Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
1234Next
Return to list New
7666
View
66
Reply

Padam Foto Seksi -Tiga Hari Mimpi Aneh, Ratu Balqis Mula Tutup Aurat

[Copy link]

Author: CARI-MRO       Show all posts   Read mode

Author
Post time 24-2-2021 09:40 AM | Show all posts |Read mode
Tampil dengan imej bertudung, penyanyi Ratu Balqis berkata dia kini dalam proses menjadi seorang muslimah yang lebih baik.


Menurut Balqis, 22, dia mula mengubah penampilan menutup aurat termasuklah mendekatkan diri dengan agama selepas mengalami mimpi aneh, awal tahun ini.




  



"Tak mahulah cakap sudah bertudung sepenuhnya kerana saya masih lagi dalam proses belajar, tapi apa yang boleh saya cakap sekarang saya cuba perlahan-lahan belajar menutup aurat.


"Hati saya mula terdetik selepas tiga hari didatangi mimpi yang sama sehinggalah saya terfikir untuk cuba berubah menjadi seorang wanita yang lebih baik.


"Ibu pun nasihat saya untuk berubah, dekatkan diri dengan Allah, jaga solat dan sebagainya... sebab itu saya cuba dengan menutup aurat terlebih dahulu," katanya kepada mStar.


Foto: IG




Menerusi Instagram, bekas peserta program Mentor Milenia 2017 ini didapati memadam gambar lamanya yang tidak menutup aurat.


Tindakan penyanyi lagu Buaya ini menerima komen positif peminat yang turut memuji penampilan baharunya itu.


"Alhamdulillah ramai yang puji dan beri kata-kata semangat... dalam keadaan sekarang ini saya perlukan sokongan semua pihak.


"Sejujurnya banyak lagi yang saya perlu belajar kerana diri ini masih belum sempurna. Doakan saya istiqamah dan kekal dengan imej begini," ujarnya.


Meskipun sudah mengenakan hijab, Balqis berkata dia akan tetap meneruskan karier nyanyian.




  



  



"Bidang nyanyian akan diteruskan... mungkin lagu selepas ini akan disesuaikan dengan penampilan saya.


"Sebelum ini orang memang tahu lagu-lagu saya berentak rancak dan ada tarian, kita tengoklah lagu akan datang macam mana.


"Selepas lagu Buaya, saya ada perancangan nak rakam lagu mengenai anak yang memang saya tujukan kepada anak lelaki saya iaitu Hamka... lagu dan lirik saya dah buat, InsyaAllah," katanya. -CARI


Sumber: mStar Online

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 24-2-2021 09:44 AM From the mobile phone | Show all posts
Whoareyus??
Filter filtsr filter
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2021 09:51 AM From the mobile phone | Show all posts
I don't even know who you are
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2021 09:52 AM From the mobile phone | Show all posts
alhamdulillah. moga istiqamah
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2021 10:12 AM | Show all posts
Smoga Istiqamah tpi iol x knal dia ni siapa.
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2021 10:56 AM | Show all posts
who are yusss

tp xpe abg maafkan done follow tiktok
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2021 11:11 AM From the mobile phone | Show all posts
Xkenal pun. Ratu balkis ke ratu filter. Mimpi aneh tu mimpi nmpk cermin ke. Ke mimpi filter lenyap dr bumi
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2021 11:13 AM From the mobile phone | Show all posts
Dek tk relevan dh ye....lpas ni 1 satu persatu jgn sampai caras yat sejadoh ye
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2021 11:14 AM | Show all posts
Edited by Boomibulat at 24-2-2021 01:10 PM

Dulu ada Puteri Balqis..skrg ada Ratu Balkis pulak..mcm2
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2021 11:16 AM | Show all posts
tak kenal tapi tahniah
semoga istiqamah
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2021 11:25 AM | Show all posts
dia ni bekas Idola kecil kat Tv9 dulu, waktu tu gigi dia jarang lagi...ala zaman budak2..
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2021 11:29 AM From the mobile phone | Show all posts
Ai susah nak percaya geng2 berubah kerana mmpi aneh..japgi xtaw laa apa cerita plak nak up..
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2021 11:32 AM From the mobile phone | Show all posts
Boomibulat: Dulau ada Puteri Balqis..skrg ada Ratu Balkis pulak..mcm2

Lagi 10 tahun,nenek balkis pulak.
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2021 12:07 PM | Show all posts
Edited by AshkieLa at 24-2-2021 12:49 PM

mimpi aneh konon...
esok2 kalau "ter" buka tudung atau "ter" dedah aurat lain(contoh: pakai baju nampak bahu/kain terbelah)..
then nak kata mimpi ape pulak? mimpi basah?

kami dah muak yach dengan kisah2 begini....
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2021 12:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Kau siapa pompuan?
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2021 12:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Nak pakai tu pakai je lah.. mimpi anehlah.. jgn jadi cam yebby ngan yatt sejadah sudah... overr
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2021 01:03 PM | Show all posts
bukan main lagi filter kauu
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2021 01:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Da sambar jerung x? Pnat seksi2 jual diri xdpt pape..
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2021 01:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Better klau dah berubah tu buat syp2 x yah cerita pasal mimpi2 aneh bagai tu Kak qis.. Bila dah bertutup aurat tu elakkan lah ber tiktok tergedik2, segala terlentok, tersembur bontot semua tu! x fhm betul dgn mereka yg bertutup aurat tp terkinja2 dlm tiktok. Mmg betullah 'we kenot judge a person by her/his appearance'
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2021 01:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Saper ni? Gambar filter kemain ek ko
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list