xde laa konon2 sbb mmg dh sendu
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2021 10:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Tp sam perlakon yg berbakat penah menang award.
Dia ngn kakak dia dedua berbakat tp tulaah
Patutlah tanak cara ke badan dah ye?
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2021 10:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Selekeh + busuk pulak tengok sam ni..
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2021 10:19 PM From the mobile phone | Show all posts
kalau bisnes lagi kaya dan cepat jadi jutawan baik teruskan bisnes dari belakon income pun tak seberapa
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2021 10:31 PM From the mobile phone | Show all posts
xyah berlakon laa. lagi elok kalau pencen terussssss dari jadi retiss. Duk umah jelaa jaga laki n bisnes ko to
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2021 11:17 PM | Show all posts
OK, cukup dah quota minggu ni dengan kehadiran thread kangkang bersawang katil patah.
Bgs TT Sepul.
Kerja yang sgt bagus dan berkualiti.
Info yang sgt berguna untuk segenap lapisan masyarakat, x kira tua atau muda.
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list