Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
12Next
Return to list New
1165
View
22
Reply

Minta tips Sailang

[Copy link]

Author: Aziz94    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 22-2-2021 06:45 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Sya nak minta pendapat dan bbrp tips.

Ad sorg gadis akn intern di tmpt sya, sy sbnarnya dh mula suka kt dia. Tpi bila sya stalker background dia, sudah berpunya. Sya nmpk ciri2 dia seorg yg setia. Ciri2 dia adlah idaman wanita pilihan hati sya.

Tlg sya please, sya dh jatuh hati kt dia. Tpi sya tkut, kena tolak mentah2 dan sya xthu mcm mn nk dptkn dia. Sya bukan nk main2, tpi sya betul2 nk jadikan dia sbgai istri sya. Sya serious & xthu nak mula kn dri mn.

Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 22-2-2021 07:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau dia dah berpunya, elok cari yg lain aje.
Ramai wanita lain yg single. Cari lain je ok. Semoga berjaya
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2021 07:23 PM From the mobile phone | Show all posts
nak berapa nak setuju lah aku, kacau2 awek kat tempat kerja ni, terutamanya intern.. kau ni ambil kesempatan lah dan kalau dia tak layan silap2 kau bagi susah kat dia.

berkawan saja lah dan bila dia dah habis intern ikut suka kau lah
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2021 08:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Kerja apa gaji brp cukup ka buat loan tanggung anak org sepakej dgn jika x bekerja kena bayar ptptn zaman skrg byk cabaran berumah tangga
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2021 09:06 PM | Show all posts
mampoo kah chuols nak sailang dekk? chuols kata dia mempunyai ciri2 setia? so haruslah dia setia dengan kepunyaan dia jah?
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2021 09:26 PM | Show all posts
dlm forum cari.com ni ramai andartu, saudara tak minat?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 22-2-2021 10:45 PM From the mobile phone | Show all posts
friedfishsoup replied at 22-2-2021 07:06 PM
Kalau dia dah berpunya, elok cari yg lain aje.
Ramai wanita lain yg single. Cari lain je ok. Semog ...

Tak salah bang kita nk memilih selagi dia belum ad ikatan yg sah. Mn tau dia jodoh kita.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 22-2-2021 10:46 PM From the mobile phone | Show all posts
JayJet replied at 22-2-2021 07:23 PM
nak berapa nak setuju lah aku, kacau2 awek kat tempat kerja ni, terutamanya intern.. kau ni ambil ke ...

Sya tak kacau pon dia. Sya niat nak halal kan dia je.mn tahu dia jodoh
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 22-2-2021 10:47 PM From the mobile phone | Show all posts
user.name replied at 22-2-2021 09:06 PM
mampoo kah chuols nak sailang dekk? chuols kata dia mempunyai ciri2 setia? so haruslah dia setia den ...

Mn tahu klau dia jodoh sya. Niat sya nak m'halal kan. Tak salah kan.
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2021 10:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau dia setia dia takkan pilih uol
Reply

Use magic Report

Post time 23-2-2021 07:23 AM | Show all posts
Aziz94 replied at 22-2-2021 10:45 PM
Tak salah bang kita nk memilih selagi dia belum ad ikatan yg sah. Mn tau dia jodoh kita.

betul dia tiada ikatan yg sah...tak salah nak sailang...kemungkinan besar dia akan jadi isteri awak...

tapi kena ingat, hidup ini ada qada dan qadar...org keling kata karma...ada juga kemungkinan apabila anda menikah dgn dia, bini awak pula akan di sailang org lain...

so choose wisely...
Reply

Use magic Report

Post time 23-2-2021 10:16 AM | Show all posts
haram meminang pinangan org lain..
tt sibuk dok meratib jodoh2, dah tu doa la bg dia suka kat kau..
jodoh tu kerja tuhan, doa tu kerja kau..
niat awal2 pun dah tak baik,nak sailang bagai..
Reply

Use magic Report

Post time 23-2-2021 11:31 AM | Show all posts
gi lah pikat dia. best man win bro... be creative, dimana ada kemahuan disitu ada jalan. meratip nasib kat sini takda faedah
Reply

Use magic Report

Post time 23-2-2021 01:01 PM | Show all posts
Jika TT orang malayu TT boleh gunakan khidmad Ustaz aka Bomoh Siam...
orang kata selalu menjadi

Selamat mencoba
Reply

Use magic Report

Post time 23-2-2021 09:37 PM From the mobile phone | Show all posts
stalk la media sosial sheol lama2 kot boleh nampak hint ade masalah hubungan bercinta. lepas tu apa lagi. masuk jarum la.
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2021 03:44 PM | Show all posts
org pya jgk ko nak sebat
usaha la dek..
jgn smpi lebam bijik mata kena dgn bf dia dah le
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2021 05:38 PM | Show all posts
bunga bukan sekuntum, ko dah kenafe...
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2021 08:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Kata nampak ciri seorang yg setia, so tt nk caras buat apa..klu tt caras mksdnye dia x setia, klu x setia x jd la dh wanita idaman tt sbb tt idamkan org yg setia
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2021 01:52 AM From the mobile phone | Show all posts
Pada pendapat shaye, kalau dapat sailang sedia la untuk dia disailang pula, pastu insecure manjang
Reply

Use magic Report

Post time 1-3-2021 12:36 AM From the mobile phone | Show all posts
Nanti bila dah berjaya sailang tt rasa puas hati kembang semangkuk sebab berjaya sailang tu kejap ja..pastu mula la rasa insecure..takut kena sailang balik..kifarah tu ada tau tt..tp kalau dh orang tu jenis setia memang dia tak pandang la tt..
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list